SKIDATA شریکی باتجربه دستگاه‌های سه‌بعدی ویژه فضای داخلی

این شرکت، با برخورداری از چشم‌انداز، تخصص جهانی و راهکارهای نوآورانه، استانداردهای بازار مدیریت دسترسی انبوه و درآمد را تعیین می‌کند. طیف متنوع استانداردهای تأییدشده و راهکارهای شخصی‌سازی‌شده SKIDATA دسترسی همه مشتریان به بهترین راهکار حداکثررسانی فروش و دستیابی به بالاترین سطح آسایش و راحتی را تضمین می‌کند.

SKIDATA، همچون شریکی باتجربه، به مشتریان در بهینه‌سازی مستمر کارایی و فروششان کمک می‌کند. این شرکت، با برخورداری از تخصص بین‌المللی و چشم‌انداز، به ساده‌سازی وظایف در محیطی کاری می‌پردازد که هر روز بیش از پیش پیچیده می‌شود. SKIDATA، با نوآوری، طراحی باکیفیت، تأمین آسایش و راحتی کاربران نهایی و تضمین امنیت سرمایه‌گذاری، مشتریان را به استفاده از راه‌کارهای حرفه‌ای خود متقاعد می‌کند.

ادغام آسان راهبردهای SKIDATA با سامانه‌های شخص ثالث عاملی دیگر برای اثبات مزایای آشکار این راهبردها است. مدیریت هوشمند داده‌ها به مشتریان امکان می‌دهد با مشتریانی آشنا شوند که، تا پیش از این، ناشناس بودند و از اطلاعات به‌دست‌آمده، برای انجام اقدامات بازاریابی هدفمند، بهره ببرند.

علاوه بر این، تا کنون شاهد نصب بیش از ۱۰ هزار دستگاه SKIDATA در بیش از ۱۰۰ کشور جهان بوده‌ایم. این دستگاه‌ها دسترسی سریع و ایمن مردم و وسایل نقلیه را به پیست‌های اسکی، ورزشگاه‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز خرید، شهرها، اسپاها و مراکز سلامتی، نمایشگاه‌های تجاری و پارک‌های تفریحی فراهم کرده است.

 

تولید ورق‌ها و نوارهای پلاستیکی اکستروژن‌شده در Senoplast قدمتی ۶۰ ساله دارد. این محصولات در شکل‌دهی حرارتی و سایر روش‌های پردازش کاربرد دارند. طی سال‌ها، Senoplast به شرکتی متخصص در زمینه اکستروژن هم‌زمان ورق‌ها و نوارهای چندلایه تبدیل شده است و، اکنون، با عنوان پیشرو فناوری این حوزه شناخته می‌شود.Senoplast، از دفتر مرکزیش در شهر پیزندورف اتریش، محصولات ® senosan را در اختیار مشتریانی جهانی قرار می‌دهد که در صنایع مختلف فعالیت دارند.

Senoplast، با تولید ورق‌ها و فیلم‌های پلاستیکی نوآورانه و باکیفیت، به موفقیتی جهانی دست یافته است. مواد خام تشکیل‌دهنده این محصولات عبارتند از: ABS، ABS/ PC، PC، ASA، PMMA و PS. Senoplast موفق به دریافت گواهینامه‌های ISO ۹۰۰۱، ISO ۱۴۰۰۱ و EMAS شده است. نشان تجاری ® Senosan نه تنها نماد ورق‌ها و نوارهای پلاستیکی باکیفیت است بلکه، به تولید مبتنی بر ملاحظات اکولوژیک نیز اشاره دارد.