ترتیب‌ جایگاه شرکت‌ها به شرح زیر است:

  پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۵۱‌هزار و ۵۰تن محصول شامل لوب‌کات سبک، وکیوم‌باتوم و گوگرد گرانوله به ارزش معادل ۷۰۶میلیارد تومان در رتبه اول ایستاد.

  پالایش نفت بندرعباس با فروش ۳۸‌هزار تن وکیوم باتوم و لوب‌کات سنگین به ارزش بیش از ۴۸۶میلیارد تومان دوم شد.

  فولاد کاوه جنوب کیش با ثبت معامله ۳۲‌هزار و ۱۶۰تن شمش بلوم به ارزش ۴۷۷میلیارد تومان در جایگاه سوم قرار گرفت.

  پالایش نفت تهران (تندگویان) ۳۳‌هزار و ۳۰ تن وکیوم‌باتوم، لوب‌کات سبک و سنگین و گوگرد گرانوله را به ارزش بالغ بر ۴۶۰میلیارد تومان فروخت و چهارم شد.

  پتروشیمی تندگویان ۱۴‌هزار و ۷۶تن انواع پلی‌اتیلن ترفتالات و نخ پلی‌استر در گریدهای مختلف را به ارزش بیش از ۴۵۰میلیارد تومان فروخت و پنجم شد.

  ذوب‌آهن اصفهان با ثبت معامله ۲۳‌هزار و ۶۸۲تن سبد میلگرد و تیرآهن به ارزش بیش از ۳۶۵میلیارد تومان ششم شد.

  مجتمع فولاد خراسان با فروش ۱۴‌هزار و ۴۳۲تن سبد میلگرد و شمش بلوم به ارزش بیش از ۲۲۹میلیارد تومان در جایگاه هفتم قرار گرفت.

  پتروشیمی اروند موفق به ثبت معامله ۱۵‌هزار و ۱۵۷تن سود کاستیک و پلی‌وینیل کلراید به ارزش ۲۱۷میلیارد تومان شد و جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد.

  پتروشیمی شازند با دادوستد ۶‌هزار و ۲۵۱تن پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن، نرمال بوتانول، منواتیلن و دی‌اتیلن به ارزش بیش از ۲۱۶میلیارد تومان رتبه نهم را کسب کرد.

  پتروشیمی بندر امام با ثبت معامله ۵‌هزار و ۸۰۸تن پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی‌اتیلن، استایرن‌بوتادین و زایلین به ارزش ۱۹۸میلیارد تومان در جایگاه دهم جای گرفت.