مهدی کوهی مدیرعامل شرکت نیز در این جلسه که با حضور معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی،مدیر بهداشت و محیط‌زیست، مدیر بیمارستان شهید مطهری و سایر مسوولان مرتبط تشکیل شد، ضمن اعلام اطمینان از جدیت ذوب‌آهن در اجرای پروژه‌های سلامت‌محور و محیط‌زیست ، از تعهد این شرکت در جهت کاهش دغدغه‌های مراجع برون‌سازمانی بر اساس مسوولیت های اجتماعی سازمان خبر داد.

 وی با تاکید بر لزوم خود اظهاری مستمر شرکت در زمینه مسایل محیط‌زیست و بهداشت و استفاده از تشکل‌های مردم‌نهاد در جهت حفظ محیط‌زیست، از عملیاتی شدن بسیاری از طرح‌های جامع زیست‌محیطی مورد تایید مراجع قانونی باهدف حذف آلاینده‌های محیط‌زیست و بهبود شرایط بهداشتی خبر داد.

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی نیز با  اعلام آمادگی کامل شرکت جهت رسیدگی به مسایل مرتبط با مسوولیت‌های اجتماعی سازمان و کمک به رفع مشکلات منطقه بر اساس اولویت‌های شهرستان افزود: اجرای پروژه‌های سلامت‌محور در سازمان و منطقه از اولویت‌های مسوولان شرکت بوده  و باقدرت دنبال می‌شود. در پایان مدیر بهداشت و محیط‌زیست نیز از برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش ایمنی ، بهداشت محیط‌زیست در ماه آتی با حضور مسوولان بلندپایه استان در زمینه بهداشت و محیط‌زیست خبر داد.