بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از طرح‌های عمرانی شمال اصفهان

در این سفر که با سرپرستی محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان، رؤسای راه و شهرسازی شهرستان‌های نطنز و کاشان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، اعضای کمیسیون را در این سفر یک‌روزه همراهی می‌کنند.  

در جریان این سفر از پروژه‌های تقاطع قمصر، تقاطع مجتمع احمدی روشن نطنز، جاده بادرود به کاشان، میدان ترگل بادرود، مسیر جاده خالدآباد- ده آباد و سه‌راهی فمی - متین آباد، مدارس بنیاد علوی و بنیاد برکت بادرود، سه‌راهی عباس‌آباد و ایستگاه راه‌آهن این شهر بازدید به عمل آمد.  

نشست با شهرداران و مسوولین محلی شهر بادرود و بازدید از جاده پیام نور، بافت فرسوده، بازارچه و تی پارک شهر نطنز و بخش قمصر از دیگر برنامه‌های این سفر یک‌روزه به استان اصفهان بود.  

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت پروژه‌هایی که در این سفر مورد بازدید قرار گرفت اظهار‌کرد: محور بادرود به کاشان ازجمله پروژه‌هایی بود که بررسی و بازدید شد، این مسیر ترانزیت بوده و تکمیل ۲۶ کیلومتر آن بر عهده استان اصفهان است.  

 وی افزود: در سنوات گذشته ۱۸ کیلومتر آن در حوزه نطنز احداث‌شده و مابقی دارای پیشرفت قابل‌توجه است، به لطف خدا در سال جاری این محور به بزرگراه تبدیل می‌شود.  

شاهسوندی در خصوص جاده پیام نور شهر نطنز گفت: ابتدای طرح دوبانده شدن نطنز تا سایت هسته‌ای است که عملیات نقشه‌برداری، طراحی و اخذ مجوزهای  آن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام‌شده است و پروژه به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل محول شده است.