قرار سبز ممسنی: آبیاری نهال‌های کاشته شده در تپه نورالشهدا ممسنی، با همت حامیان طبیعت زاگرس، ممسنی، نهضت سبز زاگرس، دوچرخه‌سواران و انجمن سبز باشیم. همچنین در این برنامه کاشت درخت برای زادروز فرزند یکی از اعضا انجام شد.

#هم_قراری_با_یاران_قرار_سبز در قراری که قرن‌ها آرزو می‌نویسد برای سرزمینی که ریشه در هزاران سال تاریخ و بزرگی‌ها دارد. امروز هم‌قراران ما از تهران، شیراز و یاسوج همه یک پایتخت بودند در تپه نورالشهدای نورآباد تا به همه بگوییم: طبیعت مرزی بی‌نهایت دارد و آدم‌های طبیعت‌دوست، نشانشان بی‌نشانی است اما تا ابد ماندگار می‌مانند، نشان به نهال سبزی که در پای قدم‌هاشان کاشتیم تا درختی تناور شود و مصداقی از جاودانگی آنانی باشد که بی‌وقفه در طلب حال خوش زمین در تلاشند.

قرارسبز شیراز: تشکل پاکسازان طبیعت فارس برنامه صدوچهل و چهارم خود را برای چهارمین سال متوالی، به پاکسازی مسیر تردد عزاداران تاسوعای حسینی در آرامستان قصردشت شیراز اختصاص داد.

قرارسبز کرمانشاه: در سومین سال فعالیت در کرمانشاه با فراخوان شورای هماهنگی سمن‌ها، تعدادی از سمن‌های کرمانشاه در این برنامه با هدف فرهنگسازی شرکت کردند. ضمن توزیع کیسه و دستکش به داوطلبان آزاد، صحبت با مسوولان هیات‌ها و عموم مردم انجام شد.

قرارسبز قزوین: تعامل تشکل‌های مردمی با شورای هیات‌های مذهبی و معاونت بهداشت استان قزوین در راستای کاهش مصرف پلاستیک در ایام عزاداری سرور شهیدان که چراغ هدایت و کشتی نجات است.

قرارسبز اصفهان: پاکسازی طبیعت پارک ملی کلاه قاضی با همت اداره گاز استان اصفهان و انجمن «صلح با طبیعت» برگزار شد.

قرارسبز لرستان: سفر یک روزه سفیر سبز به استان لرستان شهر دورود. در این سفر مشکلات محیط‌زیستی دورود از جمله کارخانه سیمان و ریزگردهایی که هر از چند گاهی آسمان آبی شهر را خاکستری می‌کنند بررسی شد.

قرارسبز تهران: اجرای طرح خادم افتخاری در راستای ترویج فرهنگ استفاده از ظروف دائمی با همت کانون محیط‌زیست محله سلسبیل شمالی، منطقه ۱۰

قرارسبز ایلام: «نه» به ظرف‌های یک بار مصرف؛ استفاده از ظروف دائمی در مراسم محرم انجمن بانوان طبیعت دوست آبدانان ایلام.

قرارسبز مشکین شهر: پاکسازی خیابان‌های مشکین‌شهر از سوی گروه یاشیل یاشام در روز تاسوعا

قرارسبز کوهدشت: پویش مردمی نه به ریختن ظروف یکبار مصرف در محرم؛ با همت آوای باران کوهدشت.

قرارسبز سیوند: پاکسازی مسیر عزاداران حسینی از سوی گروه پاکسازان طبیعت سیوند برای دومین سال متوالی در عاشورای حسینی.

قرارسبز ممسنی: پاکسازی همزمان با حرکت هیات عزاداران حسینی در روز عاشورا با همت حامیان طبیعت زاگرس، ممسنی انجام شد.

قرارسبز قزوین: حضور داوطلبان مردمی پیام‌آوران پاکی در طرح فرهنگسازی و پاک‌سازی معابر شهر قزوین در شب تاسوعای حسینی در بنای تاریخی کاخ موزه چهل‌ستون

آخر هفته

 

آخر هفته

 

آخر هفته

 

آخر هفته