بلیط هواپیما مشهد سیستمی بخریم یا چارتر؟

شهر مقدس مشهد پایتخت مذهبی ایران است و سالانه علاوه بر مسافران ایرانی، پذیرای مسافران خارجی زیادی است. آمار بالای ورود زائران به این شهر باعث شده است که آمار خرید بلیط هواپیما مشهد در طول سال زیاد باشد.

مشهد ازجمله شهرهایی است که تقریباً در تمامی طول سال شلوغ بوده و از حجم مسافران آن کاسته نمی‌شود. اکثریت مسافران برای زیارت بارگاه متبرکه امام رضا(ع) وارد این شهر می‌شوند؛ اما در سال‌های اخیر رشد اماکن تفریحی و گردشگری قطب دیگر جذب توریست به مشهد شده است. مسافران برای راحتی و سرعت‌بخشیدن به برنامه‌های سفر خود، هواپیما را برای سفر انتخاب می‌کنند. اگر شما هم قصد خرید بلیط هواپیما مشهد را دارید، همراه این مطلب باشید.

انواع بلیط هواپیما مشهد

شما برای سفر به مشهد باید یکی از انواع بلیط هواپیما مشهد را بخرید.

بلیط چارتر مشهد

برای سفر به مشهد خیالتان از بابت بلیط چارتر مشهد راحت باشد؛ زیرا چارترکنندگان در مسیرهای پرطرفداری مانند مشهد فعال هستند و تقریباً در تمامی ایامی سال بلیط چارتر برای خرید وجود دارد. همین عامل سبب محبوبیت این نوع بلیط در نزد مسافران شده است.

بلیط چارتر در واقع بلیط پروازهایی است که چارترکننده با پیش‌خریدکردن تمامی بلیط یک هواپیما آن را ایجاد می‌کند. قیمت‌گذاری روی این نوع بلیط بر عهده چارترکننده است و می‌تواند با در نظرگرفتن تعرفه مشخص‌شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، قیمت بلیط را تعیین کند. قیمت بلیط چارتر در ایام کم‌مسافر ارزان‌تر از ایام مسافرخیز سال است؛ زیرا با کم‌شدن حجم مسافر، چارترکننده برای ترغیب مسافران به سفر، قیمت بلیط را کاهش می‌دهد.

بلیط سیستمی مشهد

اگر از برنامه سفری خود مطلع هستید، بلیط سیستمی مشهد را از مدت‌ها قبل از پرواز رزرو کنید؛ زیرا معمولاً این بلیط در ایام مسافرخیز که همراه با سیل ورود جمعیت به مشهد است، به‌سختی به دست می‌آید و بعضاً قیمت آن گران‌تر می‌شود. درحالی‌که در هر چقدر زمان خرید بلیط سیستمی دورتر از تاریخ پرواز باشد، ارزان خریدن آن محتمل‌تر است.

بلیط سیستمی در نتیجه برنامه‌ریزی‌های سالانه شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای پروازی که فعال هستند به وجود می‌آید. ایرلاین‌ها به‌صورت مستقیم برنامه پرواز سیستمی را می‌چینند و بعد از قیمت‌گذاری خود آن را به فروش می‌رسانند.

بلیط لحظه آخری مشهد

بلیط لحظه آخری مشهد مناسب افرادی است که زمان دقیق سفر برایشان مهم نیست و به دنبال خرید ارزان بلیط هواپیما مشهد هستند که هر زمان بلیط ارزان پیداکردند، به سفر می‌روند. بلیط لحظه آخری در واقع همان بلیط‌های سیستمی و چارتر هستند که تا لحظات نزدیک پرواز به فروش نرفته‌اند و اصطلاحاً به آن‌ها بلیط روز گفته می‌شود. با نزدیک شدن به ساعت پرواز و خالی‌ماندن صندلی‌های یک هواپیما، بلیط‌ها به‌صورت لحظه آخری درآمده تا شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های چارترکننده متحمل ضرر نشوند و بلیط هواپیما خود را به فروش برسانند.

ره بال آسمان روزانه لیست کاملی از بلیط هواپیما لحظه آخری را در سایت خود قرار می‌دهد که مسافران می‌توانند برای خرید بلیط هواپیما ارزان‌تر، مرتباً این سایت را چک کنند.

