فناوری و تجهیزات کامل برای صنعت ملات خشک و شیشه

امروزه شرکت لاهتی از زمان تاسیس خود در سال ۱۹۱۴ و با پشتوانه بیش از ۱۰۰ سال تجربه خود با اختیار داشتن فناوری های انحصاری متعدد، به صورت تخصصی در سه زمینه صنعت شیشه (Batch Plant)، صنعت تولید ملات خشک و ارائه تجهیزات توزین صنعتی در سراسر جهان مشغول به فعالیت است.

شرکت لاهتی در تمام مراحل انجام پروژه ها در کنار مشتریان خود حضور داشته و با تجربه متخصصان خود به مشاوره در طول انجام پروژه ها می پردازد و به تعهد در عملی‌ساختن وعده‌ها، که بخشی از میراث فنلاندی خود می باشد، مشهور است.

Lahti Precision نماد کیفیت بالا

Lahti Precision تجهیزات و فناوری کاملی را برای کارخانجات تولید ملات خشک فراهم می کند. دانش فنی شرکت همه بخش‌های زنجیره کسب و کار، از ارزیابی بازار و طراحی طیف محصولات مناسب تا بازاریابی محصولات نهایی خشک و آماده، را پوشش می‌دهد. در حوزه طراحی تأسیسات تولیدی، Lahti Precision همکاری نزدیکی با مشتریان دارد تا بتواند نیازهای منحصربه‌فردشان را تأمین کند. کارکنان مجرب و آزمایشگاه‌های اختصاصی شرکت، تضمین‌کننده کیفیت بالا و قیمت رقابتی تولیدات شرکت هستند.

شرکت‌هایی با ابعاد مختلف در سراسر جهان، برای ساخت بچ پلنت شیشه، سامانه‌های بازیافت خرده‌شیشه، سامانه‌های بازیافت ضایعات فایبرگلاس و انجام مطالعات مهندسی و نوسازی تأسیساتشان، Lahti Precision را انتخاب کرده‌اند. این شرکت بیش از ۲۰۰ مشتری مرجع دارد و روزانه بیش از ۵۰ هزار تن مواد خام با کمک فناوری‌های تولیدی این شرکت فرآوری می‌شوند. مواد خام مذکور با بالاترین کیفیت مورد نیاز برای تولید شیشه تخت، بطری، فیبرهای مسلح مستحکم، عایق‌های حرارتی پشمی، تلویزیون‌های تخت، صفحات ال‌سی‌دی، لوازم آشپزخانه درخشان و محصولات شیشه‌ای متنوع، ذوب می‌شوند.

Lahti Precision؛ همراهی قابل‌اعتماد در ایران

بازار ایران، همیشه یکی از بازارهای هدف Lahti Precision بوده است. سابقه حضور این شرکت در ایران به سال ۱۳۷۳ هجری شمسی در زمینه صنعت شیشه باز می گردد و از آن زمان این شرکت در بازار ایران درصنعت شیشه، حضوری فعال دارد. فعالیت‌های Lahti Precision در صنایع ملات خشک و پلاستر ایران نیز از سال ۱۳۸۵ هجری شمسی آغاز شد و اولین کارخانه پیشرفته و تمام اتوماتیک تولید ملات خشک ایران را مطابق با استانداردهای روز اروپا در شهر سمنان راه اندازی نمود. امروز، این تأسیسات، با تکیه بر تخصص پیشرو این شرکت فنلاندی، طیف متنوعی از محصولات را تولید می‌کند که کاربردهایی مختلف در صنعت ساخت‌و‌ساز ایران دارند.

Lahti Precision بیش از ۲۵ سال سابقه حضور و رزومه ای موفق در بازار ایران دارد و از شرکت‌های فنلاندی خوش‌نام در صنعت شیشه و ملات خشک است. در حال حاضر، این شرکت، با تأمین و تجهیز بیش از ده بچ پلنت شیشه و کارخانه ملات خشک در ایران، به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با جمشید شیدفر، مدیر فروش منطقه تماس بگیرید.

jamshid.shidfar@lahtiprecision.com

www.lahtiprecision.com

 www.lahtiprecision.ir

Jamshid Shidfar_10x15

مهندس جمشید شیدفر، مدیر ارشد بازاریابی

DSC00624_1

P-IMG_0647C

کارخانه ملات خشک در سمنان

Iitt_2