- پتروشیمی اصفهان در سال ۱۴۰۰ به دلیل نوسانات نرخ خوراک و قیمت جهانی نفت‌خام سوددهی کمتری نسبت به سال ۱۳۹۹ داشته است. سود ناخالص شرکت حدود ۷درصد و سود خالص شرکت حدود ۲۵‌درصد در همین مدت کاهش داشته است.

- شرکت توانسته است در سال ۱۴۰۰ «آرتوزایلین» را از بورس‌کالا خریداری کرده و رکوردشکنی تولید مازاد بر ظرفیت را بعد از چندسال تکرار کند.

- روند زیان‌دهی شرکت از سال ۱۳۹۹ پایان یافته است. در همین دوسال با پیگیری‌ها توانستیم ۲۴۱میلیارد تومان صرفه‌جویی مالیاتی داشته باشیم. مانده بدهی به بانک‌ملت را نیز در سال ۱۴۰۰ تسویه کرده‌ایم و تقریبا هزینه مالی نداریم.

- ارز تمام محموله‌های صادراتی در سامانه نیما به فروش رسیده و گواهی آن تایید شده است. اولین مراوده فروش با ۳هزار تن فروش محصول بنزن به پتروشیمی پارس را داشتیم. بالغ بر ۵۰درصد محصولات تولیدی شرکت را در داخل به فروش رسانده‌ایم. همچنین خوراک شرکت‌های پلی‌آکریل و DMT را نیز تامین می‌کنیم.

- «شصفها» در سال ۱۴۰۱ در نظر دارد برنامه بهبود تامین خوراک و توسعه بازار را در دستور کار داشته باشد. همچنین حل‌وفصل مسائل بانکی و حقوقی شرکت و افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی نیز جزو اولویت‌های شرکت هستند.

در پایان مجمع پتروشیمی اصفهان، به دلیل عدم‌اظهارنظر حسابرس و بازرس، امکان تقسیم سود وجود نداشت.