مسیرهای پرتردد پروازی مشهد

در ادامه به معرفی مسیرهای پرتردد پروازی مشهد می‌پردازیم.

بلیط هواپیما اصفهان مشهد

دو شهر اصفهان و مشهد آمار بالایی در جذب گردشگر از سراسر ایران و جهان دارند. اصفهان یک شهر هنری است و مشهد یک شهر مذهبی. همین موضوع باعث شده است که مسافران زیادی از اصفهان و با خرید بلیط هواپیما اصفهان مشهد به این سفر می‌کنند و مسافران مشهدی هم علاقه فراوانی به گشت‌وگذار در اصفهان دارند.

برای بسیاری از مسافران این سؤال ایجاد می‌شود که در چه زمانی از سال می‌توان بلیط هواپیما اصفهان مشهد را ارزان خرید؟ برای پاسخ به این سؤال باید گفت شما باید خلاف جهت آب شنا کنید؛ یعنی در ایامی از سال قصد سفر کنید که مسافران کمتری وارد مشهد می‌شوند. روزهای وسط هفته، ایام غیرمذهبی سال و فصولی مانند زمستان که سرمای این شهر، مسافران را از سفر منصرف می‌کند.

بلیط هواپیما تهران مشهد

روزانه پروازهای منظمی از تهران به مقصد مشهد برقرار است و بلیط هواپیما تهران مشهد جز پرفروش‌ترین بلیط ایرلاین‌ها و چارترکنندگان قرار دارد. مسافران تهرانی برای آنکه بلیط هواپیما مشهد را ارزان‌تر بخرند، لازم است تا به نکات بسیار ریزی توجه کنند.

ساعت پروازی عامل مهمی در خرید ارزان بلیط هواپیما است که مسافران بدان توجهی ندارند. معمولاً افراد کمتری تمایل به سفر در ساعات صبح خیلی زود یا نیمه‌شب را دارند؛ زیرا به عقیده آن‌ها برنامه سفرشان نامنظم می‌شود. همین عامل باعث کم‌شدن متقاضی این ساعت‌ها شده و بلیط هواپیما این بازه ارزان‌تر به فروش می‌رسد.

بلیط هواپیما شیراز مشهد

سالانه مسافران زیادی از شیراز و برای زیارت بارگاه امام هشتم(ع) و شرکت در مناسب‌های مذهبی وارد شهر مقدس مشهد می‌شوند. دوری این دو شهر از یکدیگر زائران را به استفاده از هواپیما برای سفر ترغیب می‌کند تا با خرید بلیط هواپیما شیراز مشهد در زمان مدنظرشان به مشهد بروند.

آن دسته از مسافران که همراه کودکان خردسال زیر ۱۲ سال سفر می‌کنند، هنگام خرید بلیط هواپیما شیراز مشهد کمی هوشیار باشند. در بلیط چارتر قیمت بلیط یا صندلی کودک با بزرگسال فرقی ندارد و برای هرکدام باید قیمت یکسانی پرداخت کرد. درحالی‌که این قضیه در بلیط سیستمی متفاوت بوده و قیمت بلیط کودکان کمتر از بزرگسال است.

بلیط هواپیما تبریز مشهد

با وجود مسیرهای گوناگون دسترسی به مشهد، هواپیما به علت راحتی و سرعت باب میل مسافران زیادی است. مسافران تبریز نیز با خرید بلیط هواپیما تبریز مشهد خود را به این شهر مقدس می‌رسانند تا علاوه بر زیارت بارگاه رضوی، از اماکن تفریحی و گردشگری این شهر بازدید کنند.

برای خرید ارزان بلیط هواپیما تبریز مشهد، بهتر است که روش خریدتان اینترنتی باشد؛ زیرا در خرید اینترنتی شما انتخاب‌های وسیعی از پروازهای گوناگون توسط چارترکنندگان و ایرلاین‌ها دارید و می‌توانید مناسب‌ترین بلیط هواپیما را بخرید. همچنین به شما توصیه می‌کنیم برای آنکه بتوانید از بهترین قیمت‌های بلیط هواپیما تبریز مشهد اطلاع یابید، به‌صورت مرتب سایت ره بال آسمان را چک کنید. در این بازه زمانی شما به یک مقایسه قیمتی مناسب دست پیدا می‌کنید و از آفرهای ویژه نیز باخبر می‌شوید.

