۴۰۰ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در اصفهان افتتاح می‌شود

سید رضا مرتضوی  در جلسه شورای اداری استان اصفهان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: زمینه افتتاح برخی از طرح هایی که با هماهنگی دستگاه های اجرایی مختلف در استان اصفهان به سرانجام رسیده، در هفته دولت امسال فراهم شده است.

ویاظهار‌کرد: امید است افتتاح طرح های هفته دولت بتواند شیرینی نهضت خدمت رسانی که با حرکت جهادی دستگاه های اجرایی مختلف در سراسر استان آغاز شده است را به کام مردم بنشاند.

استاندار اصفهان همچنین با اشاره به فعالیت ستاد انتخابات استان در چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با روندی که در پیش گرفتیم و با مشارکت نخبگان جامعه، شاهد برگزاری سالم‌ترین انتخابات در امنیت کامل و با مشارکت فراگیر مردم و رقابت سالم بین نامزدها در استان باشیم.

افزایش ۱۸۰ درصدی پیش ثبت‌نام انتخابات در اصفهان

مرتضوی با اشاره به پیش ثبت نام بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه های انتخاباتی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: این تعداد نسبت به دوره قبل انتخابات حدود ۱۸۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه لازم است همه بخش ها و دستگاه های اجرایی با حمایت و پشتیبانی از ستاد انتخابات، زمینه برگزاری انتخابات فراگیر، پُرمشارکت، رقابتی و امن را فراهم کنند، تاکید کرد: امکانات همه مجموعه ها باید در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد اما نباید وارد جانبداری به سمت نامزدهای انتخاباتی شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: همه ما باید اُمید آفرینی و خدمت رسانی را بعنوان بستر افزایش رضایتمندی عمومی و راهبرد مسیر حرکت خود مورد توجه ویژه قرار دهیم.

وی همچنین با تاکید بر لزوم مشارکت بالا و فراگیر در جشنواره شهید رجایی، خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان اصفهان نیز انجام شده و برنامه های رژه روز ۳۱ شهریور با محوریت سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان اجرا می شود.

مرتضوی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای اربعین حسینی، تصریح کرد: ما نمی خواهیم نگاه مردمی را از اربعین بگیریم اما هرکدام از ما باید از موقعیت و فرصتی که در آن قرار گرفتیم برای تکریم و پشتیبانی مراسم اربعین بهره بگیریم.

وی به برگزاری رویداد «جایزه علم و فناوری مصطفی» در مهر امسال در اصفهان با حضور ۱۵۰ نفر از دانشمندان برتر جهان اسلام اشاره و اضافه کرد: ستاد سیاستگذاری این رویداد در استان اصفهان در حال فعالیت است. استاندار اصفهان ادامه داد: با توجه به ظرفیت های اصفهان بعنوان شهر علم و فناوری باید تلاش کنیم تا میزبانی ما از دانشمندان جهان اسلام استمرار داشته باشد و این نوبل اسلامی را همیشه در اصفهان نگه داریم.

مرتضوی با تاکید بر لزوم میزبانی هرچه مطلوبتر از هیات های خارجی که به اصفهان سفر می کنند، خاطرنشان کرد: در رابطه با فعالیت سامانه رضایتمندی مردم از کارکنان دولت لازم است که دستگاه های اجرایی اهتمام و توجه لازم را در این زمینه داشته باشند.