رئیس شورای شهر: حقابه اصفهان  تاراج شده است

وی اضافه کرد: جاری سازی دائم زاینده‌رود، رفع آلودگی‌ هوا و محیط زیست و فرونشست زمین، سه مطالبه اصلی مردم این دیار است و مسوولان دولت چهاردهم باید برای آن چاره اندیشی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بودجه خط ۲ قطار شهری در سالجاری ۷۵ هزار میلیارد ریال است، تصریح کرد: این رقم در سال ۹۹ بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال بود و ما در این سال‌ها کوشیدیم بودجه آن را بدلیل اهمیتش بیشتر کنیم. نورصالحی اظهار‌کرد: حداقل نیاز این شهر یک هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس است و هدفگذاری کرده‌ایم که تا پایان دوره ششم شورا به این تعداد دست یابیم. رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: تامین آب آشامیدنی در این دیار با مشکل جدی مواجه است لذا از استاندار می‌خواهیم در زمان کوتاهی، این نیاز ضروری مردم را حل کند.

مجید نادرالاصلی اضافه کرد کرد: مردم بدلیل قطع آب، در مباحث بهداشتی و واجبات خود به چالش اساسی مواجه شده اند و بی‌تفاوتی به این موضوع جفا در حق همگان است. احمد شریعتی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: مشکل آب آشامیدنی در این دیار بحرانی شده است و پروژه‌های آبی استان مانند سامانه‌های آبرسانی باید تکمیل شود.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی خاطرنشان کرد: در چهار سال اخیر بودجه فرهنگی شهر چهار برابر بیشتر شده و اکنون به حدود ۲۱ هزار و میلیارد ریال رسیده است.