سید محمدهادی احمدی طبا  افزود: برابر نظر کارشناسی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۱۶.۵ میلیارد تومان به منازل مسکونی، خیابان‌ها و معابر، هشت میلیارد تومان در حوزه جهاد کشاورزی و در بخش قنات‌ها، اراضی کشاورزی و دام و ۲ میلیارد تومان هم‌ به بخش راه‌های روستایی خسارت واردشده است.

وی اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده براثر سیل در این روستا ۱۲ واحد مسکونی تخریب، ۶۰ خانه دچار آب‌گرفتگی و به دامداران و کشاورزان خسارات قابل‌توجهی واردشده است.

فرماندار اردستان گفت: تا روز گذشته بالغ‌بر ۳۰۰ راس دام سبک و یک راس گاو از مسیر سیل جمع‌آوری و زیر نظر شبکه بهداشت و شبکه دامپزشکی دفن شده‌اند.

احمدی طبا اضافه کرد: امکان افزایش تلفات دام وجود دارد، اعضای ستاد مدیریت بحران امروز نیز در محل روستای نهوج حضورداشته و در حال فعالیت می‌باشند. وی گفت: پل روستا که به دلیل غیر فنی بودن، دهانه‌های آن اجازه عبور سیلاب را نمی‌داد روز گذشته تخریب و در آینده پل دیگری طراحی و ساخته خواهد شد تا عبور سیلاب را کنترل کند. روستای نهوج با جمعیت ۳۰۰ نفر در ۶۵ کیلومتری جنوب اردستان واقع‌شده است. شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع‌شده است.