اولین دوره جایزه نوآوران  در اصفهان

به گزارش دنیای اقتصاد در ابتدا شادمان امینی دبیر انجمن مدیران مالی اصفهان به اهمیت تحلیل داده‌ها و استفاده از ابزارها و فناوری‌های نوین در حرفه اشاره و سپس محمد اطرج مدیرعامل گروه نرم‌افزاری نوآوران گفت: در دوران نفوذ تحول دیجیتال در همه عرصه‌ها، گروه نرم‌افزاری نوآوران نیز این موضوع و استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه مالی را به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و موضوع اول جلسه نیز به همین امر اختصاص‌یافته است. بخش دوم جلسه نیز هدف اطلاع‌رسانی تجربیات نوآورانه و موفق فعالان حرفه در کسب‌وکارهای مختلف هست و با این هدف جایزه نوآوران تعریف‌شده است. امیدواریم در سال‌های آینده نیز با تعریف یک فرایند مستمر در طی سال بتوانیم این مسیر را ادامه و در خاتمه هرسال به ایده‌های برگزیده جایزه نوآوران را اهدا کنیم.

در ادامه این رویداد دکتر مرادی پژوهشگر علم داده در حوزه حسابرسی به ارایه خود با موضوع تحلیلگری و مصورسازی اطلاعات در حرفه حسابداری و اهمیت آن در آینده حرفه پرداختند. ایشان با ارایه آماری از مجمع جهانی اقتصاد و سایر موسسات حرفه‌ای بین‌المللی سعی در ترسیم آینده حرفه نمودند. در بخش دوم از بین طرح‌های ارسالی آقای علی فروغی عضو مالی هیأت مدیره شرکت‌های پرستیژ لند و شهرک سلامت به ارایه تجربیات خود در مگا پروژه‌های انجام‌شده پرداخته و برخی خلاهای قانونی و لزوم پیگیری این خلأها را متذکر شدند.

ارایه دوم متعلق به محسن کریمی مدیر مالی رستوران‌های زنجیره‌ای نیک‌شان بود که به ارایه تجربیات و کارهای انجام‌شده در این مجموعه با رویکرد افزایش کنترل‌های مالی، محاسبه بهای تمام‌شده، کنترل مصرف مواد اولیه بر اساس آنالیز غذاها و آمار فروش پرداختند.

ارایه سوم توسط آقای مهندس ریاضی با عنوان بانکداری باز و ارتباط این ماژول با زیر سیستم‌های مالی هر سازمان و آینده پرداخت های الکترونیکی جایگزین مراجعات حضوری به بانک و حذف عملیات کارپردازی انجام شد.

در خاتمه لوح‌های اولین جایزه نوآوران به طرح‌های برگزیده اهدا و مراسم در ساعت  ۱۱:۱۵ خاتمه یافت.