خبر کوتاه 1 copy

ابراهیم کاظمی با بیان اینکه چشم‌انداز فولادمبارکه تبدیل شدن به الگوی ملی بنگاه‌داری و خلق آینده ای بهتر است، اظهار‌کرد: برای تحقق این امر بایستی بطور مداوم دانش‌های روز را یاد بگیریم و به استانداردهای جهانی در این زمینه نزدیک شویم.

وی یادگیری مباحث مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری و شناخت فناوری های نوظهور مرتبط را از جمله نیازهای فعلی در کشور دانست و افزود: بنگاه های اقتصادی بزرگ بویژه فولادمبارکه، فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ را دارند که برخی از آنها می‌توانند حتی نقش شتاب‌دهنده را نیز ایفا نمایند.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت برگزاری دوره «فینتک سازمانی» ابراز داشت: این دوره آموزشی در خصوص مبحث فناوری های نوین مالی است که به سازمان ها کمک می‌کند تا به سه هدف: کاهش هزینه‌ها در قبال دریافت خدمات مالی، در هم شکستن مرزهای زمانی و جغرافیایی برای دریافت خدمات مالی و در نهایت ارزیابی ریسک در سرمایه‌گذاری‌ها و مدیریت مالی، دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه فناوری‌های مالی بحث روز دنیا است و سرمایه‌گذاری‌های کلانی را به خود جذب کرده است، تصریح کرد: سازمان‌های برتر استفاده از «فینتک سازمانی» برای ارتقای تکنولوژی‌های مالی کسب و کار خود را پیاده سازی کرده‌اند.