لینده با داشتن سبد متنوع و و سیعی از محصولات مرتبط با صنعت لجستیک و جابجایی مواد در کنار استفاده از فناوری‌های روز، توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان راه‌حل‌های لجستیکی در جهان مطرح نماید تا جایی که توانسته بیشترین سهم از بازار رقابتی اروپا را در زمینه این تجهیزات به خود اختصاص دهد.

شرکت آکسون ماشین آرینا به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش لیفتراک و تجهیزات انباری لینده آلمان در ایران، نگاه ویژه‌ای به صنعت پخش و ارائه راه‌حل‌های متناسب با نیازهای فعالان این صنعت دارد. علاوه بر خدمات پس از فروش و تامین قطعات، یکی از راهکارهای سودمند و اثرگذار در ارتقای سطح رضایت مشتریان، نیازسنجی و ارائه بهترین راهکار جهت پاسخگویی به نیازهای موجود در صنایع مختلف کشور می‌باشد. از همین رو، شرکت آکسون ماشین آرینا با تاسیس دپارتمان مهندسی فروش و دریافت آموزش‌های تخصصی مرتبط با محصولات زیر نظر کارشناسان مجرب شرکت لینده آلمان، توانسته گام مهمی در راستای تحقق این مهم بردارد.

صنعت پخش به عنوان یکی از صنایع پیشتاز در بخش لجستیک و انبارداری، نقش مهم و انکارناپذیری در زنجیره مصرف ایفا می‌کند و به نوعی حلقه اتصال بین تولیدکننده و مصرف‌کننده می‌باشد. جهت ارائه مشاوره درست در این بخش علاوه بر شناخت درست از محصولات، باید انبار را نیز به عنوان یک رکن مهم و تاثیرگذار مورد مطالعه قرار داد. کارشناسان شرکت آکسون ماشین آرینا آمادگی کامل دارند تا با حضور در انبارهای شرکت‌های فعال در صنعت پخش و بررسی و ارزیابی دقیق از آن، نسبت به ارائه مشاوره رایگان در خصوص انتخاب کارآمدترین و بهینه‌ترین تجهیزات انبارداری و جابجایی مواد از قبیل لیفتراک‌‌های دیزل، گازسوز و برقی، پالت تراک، پالت استاکر، ریچتراک و دستگاه‌های راهرو باریک با در نظر گرفتن شرایط کاری فعالان این حوزه اقدام نمایند تا بتواند خود را به عنوان شریک کاری و مورد اعتماد صنعت پخش مطرح نماید.