منظره اتاق‌های هتل اطلس مشهد

رپرتاژ آگهی: این هتل از جمله هتل‌های قدیمی مشهد است که در سال 1355 افتتاح شده و در سال 1395 به منظور بهبود کیفیت خدمات رسانی مورد بازسازی قرار گرفت. امکانات رفاهی و اقامتی خوب هتل در کنار قیمت مقرون به صرفه و دسترسی عالی آن، رزرو اتاق ‌های هتل اطلس مشهد را به یکی از بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها برای مسافران انتخاب کرده است.

اطلاعات کلی هتل اطلس مشهد

همانطور که در مقدمه نیز اشاره شد، هتل اطلس مشهد یکی از هتل‌های قدیمی در این شهر است که تعداد سه ستاره دارد. هتل در هشت طبقه ساخته شده و تعداد 188 اتاق و واحد اقامتی دارد. فاصله هتل از حرم مطهر با پای پیاده کمتر از پنج دقیقه است و با توجه به شلوغی خیابان‌های اطراف حرم می‌توانید به راحتی و در امنیت کامل در هر ساعت از شبانه روز از هتل به زیارت امام مهربانی‌ها بروید.

لابی هتل معماری زیبا و فضایی روشن و دلباز دارد که می‎تواند تعداد 50 نفر را در خود جای دهد. تعداد تخت‎های هتل نیز 500 عدد است که می‌توان به عنوان تخت اضافه در برخی اتاق‌های هتل مورد استفاده قرار گیرند.

اتاق‌های هتل اطلس مشهد

اتاق‌های هتل اطلس مشهد

برای انتخاب در میان اتاق‌های هتل اطلس مشهد دست شما کاملا باز است. تنوع اتاق‌ها به قدری زیاد است که نظیر آن را به سختی حتی در هتل‌های پنج ستاره نیز می‌توانید پیدا کنید. اتاق دو تخته کلاسیک فول برد و همراه با صبحانه با امکان اضافه کردن تخت اضافه، اتاق دو تخته کلاسیک و رویال، اتاق‎های کلاسیک و رویال سه تخته به صورت فولبرد یا همراه با صبحانه، آپارتمان‌های دو خوابه کلاسیک با ظرفیت پنج نفر، آپارتمان دو خوابه رویال و سوئیت‎های vip از جمله اتاق‌ها و واحدهای اقامتی در هتل اطلس مشهد به هستند.

با توجه به تنوع در اتاق‌ها چشم اندازهای متفاوتی نیز در انتخاب پیش روی شما است. اگر چشم انداز اتاق برایتان مهم است، حتما توجه داشته باشید که چشم انداز اتاق کوچه، خیابان یا حرم امام رضا است. همچنین در همه اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسبی شامل حمام، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش مطبوع، تلفن، روم سرویس، مبلمان و آب رایگان در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل اطلس مشهد

با وجود آن که هتل اطلس مشهد یک هتل سه ستاره است، امکانات در آن چه در اتاق‌ها و چه در فضی عمومی بسیار سطح بالاتر از هتل‌های مشابه است. هتل یک رستوران بزرگ با ظرفیت 400 نفر و مشرف به لابی دارد که منو غذایی متنوع و بسیار با کیفیت را در اختیار مهمانان خود قرار می‎دهد.

انواع غذاهای ایرانی و بین الملل و دریایی در این رستوران توسط سرآشپزان و آشپزان حرفه‌ای طبخ و آماده می‌شود. علاوه بر رستوران، هتل یک کافی شاپ دنج و آرام نیز دارد که می‌توانید در آن انواع نوشیدنی‌های سرد وگرم، دسرها و میان وعده‌های خوشمزه را امتحان کنید.

تمامی اتاق ها

در تمامی اتاق‌ها و فضای عمومی هتل اینترنت رایگان و پرسرعت برای مهمانان در نظر گرفته شده است. پارکینگ رایگان، خدمات بیدارباش، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، خدمات باربری و خشک شویی تنها بخشی از امکانات هتل اطلس است تا اقامت مسافران را به یک خاطره دلچسب و ماندگار تبدیل کند.

هزینه اقامت در هتل اطلس مشهد چقدر است؟

با توجه به آن که تنوع اتاق‎های هتل اطلس مشهد زیاد است، قیمت رزرو هتل متفاوت خواهد بود. به طور میانگین هزینه یک شب اقامت در یکی از اتاق‌های هتل اطلس مشهد از دو میلیون تومان شروع شده و تا 9 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

توجه داشته باشید پس از رزرو هتل همراه داشتن مدارک شناسایی، عقدنامه و صیغه نامه الزامی است. همچنین می‎توانید از چند روز قبل به صورت آنلاین یکی از اتاق‎های هتل را انتخاب و رزرو کنید تا پس از رسیدن به مقصد نگرانی بابت محل اقامت خود نداشته باشید.

آدرس هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در خیابان امام رضا و میدان بیت المقدس قرار دارد. همانطور که در بالا نیز اشاره شد فاصله هتل با حرم امام رضا کمتر از پنج دقیقه بوده و هتل دسترسی بسیار مناسبی به دیگر مراکز مهم شهر، جاذبه‎های گردشگری و توریستی و مراکز خرید دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.