سرآمد شرکت‌های فولادی

 

فولاد مبارکه در حالی که سرآمد شرکت‌های فولادی است امروز مایه افتخار و مباهات صنعت فولاد و اقتصاد کشور است و با درایت و تدبیر مدیریت فعلی توانسته است فعالیت‌های توسعه‌ای قابل قبولی را در کارنامه خود به ثبت برساند. تا جایی که در فعالیت‌های توسعه‌ای از سوی فولاد مبارکه شاهد آن هستیم که با ورود این شرکت به بخش معدن و سرمایه‌گذاری گسترده در زمینه تولید محصولاتی نظیر گندله، کنسانتره و آهن اسفنجی، زنجیره ارزش بخش معدنی فعال‌تر شده و فولاد مبارکه با این حرکت و افزایش سهم خود در سرمایه‌گذاری در حوزه معدن هر روز گامی رو به توسعه گسترده‌تر بر‌می‌دارد. از سویی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو به عنوان تامین‌کننده مواد اولیه فولاد مبارکه یار همیشگی این مجموعه بوده و خواهد بود.

دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه طی سال‌های گذشته مدیریت توسعه‌ای را در پیش گرفته است به طوری که امروز فولاد مبارکه دارای نیروی انسانی بسیار متخصص و پیشرو است. وی در عملکرد خود نه‌تنها توسعه موثر را به ثبت رسانده بلکه با درایت و جسارت بسیار، از ریسک‌پذیری بالایی در زمینه به نتیجه رساندن اهداف و تصمیم‌های مدیریتی برخوردار است و با در پیش گرفتن همین روند نیز توانسته است بر مشکلات پیش روی صنعت فائق آید. بر همین اساس نیز ما به عنوان بخش معدنی زنجیره ارزش موظفیم که به ثبات و تداوم توسعه کمک کنیم تا در این مسیر نهایتاً همه بخش‌های زنجیره ارزش به کارآمدی و بهره‌وری بیشتر دست پیدا کنند. پیش‌بینی بر این است که با توجه به نحوه مدیریت مسلط فولاد مبارکه، این شرکت تا سال ۲۰۲۰ در بخش توسعه پیشرفت چشمگیری را دنبال کند. این بدان معناست که فولاد مبارکه با حفظ برند خود در بازار داخل و منطقه و تولید فولاد باکیفیت می‌تواند همچنان سرآمد فولادسازان کشور باقی بماند.

امید است که شاهد موفقیت روزافزون مدیران و کارشناسان پرتلاش شرکت فولاد مبارکه، شرکتی که امروز صنعت فولادسازی ما را به خودکفایی رسانده است، باشیم.