دست پر اپراتور اول در رویداد بزرگ فناوری کشور

امسال نیز اپراتورهای ارتباطی همراه و ثابت نیز حضور خوبی در نمایشگاه الکامپ دارند. برخی از این اپراتورها همچون همراه اول امسال در نمایشگاه الکامپ با دستی پر و آماده‌تر از سال‌های قبل در نمایشگاه حاضر شده‌اند که همین حضور پربار می‌تواند ضمن رونق دادن به نمایشگاه الکامپ، اعتبار نمایشگاه را بیش از پیش کند.اپراتور اول کشور که چند سالی است تلاش زیادی در نوین‌سازی شبکه و ارائه خدمات بهتر به مشتریان داشته است، این حرکت را با قدرت بیشتری از ابتدای سال ۹۷ ادامه داده و هم‌اکنون به فکر ارائه خدمات بهتر و پویا‌تر در نسل چهارم شبکه تلفن همراه بوده و زیرساخت‌های بسیار خوبی برای تجاری‌سازی نسل پنجم تلفن همراه آماده کرده است.همراه اول در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ چهار حوزه را برای ارائه خدمات نوین خود در کنار سرویس‌های پیشین برگزیده است. کودک و نوجوان، بازی و سرگرمی، ویدئو و موسیقی، چهار حوزه‌ای هستند که همراه اول خدمات نوین خود را در نمایشگاه الکامپ امسال به نمایش گذاشته است.

گل طلایی

اپلیکیشن گل طلایی، برای پوشش تمامی اتفاقات، اخبار، حواشی و تحلیل‌های مسابقات مذکور طراحی شده است.  در این برنامه کاربر از آخرین اتفاقات لیگ‌های معتبر باخبر خواهد شد. این اپلیکیشن تمام رویدادهای مهم روزانه فوتبال را به صورت خبرهایی جامع پوشش داده و آنها را با تصاویر و ویدیوهای زیبا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.همچنین این اپلیکیشن در نظر دارد تابه صورت روزانه با کاربران تعامل داشته باشد و کاربران با شرکت در چند رقابت طراحی شده به صورت پیوسته و فعال با رویدادهای مربوطه در ارتباط خواهند بود. تمامی اتفاقات و نتایج بازی، گزارش‌های ارسالی از محل بازی‌ها، اخبار و ویدیوهای مربوط به هر بازی در هر لحظه و خدمات دیگر، مواردی است که کاربر در این اپلیکیشن به آنها دسترسی خواهد داشت.

ریتمو

در ریتمو کاربر می‌تواند با دسترسی به آرشیو کامل موسیقی، نامحدود موزیک گوش دهد، جدیدترین آلبوم‌ها و تک آهنگ‌های بازار موسیقی را زودتر از همه بشنود، آهنگ‌ها و آلبوم‌های مشابه را پیدا کند، از آنها پلی لیست دلخواه را تهیه کند و با دوستانش به اشتراک بگذارد. ریتمو در  وب، اندروید و iOS، قابلیت گوش دادن به موسیقی‌ها را به صورت قانونی به دو صورت آنلاین و هم آفلاین، در اختیار شما کاربر قرار می‌دهد. در ریتمو آثار بیش از  ۵۷۰۰ هنرمند در عرصه‌ موسیقی و ۱۷۰ ناشر فعال در ایران، را در خود جای داده است.

دنیای درسا

اپلیکیشنی که شامل دو بخش مجزا برای کودکان و والدین است. والدین می‌توانند تنظیمات مربوط به دسترسی‌های کودک را روی گوشی اعمال کنند و گوشی را با بخش فعال شده کودکان، در اختیار فرزندان قرار بدهند. والدین از طریق دنیای درسا می‌توانند برنامه‌هایی که کودک مجاز به استفاده از آن هستند را باز بگذارند و بقیه بخش‌ها را مسدود کنند. در نتیجه، دسترسی کودک به پیام رسان‌ها، برنامه‌های غیر مجاز و دیگر محتواهای نامناسب بسته خواهد شد. و والدین می‌توانند گوشی خود را با خیالی راحت، در اختیار فرزندان قرار بدهند. این برنامه، امکان تعیین کردن زمان استفاده را نیز دارد.

درسا بازار

بازار اپلیکیشن‌های مرتبط با کودکان که دسته بندی‌های مختلف از جمله آموزشی، سرگرمی، ویدیویی و... در آن قرار دارد. کودکان می‌توانند با نصب این برنامه، به دنیایی از اپلیکیشن‌های سالم با محتوای سالم و مفید دسترسی داشته باشند. تمام این اپلیکیشن‌ها، دارای محتوایی ایمن هستند که در دسته بندی‌های مختلف، قرار گرفته اند. همچنین مسابقات و پویش‌هایی که دارای جایزه هستند نیز در صفحه اصلی آن ارائه می‌گردد. درسا بازار، در حقیقت یک بازار اندرویدی از برنامه‌های مفید است.

فندقستان

یک اپلیکیشن پر از قصه و مسابقه برای کودکان. داستان‌هایی که در این برنامه ارائه می‌شوند، همگی برای کودکان مناسب و مفید هستند. داستان‌های فندقستان، به جز حالت سرگرمی، از جنبه‌های مختلف برای کودکان مفید است. همچنین در فندقستان، سوالات متداولی که در مورد محتوای کودکان، قصه‌ها، مقام‌های فندقی و محتواهای دیگر پاسخ داده شده‌اند. همچنین پویش‌ها و مسابقاتی برای کودکان در این اپلیکیشن برگزار می‌شود که باعث تعامل دو طرفه بین مخاطبان و خانواده درسا است.

جامک

اپلیکیشن ورزشی کودکان که با آغاز جام جهانی شروع به فعالیت کرده است. این اپلیکیشن به ورزش‌های مرتبط با کودکان، اخبار مربوط به آنها و... می‌پردازد و مسابقه‌هایی نیز برای ورزش کردن بیشتر کودکان در نظر گرفته است. در طول جام جهانی نیز با برگزاری مسابقه روپایی، اولین چالش ورزش کودکان را اجرا کرده است. در این برنامه، نظرسنجی های مختلفی در مورد جام جهانی، ورزش کودکان و... برگزار شد تا کودکان را بیشتر با ورزش و جام جهانی همراه کند. همچنین ویدیوهای ورزشی مناسبی برای حرکات ورزشی، لحظات خاطره انگیز و موارد دیگر در این اپلیکیشن قرار گرفت که کودکان با مشاهده آنها، می توانند این حرکات را آموزش ببینند و تمرین کنند. این برنامه با پایان جام جهانی، به فعالیت خود ادامه داد و با دیگر رویدادهای ورزشی نیز همراه خواهد شد.