رسول سواری  افزود: کنسرسیوم های صادراتی سنگ، مواد غذایی، مصالح ساختمانی با هدف ساماندهی صادرات محصولات واحدهای تولیدی راه اندازی خواهد شد و شرکت های مدیریت صادرات هم فعال می‌شود. وی با اشاره به سفر هیات تجاری و تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان به شهرهای مسکو و سن پترزبورگ روسیه، ادامه داد: بازار روسیه آماده و مستعد صادرات محصولات واحدهای تولیدی استان اصفهان است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اظهار‌کرد: امروز حدود هفت هزار واحد بهره بردار در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد که از توانمندی‌های بالایی برای تولید محصولات مختلف برخوردارند.

سواری خاطرنشان کرد: استان اصفهان در بسیاری از حوزه ها از جمله مصالح ساختمانی، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، نفت و پتروشیمی، صنایع فلزی و پلاستیکی و صنایع طلا و قطعه سازی و صنایع دستی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی بیان کرد: امروز توانمندی تولید هر نوع محصول مورد نیاز کشور روسیه در استان اصفهان وجود دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان تاکید کرد: برای حفظ بازار روسیه باید به‌صورت برنامه ریزی شده و ساماندهی شده در حوزه صادرات به این کشور اقدام کنیم و صادرات سازماندهی شده در قالب شرکت های مدیریت صادرات و کنسرسیوم ها انجام شود.