1

فعالیت هلدینگ نگین‌توس از سال 1382 با تاسیس کارخانه فرآوری انواع پودرهای صنعتی ومعدنی و سنگ های دانه بندی شده آغاز و در حال حاضر بیش از 800 نفر در بخش‌های مختلف این هلدینگ مشغول به کار هستند.

طی این سال‌ها، اقدامات متعددی در جهت توسعه مجموعه نگین‌توس انجام شده است. اقداماتی از قبیل: راه‌اندازی واحدهای تولید آهک صنعتی میکرونیزه، واحد تولید هبلکس بر پایه سیمان و انواع پوکه‌های صنعتی، دریافت گواهینامه‌های فنی، مقرراتی و استاندارد های لازم، احداث خط تولید بلوک و سازه های پیش ساخته سبک گازی، ثبت و راه اندازی دفاتر بازرگانی توزیع عمده مصالح ساختمانی (سیمان خاکستری/ سفید - آهگ - گچ و مصنوعات گچی) در هشت استان کشور، اخذ عاملیت رسمی 17 شرکت گچ، سیمان و آهک، در بخش بازرگانی مصالح ساختمانی، راه‌اندازی مجموعه بازرگانی فولاد و اخذ نمایندگی از بیش از شش شرکت فولادی، راه‌اندازی مجتمع خدماتی برش فلزات، CNC، خم و نورد، صادرات این محصولات به عراق، افغانستان، گرجستان و ازبکستان، سوریه، قطر، عمان، تاسیس شرکت نکین ‌سوریا در کشور سوریه و تولید و توزیع محصولات متنوع ساختمانی، غذایی و پتروشیمی، فروش محصولات با برند نکین‌ سوریا در کشورهای حوزه‌ خلیج فارس، بازسازی و تبدیل کارخانه سیمان خاکستری الرستن در استان حماه سوریه به سیمان سفید توسط شرکت نکین‌ سوریا،  عضویت در اتاق های بازرگانی ایران و سوریه در تهران، سوریه و ایران در دمشق، ایران و قطر و ایران و عمان، تاسیس شرکت حمل و نقل جاده‌ای داخلی و همچنین شروع عملیات ساختمانی مجتمع‌های کارگاهی نگین در خیابان‌های کشاورز و 22 بهمن در مشهد از دیگر اقدامات انجام شده سال‌های اخیر در هلدینگ نگین و شرکت‌های تابعه آن می‌باشد.

شرکت لحظه‌سازان نگین شرق نیز به‌عنوان یکی از هشت شرکت زیر مجموعه هلدینگ نگین توس با هدف ساخت ساختمان های لوکس مسکونی همراه با ارائه خدمات هتلی فعالیت خود را با احداث ساختمان هایی با تعداد واحدهای کم با کانسپت بوتیک هتل های مسکونی با طرح ساختمان های لحظه ۱ و ۲ آغاز کرد. ساختمان لحظه ۱ در ۱۱ طبقه به متراژ حدود 4800 مترمربع و ساختمان لحظه ۲ در ۱۱ طبقه با مساحتی در حدود 4600 متر مربع در خیابان ناصرخسرو در حال احداث می باشند.

در همین راستا با توجه به نیاز مخاطب و گنجایش بازار مسکن ساختمانهای لحظه ۳ و ۴ با ارتفاع بیشتر و متراژ بالاتر طراحی شدند که علی‌رغم افزایش تعداد واحدها همچنان کلیه خدمات هتلی با کیفیت مورد تعهد در دو ساختمان اول ارائه خواهد شد.

ساختمان لحظه ۳ در ۱۷ طبقه و مساحتی در حدود 11500 مترمربع و ساختمان لحظه ۴ در ۲۴ طبقه و مساحت حدودا ۲۰ هزار مترمربع در منطقه هاشمیه و هنرستان در حال ساخت می‌باشند.

با گسترش تعاملات مجموعه لحظه با مخاطبان خود و درک بیشتر از نیاز آنها این نتیجه حاصل شد که لحظه ارائه کننده خدمات هتل های 5 ستاره به مخاطبان باشد و این سبک خدمت در تمام ارکان زندگی آن ها گسترش یابد تا ساکنان در آسایش و رفاه به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند و به همین جهت ساختمان های پزشکان زندگی ۱ و ۲ با هدف ارائه بهترین و به روز ترین خدمات بهره برداری به پزشکان و مراجعان آنها به عنوان اولین تجربه گروه ساختمانی لحظه در ساخت فضاهای لوکس پزشکی-خدماتی پایه‌ریزی شده است. ساختمان زندگی 1 در ۲۱ طبقه با مساحت حدودا ۲۰ هزار متر مربع و ساختمان زندگی ۲ در ۲۱ طبقه به مساحت حدودا ۱۶ هزار متر مربع در حال حاضر طراحی و در مرحله شروع عملیات ساخت می باشد.

