ابوالقاسم عسگری در گفت و گو با ایرنا با اشاره به افزایش ۲ و نیم برابری مصرف گاز خانگی در استان اصفهان گفت: باتوجه به سرمای هوا میانگین مصرف روزانه گاز در استان و کشور افزایش زیاد و فوق العاده ای پیدا کرده است.

او از تمام مشترکان گاز استان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی؛ نسبت به مصرف بهینه و همچنین رعایت الگوی مصرف ( ۱۸ الی۲۱ درجه سانتی‌گراد) با کم کردن یک درجه دمای سامانه گرمایشی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه مردم با صرفه جویی و رعایت مصرف بهینه گاز این شرکت را در پایدار نگه داشتن شبکه گاز کمک کنند، ادامه داد: تاکنون هیچگونه افت فشار یا قطعی جریان گاز در استان روی نداده است و کارکنان این شرکت در استان تمام تلاش خود را برای تامین گاز به کار گرفته اند بنابراین مشکلی بروز نکرده است.

وی همچنین از خانواده ها خواست در منزل لباس مناسب و گرم بپوشند و نسبت به سایر اقداماتی که می تواند صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی داشته باشد اهتمام ویژه کنند و با این کارها شرکت گاز را در راستای خدمات دهی پایدار به مشترکان یاری دهند.

بیش از یک‌میلیون و ۸۷۰ مشترک در استان اصفهان از شبکه گاز برخوردار هستند که میانگین مصرف آن‌ها ۶۰ میلیون مترمکعب است. استان اصفهان پس از تهران، رتبه دوم کشوری را درزمینه توزیع گاز طبیعی دارد