قیمت بلیط موج های آبی مشهد چقدر است

مشهد یک انتخاب شگفت انگیز و بی نظیر برای افرادی است که می خواهند یک سفر معنوی را با ماجراجویی های هیجان انگیز خود به اتمام برسانند. سرزمین موج های آبی مشهورترین و عالی ترین جاذبه تفریحی مشهد مقدس است.

با سرزمین موج های آبی مشهد آشنا شوید!

یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین پارک های آبی موجود در شهر مشهد را می توان به جرأت سرزمین موج های آبی مشهد دانست که از بزرگ ترین پارک های آبی خاورمیانه به شمار رفته و مطابق با استانداردهای روز جهان طراحی و ساخته شده است.

سرزمین موج های آبی نخست یک فاز داشته و به همین علت سانس ها و روزهای جداگانه برای استفاده بانوان و آقایان در نظر گرفته می‌ شد، اما اخیراً فاز دوم به این پارک اضافه شده و گردشگران خانم و آقا می توانند در فاز های مخصوص به خود به صورت همزمان از مجموعه پارک آبی موج های آبی مشهد استفاده کند.

امکانات سرزمین موج های آبی مشهد

پیش از آن که قیمت بلیط موج های آبی مشهد را توضیح دهیم باید امکانات آن را متذکر شویم تا بدانید که بلیط را برای کدام یک از امکانات خریداری می نمایید. سرزمین موج های آبی مشهد بیش از ۸ هزار متر مربع مساحت داشته و دارای امکانات رفاهی بسیاری می باشد.

 گردشگرانی که اقدام به رزرو بلیط سرزمین موج های آبی مشهد می نمایند، می توانند لحظات بسیار شاد و مهیج را برای خود به ارمغان آورده و از تفریحات مختلف این مجموعه بهره مند شوند. از امکانات موجود در این مرکز تفریحی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

⦁    رستوران ها و کافی شاپ های متعدد

⦁    فروشگاه های لوازم ورزشی

⦁    دستگاه‌ های خودپرداز

⦁    پارکینگ اختصاصی

⦁    سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد

⦁    استخر های متعدد

⦁    سرسره موج

⦁    سرسره تویستر

⦁    سرسره تاپسی توروی

⦁    سرسره های سرعتی

⦁    سرسره های آهسته

⦁    استخر موج

⦁    مجموعه بازی آکواپلی

⦁    چاله فضایی

⦁    رودخانه های آرام و خروشان

⦁    سرسره تورنادو

⦁    سرسره سوپر لوپ

⦁    سرسره سقوط آزاد

⦁    سرسره جت موج

⦁    و...

قیمت بلیط موج های آبی مشهد چقدر است؟

قیمت بلیط سرزمین موج های آبی مشهد

به طور کلی قیمت بلیط سرزمین موج های آبی مشهد دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم بندی می شوند که این دو دسته به شرح زیر هستند:

⦁    قیمت بلیط موج های آبی مشهد آنلاین

 کاربرانی که اقدام به رزرو بلیط سرزمین موج های آبی مشهد به صورت آنلاین می نمایند می توانند این بلیط را به ارزش ۱۲۰ هزار تومان برای بزرگسالان و ۱۰۰ هزار تومان برای کودکان با قد زیر ۱۲۰ سانتی متر پرداخت نمایند.

⦁    قیمت بلیط موج های آبی مشهد آفلاین (حضوری)

افرادی که به صورت حضوری به سرزمین موج های آبی مشهد مراجعه نموده و قصد دارند که این بلیط را به صورت حضوری دریافت کنند لازم است که مبلغ ۱۵۰ هزار تومان را برای بزرگسالان و مبلغ ۱۰۰ هزار تومان را برای کودکان با قد زیر ۱۲۰ سانتی متر بپردازند.

