جایزه بزرگ سرزمین موج‌ های آبی مشهد

رپرتاژ آگهی: هر لحظه که شما تصمیم بگیرید یک روز را به تفریح و بازی در پارک آبی سرزمین موج های آبی بگذرانید، در واقع شما این شانس را پیدا می‌کنید که یکی از برندگان جایزه قرعه‌کشی هر روزه‌ی موج های آبی باشید. این جوایز به مبلغ 7میلیون تومان هر روز هفته به 7 نفر تعلق می‌گیرد.

خرید آنلاین از سایت؛ هم تخفیف، هم جایزه!

برای داشتن یک تجربه جدید و لذت‌بخش در پارک‌های آبی جدید سرزمین موجهای آبی و بهره‌مندی از جوایز و هدایای این مجموعه، ما به شما خرید آنلاین بلیط را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان با مراجعه به سایت سرزمین موج های آبی مشهد به آدرس  https://wwl.ir از تخفیف‌ها هم استفاده کنید.

شما با خرید آنلاین می‌توانید بلیط خود را به قیمت 150 هزار تومان خریداری کنید. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، به سایت موج‌های آبی مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 051-36008 تماس بگیرید.

مشهد موج های آبی

مشهد موج های آبی

در سال ۱۳۸۶، وقتی سرزمین موج‌های آبی مشهد افتتاح شد، فقط مختص آقایان بود. در ادامه تصمیم گرفته شد که روزهای خاصی در هفته به خانم‌ها اختصاص داده شود. ازاین‌رو، یک پارک آبی دیگر مخصوص بانوان در کنار پارک آبی آقایان احداث شد تا این دو گروه بتوانند همه روزه از امکانات و تفریحات سرزمین موج‌های آبی بهره‌مند شوند.

در واقع، وجه تمایز این پارک آبی نسبت به پارک‌های آبی دیگر، همین تفریح همزمان خانم‌ها و آقایان در سنین مختلف است. به‌عبارتی شما می‌توانید با تمام اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان خود از هر گروه سنی به این پارک مراجعه کنید. دو ساختمان مجزا در مجاورت هم با تجهیزات به‌روز و استاندارد و تفریح‌ها و سرگرمی‌های جذاب و خوراکی‌های خوشمزه در انتظار شما و همراهان‌تان است تا یک روز فراموش‌نشدنی را برای‌تان رقم بزند.

سرزمین موج های آبی مشهد

به جرات می‌توان گفت سرزمین موج های آبی مشهد که گاهی موج های آبی مشهد خوانده می‌شود، یکی از بهترین و محبوب‌ترین مراکز تفریحی و گردشگری ایران است. این اسم و آوازه چنان بلند است که برخی پارک‌های آبی در ایران، اسم موج های آبی را برای خود انتخاب کرده‌اند اما خاطرنشان می‌شود این نام منحصرا در اختیار سرزمین موج های آبی مشهد است.

حس نشاط، شادابی و هیجان، ارمغان یک روز کامل بازی، سرگرمی و دورهمی در سرزمین موج‌های آبی است.

تمامی امکانات این پارک آبی بر اساس نیازها و خواسته‌های شما برنامه‌ریزی شده است؛ خواه عاشق هیجان باشید، خواه به دنبال آرامش. سرسره‌های آهسته، شنا و آب‌تنی، سرسره‌های پرشتاب با ارتفاع زیاد، رودخانه خروشان، حمام سنتی و حمام ترکی، جکوزی سرد و گرم، چاله فضایی، همه و همه پاسخگوی هر آنچه شما از یک پارک آبی انتظار دارید، است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.