سلمانی copy

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی به عنوان مجری بخش بین‌الملل رویداد ایران هلث ۱۴۰۳  با بیان این مطلب خبر از حضور قطعی بیش از ۲۰۰ نفر از تجار حوزه سلامت از کشورهای مختلف در این رویداد برای برگزاری نشست‌های تجاری دوجانبه و بازدید از محصولات شرکت‌های حوزه سلامت ایران  داد.

حسین سلمانی افزود: در این راستا ضمن اطلاع‌رسانی این رویداد مهم به نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها، ارتباط مستقیمی با فعالان و تجار حوزه سلامت در سایر کشورها نیز برگزار شده است. تاکنون حضور بیش از ۲۰۰ تاجر از کشورهای افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان، عراق، ترکیه، روسیه، ارمنستان، بلاروس، آفریقای جنوبی ،اندونزی، چین، سنگاپور، نروژ ، سوریه، پاکستان، هند، کنیا و سایر کشورها قطعی شده است. سامانه جامع ثبت‌نام شرکت‌های حاضر در این رویداد و ملاقات B2B با مهمانان خارجی تهیه شده تا ملاقات‌های تجاری به بهترین شکل ممکن و به شکل حرفه‌ای در این رویداد برگزار شود.

وی افزود: علاوه بر آن بیش از ۳۰ کارگاه تخصصی آموزشی در حوزه‌های مختلف تجارت بین‌المللی، استانداردهای سلامت، توسعه فناوری‌های مربوط به حوزه سلامت و استراتژی‌های بنگاهداری، رویه‌های صادرات به کشورهای مختلف، دیجیتال مارکتینگ و اصول مطالعه بازار در حاشیه این رویداد به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

ایران هلث از ۲۹ اردیبهشت میزبان شرکت‌ها و بازدیدکنندگان ایرانی فعال در حوزه سلامت می‌باشد و غرفه این صندوق در نمایشگاه میزبان مهمانان خارجی و برگزاری نشست‌های تجاری است.