خانه (ائو)

کارگردان: اصغر یوسفی نژاد

تهیه‌کنندگان: اصغر یوسفی‌نژاد

بازیگران: رامین ریاضی، محدثه حیرت، غلامرضا باقری، صدیقه دریانی

خلاصه داستان: ‌مردی از دنیا رفته و همه دور جسد او جمع شده‌اند اما این جسد از چشم تماشاگر دور نگه داشته‌ می‌شود. متوفی وصیت کرده که بعد از مرگ، جسد او را در اختیار دانشکده پزشکی برای استفاده علمی قرار دهند اما دخترش شدیدا مخالف است.

برگ جان

کارگردان: ابراهیم مختاری

تهیه‌کنندگان: ابراهیم مختاری

بازیگران: سعید پورصمیمی، مهدی احمدی، مریم مقدم، سجاد تابش، سحر سلحشور، محمدرضا فرزاد، محمدحسین ناصری، علی گل صباحی، جواد گنجی، مجتبی سعادت، زینب زیرک

خلاصه داستان: حکایت آدمی در تقلای رسیدن به خواسته ای ا‌ست که چون به آن می‌رسد دیگر برایش ارزشی ندارد. پس مسیر زندگی را برای رسیدن به آرزویی تغییر می‌دهد که همواره در پی برآورده شدنش بود، اما...

بزم رزم

کارگردان: سیدوحید حسینی

تهیه‌کنندگان: سیدوحید حسینی و مهدی همایونفر

بازیگران: مستند

خلاصه داستان: سرگذشت پرفراز و نشیب موسیقی ما در سال‌های جنگ است. روایت همزمان دو داستان است: داستان جوانانی که برای حفظ میهن از جان گذشتند و داستان اهل موسیقی که از یک سو به زبان و ابزار خود در راه وطن وارد میدان شدند و از سویی دیگر برای حفظ موسیقی ایرانی کوشیدند. و پیروز این هر دو میدان ایران است و موسیقی ایران.

رئیس الوزرا

کارگردان: سیدمحمدرضا هاشمیان

تهیه‌کننده: سیدمحمدرضا هاشمیان

بازیگران: مستند

خلاصه داستان: روایت زندگی «احمد قوام‌السطنه». شخصیت خاکستری تاریخ سیاسی ایران. مردی که با وجود دستاوردهای بزرگ سیاسی، هیچگاه پیش چشم مردم ایران «قهرمان» نبود.