نخستین و تنها شرکت دانش بنیان صنعت دوده ایران

کسب سهم ۶۳ درصد ازصادرات در سال ۹۶ و ۶۸ درصد در شش ماهه سال ۹۷

ظرفیت فعلی اجرا شده ۴۰ هزار تن شامل دو خط نرم و سخت هر کدام ۲۰ هزار تن در زمینی به مساحت ۱۱۰۷۷۸ مترمربع  با سرمایه گذاری بیش از ۴۰۵ میلیارد ریال می باشد که خط سخت به ظرفیت ۲۰ هزار تن در سال ۱۳۹۱ و خط نرم با ظرفیت ۲۰ هزارتن در آبان ماه سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسیده است. در سال ۹۶ شرکت موفق به بهره برداری بیش از ۹۶ درصد ظرفیت اسمی شد که این مقدار در شش ماهه سال ۹۷ به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. شرکت صنعتی دوده فام در سال ۱۳۹۴ موفق به احراز عنوان دانش بنیان به عنوان اولین شرکت دوده صنعتی شد. با توجه به زیر ساخت ۸۰ هزار تنی شرکت و وجود بازار مناسب و همچنین توان بالای تکنولوژیکی شرکت که منجر به امکان رقابت در سطح قیمت های جهانی می باشد، مطالعات لازم در این خصوص در حال انجام می‌باشد.

کسب سه لوح حمایت از حقوق مصرف کنندگان

شرکت صنعتی دوده فام با بهره گیری از سیستم مدیریت کیفیت IMS و اخذ گواهینامه های ISO۹۰۰۱، ISO۱۴۰۰۱  و OHSAS۱۸۰۰۱ و همچنین اخذ گواهینامه بین المللی ISO ۱۷۰۲۵ (آزمایشگاه مرجع) با رویکرد صادراتی موفق به افزایش مقاصد صادراتی از ۴ کشور در سال ۱۳۹۴ به ۱۶ کشور درسال ۹۶ ۱۳گردیده که این سیر صعودی همچنان ادامه دارد. شایان ذکر است مقادیر صادراتی از ۹۴۷ تن انواع دوده صنعتی در سال ۱۳۹۴ به بیش از ۲۶.۱۸۰ تن در سال ۱۳۹۶ افزایش یافته که این امر خود منجر به ارزآوری بیش از ۲۰ میلیون دلار در سال ۹۶ برای کشور شده است.  اخذ سه لوح حمایت از حقوق مصرف کنندگان موید توجه ویژه شرکت صنعتی دوده فام به مشتری مداری و حفظ کیفیت کالای خود دارد. این مهم در راستای حمایت از تولید داخل در حالی رقم خورد که ضمن برطرف نمودن نیاز بازار داخلی از گریدهای معمول از واردات، گریدهای ویژه که پیش از آغاز به بهره برداری شرکت صنعتی دوده فام، از خارج از کشور وارد می گردید نیز توسط این شرکت پاسخ داده شد.

صادرات به بیش از ۱۶ کشور

کسب سهم بیش از ۶۸ درصد از کل صادرات کشور در سال ۱۳۹۶ در کنار سهم ۳۱ درصدی از تولید کل کشور نشانگر عزم جدی شرکت صنعتی دوده فام در نقش آفرینی جدی در عرصه صادرات دارد.

92-02

92-03

92-04

93-01

93-02

93-03

93-04

93-05