بیمه حافظ در مسیر بالندگی

خداوند را شاکریم که صنعت بیمه نقش خود را در حوزه‌های گوناگون (حمایت از بنگاههای اقتصادی، تولید، رشد و بالندگی اقتصادی و ایجاد اطمینان و آرامش برای هموطنان) را با رسیدگی دقیق و بموقع خسارتها و پرداخت سریع آن به خوبی ایفاء کرده و فرهنگ بیمه در کشور نهادینه گردیده است. دراین راستا موجب افتخار و خرسندی است که اعلام کنم شرکت بیمه حافظ به عنوان شرکت بیمه خصوصی فعال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی توانسته پس از پشت از سرگذاشتن مشکلات خود، اکنون در وضعیت مناسب در طول ۱۷ سال فعالیت خود قرار گرفته و بدون شک با ثبات و اقتدار، آرامش و آسایش هموطنان خود را فراهم کرده و مسیر رشد بالندگی خود را طی نماید

. اقدامات شرکت بیمه حافظ در سالهای اخیر با طرحهای جدید بیمه‌ای و روشهای نوین ارتباط با مشتری و بررسی و پرداخت خسارت در حداقل زمان، افزایش سرمایه وارتقا رتبه توانگری مالی و اقدامات لازم برای فعالیت در سرزمین اصلی، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای این شرکت خواهد بود. اینجانب ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آذر، مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش‌های ارزشمند همکاران، نمایندگان و سهامداران بیمه حافظ و متعاقب آن بیمه گذاران عزیز این شرکت که اکنون همانند عضوی از خانواده حافظ در کنارمان هستند اعلام داشته و امیدواریم بتوانیم به شایستگی پاسخگوی این اعتماد هموطنان بوده و هر چه مقتدرانه‌تر حافظ منافع تمامی بیمه گذاران خود باشیم.

همچنین این روز را به تمامی فعالان صنعت بیمه تبریک گفته و امیدوارم تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری، سیاستهای اقتصاد مقاومتی را چراغ راه خویش قرار داده و باهمکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی با عزم ملی و مدیریت جهادی گامهای بلند توسعه را برداریم و فراموش نکنیم که در این مسیر باید از تجارب موفق سایرکشورها بهره شایسته را ببریم. سلامتی و سربلندی همه تلاشگران صنعت بیمه را از در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)درگاه باریتعالی خواستارم.