فن نما در نصف جهان

به گزارش دنیای اقتصاد احمدرضا طحانیان در هشتمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ملی فن نما گفت: حضور بیش از ۸۶ شرکت در فضایی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در این رویداد  قطعی شده، اما ثبت‌نام‌ها برای حضور، بیشتر از این تعداد است.

او همچنین  بر ضرورت حضور دانش آموزان در این رویداد تاکید کرد و افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان از این نمایشگاه نسبتا رضایت دارند و امیدواریم امسال میزبان بهتری نسبت به سال‌های گذشته باشیم.

فن نما رویدادی برای کشف استعدادها

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان نیز در مورد برگزاری فن نما( نمایشگاه فن آوری و نوآوری اصفهان ) گفت: این نمایشگاه  زنجیره‌ای از دستاوردها برای صنایع به همراه دارد. این نمایشگاه بستری برای کشف استعدادها است. چنانکه حوزه استارت‌آپ و دانش‌بنیان‌ها فضایی زایشی دارند و بنابراین این نمایشگاه فرصتی است که آخرین وضعیت فعالان این حوزه را بدانیم.

سعید ابراهیمی اظهار کرد: دومین نمایشگاه ملی فن نما با همکاری و فعالیت ۱۰ کمیته تخصصی و تنها با ۵ میلیارد تومان اعتبار برگزار می شود.

او با بیان اینکه در این رویداد، هماهنگی در حوزه صنایع بر عهده اتاق بازرگانی است، افزود: تاکنون چهار جلسه به صورت تخصصی برگزار و جلسات نیازهای فناورانه احصا شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان استقبال از دومین دوره این نمایشگاه را رضایت بخش تر از دوره نخست آن دانست و گفت: نمایشگاه فن نما زنجیره‌ای از دستاوردها برای صنایع به همراه دارد. این نمایشگاه بستری برای کشف استعدادها است. چنانکه حوزه استارت‌آپ و دانش‌بنیان‌ها فضایی زایشی دارند و بنابراین این نمایشگاه فرصتی است که آخرین وضعیت فعالان این حوزه را بدانیم.

اعلام فراخوان شهرداری اصفهان در نمایشگاه «فن نما»۸۰۰ ، فراخوان ۸۰۰  میلیارد ریالی پروژه‌ فناورانه

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری شهرداری اصفهان نیز با بیان اینکه لیگ ملی رباتیک با حضور بیش از ۸۰ دانشجو، ماراتن بازی‌سازی رایانه‌ای با حضور ۱۰۰ دانشجو و سخنرانی تدکس با موضوعات فناوری با حضور ۱۰۰ مخاطب از رویدادهای این نمایشگاه خواهد بود، افزود: اختتامیه جشنواره صنایع دستی دانش‌آموزی با حضور هزار دانش‌آموز، برگزاری مجمع عمومی سالیانه انجمن وی.سی ایران با حضور ۱۵۰ صندوق، نشست معاونان برنامه‌ریزی کلان‌شهرهای ۲۰ مرکز استان، نشست مدیرعامل سازمان فاوای ۲۰ شهر، تعریف ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه‌های فناورانه شهرداری و سازمان‌های وابسته که به فراخوان گذاشته شده از دیگر رویدادهای این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی حضور صنایع بزرگ با محوریت استانداری، احصای نیازهای فناورانه صنایع و پیگیری حضور آن‌ها با محوریت اتاق بازرگانی، هماهنگی تکمیل ظرفیت ۱۲۰۰ متر مربع فضای نهادهای مالی، بازاریابی و تکمیل فضاهای تخصصی نمایشگاه در دو بخش کارفرمایی و دانش بنیان، همکاری همه‌جانبه آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی برای برگزاری تورهای دانش آموزان، همکاری همه‌جانبه رسانه‌های مرتبط با شهرداری، همکاری در ارائه حضور نیازمندی‌ها در جلسات چالش معکوس، حمایت مالی از فن نمای ۱۴۰۳، تمرکز برنامه‌ها و رویدادها در فن نما و پرهیز از برگزاری رویدادهای پراکنده، نهایی‌سازی جایزه ویژه برای بازدید کنندگان از جمله اقدامات انجام داده در حاشیه این نمایشگاه است.