خبر 3 copy

علی قاسم‌زاده گفت: خط دو قطار شهری نسبت به مدت زمان احداث خط یک زودتر آماده می شود و طبق پیش‌بینی‌ها، فاز نخست بهره‌برداری این خط حدفاصل ایستگاه‌های دارک تا طوقچی تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد.

او افزود: دستگاه حفار مکانیزه جبهه غربی روز سه‌شنبه 24 بهمن ماه مصادف با سالروز ولادت امام حسین (ع) به ایستگاه امام حسین (ع) می رسد. شهردار اصفهان با بیان اینکه تقاطع خطوط یک و دو مترو اصفهان ایستگاه امام حسین (ع) است، تصریح کرد: دستگاه حفار مکانیزه از زیر خط یک مترو عبور کرده و در حال ورود به این ایستگاه است.

او ادامه داد: فعالیت دستگاه حفار مکانیزه جبهه غربی خط دو که از ایستگاه شهید حجازی در ابتدای خیابان کهندژ آغاز شده است تا چند روز آینده به ایستگاه امام حسین (ع) خواهد رسید و این دستگاه برای خروج از زیر زمین باید به ایستگاه ابن‌سینا برسد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیعتی برای انعکاس وجه مردمی نظام

قاسم زاده در ادامه با اشاره به روز 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: در طول تاریخ ایران، تنها نظامی که با اراده مردم سر کار آمد جمهوری اسلامی است و نظام‌های قبلی با قدرت و قلدری بر کشور حاکم شدند یا یک اراده خارجی پشت آن‌ها بود.

او راهپیمایی ۲۲ بهمن را نوعی تجدید خاطره و بیعت برای انعکاس وجه مردمی نظام حاکم بر کشور دانست و افزود: شهروندان همچون سال‌های گذشته و حتی باشکوه‌تر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و این پشتوانه قوی نظام را به رخ دنیا بکشند.

او با بیان اینکه تمامی ارکان نظام با اراده مردم شکل می گیرد، اضافه کرد: ارکان اساسی نظام از رهبری گرفته تا شوراهای اسلامی شهرها و روستاها با نظر شهروندان شکل می‌گیرد، بنابراین نظام ما جزو مردمی‌ترین نظام‌های جهان است.