این گروه ضمن بازدید از کارگاه ها ، تجهیزات و ظرفیت های مختلف آموزشی مدیریت آموزش و توسعه سرمایه های انسانی ذوب آهن اصفهان در نشست با مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، بابک بیگی مدیر ایمنی و آتش نشانی، سید حمید حسینی مدیر بهداشت و محیط زیست و پدرام کیانی معاون مدیریت آموزش و توسعه سرمایه های انسانی در زمینه ظرفیت های آموزشی حوزه حفاظت فنی و بهداشت کارذوب آهن اصفهان  به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این جلسه مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت ضمن استقبال از حضور مسوولان بازدید کننده به تشریح امکانات و تجهیزات حفاظت فنی و بهداشت کار شرکت پرداخت.

او با اشاره به مسوولیت های اجتماعی شرکت یادآور شد : ذوب آهن اصفهان با امکانات و دستورالعمل های لازم ،کارکنان خود را مجهز کرده و همواره در صدد کاهش وحذف حوادث ایمنی است. از طرفی با توجه به رسالت اجتماعی خود تمامی امکانات آموزشی ، بهداشتی و فنی خود را در اختیارسایر صنایع کشور و مردم قرار داده است.  رضا کرمی رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون ، کار، و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت:  ذوب آهن اصفهان امکانات و توانمندی های آموزشی گسترده ای دارد و خدمات آموزشی آن به صنایع کشور بر همگان روشن است و در بازدیدهای خود از صنایع مختلف در سطح کشور شاهد آن بوده ام. اوی گفت : مرکز فوق در سال ۱۳۴۸ هجری شمسی تاسیس شده و ضمن تدوین ضوابط، آئین نامه ها و توصیه های ایمنی از طریق فعالیت های پژوهشی و آموزشی ، به هدف خود که سالم سازی محیط کار و پیشگری و کنترل حوادث و بیماری‌های ناشی از کار بوده تا حد زیادی نایل آمده است .