مجموع این امکانات به همراه ارائه خدمات هتل بیمارستانی لوکس و بهره برداری گروه لحظه، این ساختمان ها را به یکی از کم نظیرترین ساختمان‌های پزشکی کشور تبدیل می کند.

2

استفاده از به‌روزترین ضوابط و آیین نامه ها، مشاوران مجرب، طراحی به روز و استفاده از بهترین متریال ساخت، تضمین ارائه بهترین خدمات بهره‌برداری در ساختمان های لحظه است.

ما در لحظه در تلاشیم تا با بهره‌گیری از مهندسان توانمند، طراحان و مشاوران مجرب به بهترین شکل ممکن ساختمان‌های لحظه را تکمیل و تجهیز کنیم.

تیم ارزیابی ضمن بررسی و مطالعه بر روی لوکیشن ها و موقعیت زمین‌ها نسبت به انتخاب محل مناسب پروژه‌های لحظه اقدام و پس از تعیین هدف گذاری‌ها و امکانات و خدمات رفاهی و الزامات پروژه، اقدام به طراحی و تهیه پلان ها و نماهای پروژه می‌نماید. در طراحی پروژه‌های لحظه سعی برآن شده تا با درنظر گرفتن معماری پساکرونا، باغ بام طبقاتی در هر واحد، تعداد محل پارک بالا، امکانات و فضاهای رفاهی کاربردی، مشاعات لوکس، بیزنس روم و لابی مجلل، سبکی جدید و نو از کیفیت زندگی در ساختمان های لوکس هتلی را تعریف و فراهم آوریم. طراحی های دیسیپلین های مختلف پروژه های لحظه از سوی تیم های توانمند انجام و پس از رفت و برگشت با مشاوران مختلف توسط تیم کنترل طراحی به صورت دقیق بررسی و تایید می شود. در پروژه های لحظه 1، 2 و 3 از سیستم قاب مفصلی ساده با دیوارهای برشی ویژه بتنی استفاده شده و سقف ها کامپوزیت می باشد.

همچنین با توجه خاص به کنترل لرزش و ارتعاش حاصل از بارهای جنبشی ناشی از رفت و آمد افراد، حرکت و توقف آسانسورها، حرکت ماشین آلات و . ..با در نظر گرفتن فرکانس دوره‌ای بزرگتر از شش هرتز، بهره برداری مطلوب‌تری را برای ساکنان فراهم آورده‌ایم. در ساختمان‌های لحظه هیچ چیز ارزشمندتر از زمان و لحظه برای ساکنان نیست. پارکینگ اضافی و پارک من، کارواش، باشگاه و مربی بدنسازی، استخر و جکوزی، سونای بخار و سونای خشک، حمام ترکی و ماساژ، همه و همه با هدف ارج نهادن به لحظه های ساکنان، ارتقای سلامت و کیفیت زندگی طراحی و تدارک دیده شده است.  کافی‌شاپ و آشپزخانه با آشپز اختصاصی، برای رسیدن غذا و نوشیدنی در لحظه به دست ساکنان لحظه در نظر گرفته شده‌اند. روف‌گاردن، سوئیتِ هتلی مهمان و سالن ضیافت، از جمله مکان‌هایی است که برای میهمانان و میهمانی‌ها لحاظ کرده‌ایم. آرایشگاه و خشک‌شویی، زیبایی و استایل ساکنان را به راحتی برایشان ضمانت می‌کنند. کلاس درس و بیزینس روم نیاز ساکنان و فرزندانشان به فضای کاری یا درسی را فراهم می‌آورد. فضای تفریحی نوجوان و فضای تفریحی بزرگسال برای رفع خستگی و رها کردن ذهن از دغدغه‌ها طراحی شده‌اند. نظافت خانه و نگهداری گل و گیاه توسط تیم مجرب خدمات، ضامن آرامش و آسایش‌اند. سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی با قابلیت کنترل متغیر با دماهای مختلف در فضاهای مختلف خانه، علاوه بر ارائه‌ی حداکثر کارایی و حداقل مصرف برق و آلودگی صوتی در واحدها، تامین سرمایش و گرمایش در هر روز سال، تهویه هوشمند هوا در فضاهای عمومی و پارکینگ‌ها را نیز بر عهده می‌گیرد. سیستم آنتن مرکزی IPTV و سیستم صوتی هوشمند برای بهترین تجربه‌ تماشای برنامه‌های تلویزیونی، برق تمیز و بدون نوسان برای تضمین سلامت لوازم برقی خانه، سیستم برق اضطراری که برق ساختمان را در مواقع قطع برق شهری تامین می‌کند، خط تلفن VOIP یا تلفن اینترنتی برای بهترین کیفیت مکالمات، شبکه‌ اینترنت بر پایه GPON و با استفاده از فیبر نوری برای ارائه‌ سرعتی در مقیاس گیگابیتی، همچنین تقویت کننده‌ آنتن تلفن همراه برای زمانی که از اینترنت سلولار استفاده می‌کنید، استفاده از فناوری‌های BIM – مدلسازی اطلاعات ساختمان - و BMS –سیستم مدیریت ساختمان- برای ارتقای کیفیت خدماتی که به مالکان ارائه می‌شود، گیم‌نت و سینما برای سرگرم شدن و آموختن با هنر صدا و تصویر و ... فقط بخشی از تکنولوژی‌های متعدد به کار رفته در جهت رفاه ساکنان است. ما در لحظه بنا را بر آن گذاشته‌ایم تا با محدود کردن تعداد واحدهای هر ساختمان، سرانه‌ استفاده از امکانات و مشاعات را برای هر واحد افزایش دهیم که در نتیجه اتخاذ این شیوه، زمان بهره‌وری از امکانات – از قبیل استخر، روف گاردن، سالن ضیافت و ... تا حد زیادی افزایش می‌یابد. همچنین در هر واحد می توان آپارتمان را ویلایی دانست در ارتفاع که ما نام «باغ بام طبقاتی» را برای آن گزینش کرده‌ایم.

