غرفه MHS ،شلوغ و پر مخاطب در نمایشگاه صنعت مالی

رپرتاژ آگهی: یکی از این غرفه های شلوغ و پرمخاطب که با استقبال بی نظیر افراد و سازمان‌ها رو به رو شد غرفه MHS بود. غرفه طلایی و سفید شرکت MHS در سالن ۱۰ نظر ما و خیلی از افراد رو به خودش جلب کرد. 

به این بهانه به سراغ دکتر محمد حسین سلیمانی مدیرعامل و موسس خونگرم هلدینگ MHS رفتیم تا درباره این دوره از نمایشگاه بیشتر صحبت کنیم. این گپ کوتاه مصادف شد با مراسم رونمایی از سومین کتاب دکتر سلیمانی به نام «بینگو» که شنیدن صحبت هایشان درباره دغدغه او از نوشتن بینگو، میتواند جالب باشد.

سلیمانی نمایشگاه امسال صنعت مالی را از چند جنبه خوب توصیف کرد و گفت: در نمایشگاه امسال ما شاهد این بودیم که ضمن حضور شرکت های بورسی،بانک و بیمه ای،شرکت هایی که در زمینه تکنولوژی و مدیریت ثروت فعال بودند حضور پررنگی داشتند.

photo_2024-08-14_10-07-48

وی حضور هلدینگ MHS  را در این نمایشگاه با هدف  ارایه خدمات متنوع در حوزه مدیریت ثروت به عموم مردم عنوان کرد و در این باره یادآورشد: البته با توجه به اقبال مردم از این نوع موضوعات و خدمات،استقبال بسیار خوبی هم از غرفه ما صورت گرفت که جای خوشحالی دارد.

 
 

رونمایی از کتاب «بینگو» یکی از اتفاقات مهم در غرفه MHS بود  که سلیمانی نیز  در این گفت و گو با آن اشاره کرد. سلیمانی که پیش از این دو کتاب دیگر به نام «بازگشت به خود» و« کشف ثروت» را نیز منتشر کرده است، درباره دغدغه نوشتن «بینگو» گفت:

یکی از دغدغه های بزرگ مردم در ایران  کمبود دانش مدیریت پول و ثروت و در کل کمبود سواد مالی است. از این رو «بینگو»کتابی درباره تجربیات سواد مالی و مدیریت ثروت  است که این مسیر را هر چه بهتر به همه افراد نشان می دهد. وی در پایان اظهار امیدواری کرد که نمایشگاه هایی نظیر بورس،بانک و بیمه بتوانند در سطح مالی و نظام مالی کشور تاثیر گذار باشند.  

photo_2024-08-14_10-07-52

به اعتقاد وی کشوری که نظام مالی درستی داشته باشد و ثروت به خوبی در صنایع مختلف و استارتاپ ها توزیع شود،می تواند در حوزه مالی،همسو با کشورهای پیشرفته در این حوزه، همچون امارات حرکت کند.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.