به گزارش دنیای اقتصاد و  به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اعلام کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و کشف وسایط نقلیه مسروقه در۷۲ ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در اجرای این طرح که با استفاده از توان حداکثری کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان و با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد، ۲۳ دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت مسروقه در محلات مختلف اصفهان کشف شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: رعایت توصیه‌های پلیس در باره پیشگیری از سرقت می‌تواند زمینه بروز جرائم در جامعه را کاهش دهد ضمن‌اینکه از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس استان گلستان در جاده‌های غرب اصفهان خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس گلستان از انتقال یک محموله مواد افیونی بوسیله یک دستگاه خودروی پراید که از غرب استان قصد ورود به اصفهان را داشت، مطلع شدند و این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار‌کرد: ماموران پلیس اصفهان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مبارکه خودروی مذکور را حین تردد در جاده‌های این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن ۸۲ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۵۷ کیلو و۸۰۰ گرم حشیش و ۲۵ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.