لازم به ذکر است یا هیچ کدام از سانس های سرزمین موج های آبی مشهد محدودیت زمانی نداشته و گردشگرانی که برای بهره مندی از جاذبه های این پارک آبی به این مرکز مراجعه می ‌کنند، می توانند تا پایان ساعت کاری از امکانات مجموعه استفاده نمایند.

 توجه نمایید که بلیط رزرو شده برای استفاده از سرسره ها و امکانات تفریحی موجود در پارک بوده و برای بهره مندی از آن ها نیاز به پرداخت هزینه مجزا نیست. تنها در صورتی ملزم به پرداخت هزینه مجزا می شوید که قصد خرید و استفاده از رستوران، کافی شاپ و فروشگاه های آن را داشته باشید.

روش های خرید بلیط سرزمین موج های آبی مشهد

قیمت بلیط سرزمین موج های آبی مشهد

به طور کلی چهار روش وجود دارد که گردشگران از طریق می توانند به های سرزمین موج های آبی را خریداری نموده و ماجراجویی های شگفت انگیز خود را آغاز کنند. این چهار روش به شرح زیر هستند:

⦁    خرید بلیط سرزمین موج های آبی از باجه های موجود در مجموعه تفریحی

⦁    خرید بلیط سرزمین موج های آبی از کیوسک ها و سوپر مارکت های موجود در سطح شهر

⦁    خرید بلیط سرزمین موج های آبی به صورت اینترنتی از سایت این مجموعه

⦁    خرید بلیط سرزمین موج های آبی از میز تور هتل های مشهد

قوانین سرزمین موج های آبی مشهد

اگر هنوز مردد مانده اید که تور مشهد را رزرو نمایید یا تور کیش، باید یادآور شویم که این مجموعه رفاهی با امکانات خاص خود توانسته است که به میزان قابل توجهی با خدمات رفاهی کیش رقابت نماید. 

قوانین و ضوابطی که برای استفاده از سرزمین موج های آبی در نظر گرفته شده است، به شرح زیر هستند:

⦁    فیلم برداری و عکس برداری در داخل این مجموعه ممنوع می باشد.

⦁    استفاده از کلاه شنا برای افرادی که دارای موهای بلند می باشند الزامی است.

⦁    از پذیرش افرادی با سابقه بیماری قلبی خودداری به عمل می آید.

⦁    در صورت وجود هر گونه عارضه پوستی از جمله: تبخال، زخم و جوش روی بدن و... از پذیرش و ورود آن ها به داخل مجموعه جلوگیری می شود.

⦁    ورود افراد  پسر به پارک بانوان و ورود افراد دختر به پارک آقایان ممنوع می باشد.

⦁    در هنگام  پارک خودرو به همراه داشتن انواع زیورآلات نظیر: گردنبند، النگو، دستبند و... ممنوع است.

⦁    به همراه داشتن و استفاده از تلفن همراه در داخل مجموعه ممنوع می باشد.

 از به همراه بردن خوراکی به داخل پارک جداً خودداری نمایید.

ساعت کاری سرزمین موج های آبی مشهد

پیش از آن که به سرزمین موج های آبی مراجعه نمایید باید بدانید که این مجموعه در ۶ ماهه نخستین سال همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ فعال بوده و در ۶ ماهه دوم سال فعالیت آن ها از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد یافت.

سخن پایانی

کم تر کسی پیدا می شود که نقش سفری بی نظیر و منحصر به فرد را در بازیافتن آرامش و روحیه از دست رفته انکار نماید. به همین منظور شرکت های خدمات مسافرتی گردشگری بسیاری ایجاد شده اند که در زمینه ارائه خدمات گردشگری مشغول به فعالیت می باشند.

شرکت خدمات مسافرتی ندا بال آسمان با در نظر گرفتن طیف وسیعی از تورهای گردشگری از جمله تور آنتالیا، تور ارمنستان، تور مشهد، تور کیش و... در زمینه ارائه خدمات به گردشگران عزیز آماده می باشد. برای رزرو تورهای لحظه آخری و تخفیف خورده هم اکنون به وب سایت ندا بال آسمان مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.