امیررضا نقش روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از ۴۴ پروژه زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان اصفهن اظهار‌کرد: لازمه رشد و توسعه، تسهیل در فرایند سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به اینکه باید مسائل و مشکلات اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان‌ها به‌صورت ویژه توسط فرمانداران پیگیری شود، ادامه داد: در بسیاری از شهرستان‌های استان، سرمایه گذاران برای تولید و برداشتن گام های اقتصادی آماده هستند و با حمایت مسوولان استانی و ملی می‌توانند طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری خود را ساماندهی کنند. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: این استان رتبه نخست کشور را از لحاظ تعداد واحدهای صنعتی دارد و به همین میزان که تعداد واحدهای صنعتی استان نسبت به سایر استان ها از لحاظ تعداد بیشتر است؛ صنعتگران ما با مسائل و مشکلات مختلفی دست به گریبان هستند و می‌طلبد با نگاه ویژه ای دغدغه‌های استان در این حوزه بررسی و پیگیری شود.

نقش، وجود زیرساخت‌های لازم را در حوزه تولید حائز اهمیت دانست و بیان کرد: بهره‌برداری از ۴۴ پروژه زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با همدلی و وفاق مشکلات استان کاهش یابد.

آیین بهره‌برداری از ۴۴ پروژه زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اصفهان با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.