قیمت بلیط هواپیما مشهد

عوامل زیادی وجود دارد که محدوده قیمتی بلیط هواپیما را تحت شعاع قرار می‌دهد. در خصوص قیمت بلیط هواپیما مشهد باید به حجم مسافران ورودی به این شهر از کشورهای همسایه به‌ویژه عراق نیز توجه کرد که بر بازه قیمتی بلیط هواپیما این مسیر پروازی تأثیرگذار است.

ازجمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما مشهد که مسافران باید بدان توجه کنند، شامل گزینه‌های زیر می‌شود:

  1. فاصله مبدأ تا مقصد؛

  2. کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس)؛

  3. شرکت هواپیمایی؛

  4. روز (ایام تعطیل و آخر هفته‌ها)؛

  5. نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری).

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد

بهترین زمان خرید بلیط ارزان قیمت مشهد

خرید ارزان بلیط هواپیما برای سفر به شهرهای توریستی کمی مقوله پیچیده‌تری دارد و مسافران باید هوشمندی زیادی به خرج دهند. مشهد از شهرهای توریست‌پذیر ایران است که علاوه بر مسافران داخلی، مسافران خارجی بسیار زیادی به‌ویژه از کشورهای همسایه دارد. همچنین وجود بارگاه مقدس امام رضا(ع) باعث شده است که این شهر قطب مهمی برای برگزاری مراسم‌های مذهبی در طول سال باشد. ازاین‌رو، باید حجم متقاضیان سفر به این شهر را زیاد دانست که پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما مشهد را سخت کرده است.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد را باید ایام کم مسافر سال دانست. فصل زمستان، ایام غیر تعطیل و روزهای وسط هفته زمان مناسبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما مشهد است.

معرفی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به علت جابه‌جایی حجم بسیار بالای مسافران در مبادی ورودی و خروجی ایران، رتبه نخست بیشترین تعداد پروازهای روزانه را دارا است. همچنین این فرودگاه جایگاه دوم پررفت‌وآمدترین فرودگاه ایران را بعد از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد دارد. فرودگاه هاشمی نژاد در حال حاضر دارای دو ترمینال برای پروازی‌های داخلی و خارجی است که بیش از 14 شرکت داخلی و 16 شرکت خارجی در آن پرواز دارند.

فرودگاه هاشمی نژاد علاوه بر امکانات رفاهی، دارای خدمات اجاره خودرو، پارکینگ طبقاتی و دسترسی آسان به خط یک مترو مشهد است.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

پرترافیک‌بودن مسیرهای پروازی این مقصد باعث شده است که ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی در آسمان مشهد حضور داشته باشند. این ایرلاین‌ها شامل اترک، ایران ایر، آسمان، قشم ایر، آتا، ماهان، معراج، کیش ایر، ایرعربیا، امارات و فلای دبی می‌شوند.

بلیط هواپیما مشهد را به چه صورت خریداری کنیم؟

خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد

بهترین روش برای خرید بلیط هواپیما مشهد، خرید اینترنتی است. این روزها شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توان با یک سرچ کوچک در اینترنت پیدا کرد و خرید. پس برای خرید بلیط هواپیما مشهد هم آنلاین شوید و بلیط هواپیما مدنظر خود را به‌صورت اینترنتی بخرید.

نکته بسیاری مهمی که هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد به‌صورت اینترنتی باید به آن توجه کرد، آن است که یک از سایت مطمئن خرید خود را انجام دهید. سایت‌های کارکشته‌ای مانند ره بال آسمان با اتکا به تجربه چندین‌ساله خود در امر فروش انواع بلیط هواپیما، گزینه مناسبی برای خرید یا رزرو بلیط هواپیما است.

اما چرا ره بال آسمان؟

  1. راحتی استفاده از سایت؛

  2. فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما که افزایش قیمت بر روی آن اعمال نمی‌شود؛

  3. پشتیبانی 24ساعته؛

  4. امکان کنسلی بلیط هواپیما مشهد و استرداد وجه به‌صورت آنلاین و تلفنی؛

  5. دریافت کدهای تخفیف دوره‌ای.

آدرس سایت: rahbal

شماره تماس: 0517170

ایمیل: info@rahbal.ir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.