3

عمر بهره برداری بالا با تامین تجهیزات ، مصالح و متریال با کیفیت در ساختمان های لحظه .

تامین قطعات، تجهیزات، لوازم، مصالح و متریال  های مختلف در تمامی قسمت های پروژه، از تجهیز کارگاه و اجرای اسکلت و سفت کاری تا مراحل مختلف نازک  کاری و تجهیزات سرمایش  و گرمایش و ... ضمن استعلام از برندهای معتبر و شناخته شده و جلسات پیوسته و بازدیدهای مکرر از نمونه کارها و ارزیابی کیفی شرکت‌ها انجام می شود.

در این میان مباحث کنترل کیفی و آزمایشات و گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی شرکت ها، رزومه و پروژه‌های مهم اجرا شده و توانمندی های شرکت ها، از نکات کلید در انتخاب تامین کننده ها می باشد که در نتیجه به تحویل و بهره برداری از ساختمان هایی با کیفیت و با عمر بهره برداری بالا منجر خواهد شد.

4

ساختمان های سبز لحظه مجهز به روزآمدترین فناوری‌های جهان است .

در ارتباط با فناوری‌های به کار رفته در احداث پروژه، گودبرداری همواره با چالش‌هایی روبرو است که ما نیز از آن‌  بی‌نصیب نبوده‌ایم.

از این رو، در راستای رضایت همسایگان، گودبرداری پروژه‌ لحظه 1 به روش تاپ-داون فلزی با سقف کامپوزیت بدون شمع‌بندی انجام شد. برای لحظه 2 براساس شرایط موجود و برای تامین خواست‌های همسایگان، از روش دیافراگمی و مهار متقابل با استفاده از سقف طبقات منفی استفاده شده است.

در لحظه سه، روش نیل و انکراژ  را جهت اجرای سازه نگهبان به عنوان روشی سریع و ایمن برگزیدیم.

همگی عملیات‌های اجرایی با به روز ترین ضوابط و آیین نامه ها، روش های اجرایی و به کار بردن با کیفیت ترین متریال ها و با نظارت دقیق و مستمر با چک لیست های اجرایی در حال انجام می باشد.

تمامی بتن های دیوارهای حائل پروژه ها ضد آب و عایق آب‌بند در درزهای سرد استفاده شده است.

با توجه به اهمیت استحکام اجزای غیرسازه‌ای در کاهش خطرات ناشی از حوادث طبیعی، در اجرای نگهدارنده دیوار و دیوار‌چینی، رویکرد ما مطابق با پیوست ششم آیین‌نامه 2800 بوده و در این راستا، از فوم جدا کننده‌ سه سانتی‌متری، میلگرد بستر، بلوک سیمانی درجه‌یک، هبلکس با کیفیت و بسط رادیکالی به همراه به‌روزترین شیوه اجرای نگهدارنده دیوار استفاده کرده‌ایم.

همچنین جهت اجرای عملیات های مختلف اجرایی از پیمانکاران مجرب و با رزومه استفاده شده که با نظارت مستمر کارگاهی کیفیت در اجرا را نیز تضمین نماییم.