دریا و ماهی پرنده

کارگردان: مهرداد غفارزاده

تهیه‌کننده: امیر پورکیان

بازیگران: همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، نادر فلاح، امیرحسین رستمی، سید‌جواد طاهری، علی‌اکبر صحرایی، ارشیا طالبی، محمد رحمانی، محمدحسین عدلی، یاشار حمیدزاده، مازیار نوروزی و محسن تمیزی.

خلاصه داستان: نوجوانی ۱۷ ساله به نام احسان که نه توانایی تکلم و نه توانایی شنیدن دارد، بدون ارتکاب جرم در مرکز بازپروری نوجوانان بزهکار در یک منطقه محروم به‌سر می‌برد. احسان چندبار تلاش به فرار از مرکز بازپروری می‌کند اما …

بزم رزم

کارگردان: سید‌وحید حسینی

تهیه‌کنندگان: سید‌وحید حسینی و مهدی همایونفر

بازیگران: مستند

خلاصه داستان: سرگذشت پر فراز و نشیب موسیقی ما در سال‌های جنگ است. روایت هم‌زمان دو داستان است؛ داستان جوانانی که برای حفظ میهن از جان گذشتند و داستان اهل موسیقی که از یکسو با زبان و ابزار خود در راه وطن وارد میدان شدند و از سویی دیگر برای حفظ موسیقی ایرانی کوشیدند و پیروز این هر دو میدان ایران است و موسیقی ایران.

برگ جان

کارگردان: ابراهیم مختاری

تهیه‌کنندگان: ابراهیم مختاری

بازیگران: سعیدپورصمیمی، مهدی احمدی، مریم مقدم،سجاد تابش، سحر سلحشور، محمدرضا فرزاد، محمدحسین ناصری، علی گل‌صباحی، جواد گنجی، مجتبی سعادت و زینب زیرک.

خلاصه داستان: حکایت آدمی در تقلای رسیدن به خواسته‌ای‌است که چون به آن می‌رسد دیگر برایش ارزشی ندارد. پس مسیر زندگی را برای رسیدن به آرزویی تغییر می‌دهد که همواره در پی برآورده شدنش بوده، اما...