بلیط هواپیما گرگان سیستمی بخریم یا چارتر؟

گردشگرانی که به دنبال یک منطقه دل‌انگیز با مناظر زیبایی از طبیعت هستند، گرگان پیشنهادی عالی برای آن‌ها است. گرگان یکی از شهرهای شمالی ایران است که طبیعتی مثال‌زدنی دارد. بیشتر مسافران با خرید بلیط هواپیما گرگان خود را به این شهر فوق‌العاده می‌رسانند. 

طبیعت‌دوستان به خوبی با شهر گرگان و مناظر خارق‌العاده طبیعی آن آشنا هستند. گرگان شهری است که با مناظری همانند جنگل، کوه، چمنزار، دشت، بیابان، شوره‌زار، دریا، خلیج، رودخانه و تالاب اشباع شده و گردشگران فراوانی را شیفته همین جذابیت خود کرده است. مسافران بسیاری ترجیح می‌دهند تا خود را اسیر جاده و راه نکنند و فوراً به مقصد برسند. به همین خاطر با خرید بلیط هواپیما گرگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به این شهر می‌رسانند. همراه این مطلب باشید تا درباره بلیط هواپیما گرگان بیشتر بدانید.

انواع بلیط هواپیما گرگان

برای سفر به گرگان، انواع بلیط هواپیما گرگان برای شما وجود دارد که بسته به شرایط و انتخاب خود می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری نمایید:

بلیط سیستمی گرگان

اگر برنامه سفرتان به گرگان مشخص شده و قصد دارید زودتر از زمان موعد بلیط خود را خریداری کنید، بلیط سیستمی گرگان بسیار مناسب است؛ زیرا برنامه پروازی این نوع بلیط از مدت‌ها قبل آماده شده و مسافران می‌توانند آن را از چندین ماه قبل‌تر بخرند.

بلیط‌ سیستمی گرگان در واقع بلیطی است که شرکت‌های هواپیمایی، برنامه پروازی آن را از مدت‌ها قبل از پرواز آماده می‌کنند و به‌صورت مستقیم توسط خود ایرلاین‌ها فروخته می‌شود. قیمت‌گذاری بلیط‌های سیستمی بر اساس ‌نرخ قیمتی ایرلاین‌ها محاسبه می‌شود و معمولاً هرچه به تاریخ پرواز نزدیک‌تر می‌شویم، قیمت بلیط‌های سیستمی رو به گرانی می‌رود.

بلیط چارتر گرگان

بلیط چارتر گرگان در بین مسافران این مسیر پروازی از محبوبیت فراوانی برخوردار است و بسیاری ترجیح می‌دهند برای سفر، بلیط چارتر بخرند؛ زیرا در تصورشان یک بلیط ارزان قیمت است؛ اما باید گفت بلیط چارتر نوسان قیمتی زیادی دارد. در زمان اوج مسافر قیمت آن گران‌تر شده و در زمان کاهش حجم مسافر قیمت آن ارزان‌تر می‌شود. 

بلیط چارتر به این روش فروخته می‌شود که یک آژانس مسافرتی اقدام به اجاره تمام بلیط‌های یک هواپیما در یک مسیر مشخص می‌کند. سپس بر روی این بلیط‌ها قیمت‌گذاری متناسب با نرخ مصوب‌شده سازمان هواپیمایی کشوری انجام می‌دهد. چارترکننده‌ها مجاز به قیمت‌گذاری مدنظر خود بر روی بلیط چارتر هستند.

بلیط لحظه آخری گرگان

حتماً برای شما هم پیش آمده است که به‌صورت ناگهانی مجبور به سفر شده‌اید و باید با آخرین پرواز روز خود را به مقصد برسانید. بلیط لحظه آخری در حقیقت راه نجات مسافران دقیقه ۹۰ است تا از سفر جا نمانند. در مسیر پروازی گرگان نیز، بلیط لحظه آخری گرگان وجود دارد.

بلیط لحظه آخری نوعی از بلیط سیستمی و چارتر است که در همان روز پرواز به فروش می‌رود. تعداد مسافران گرگان در قیمت این نوع بلیط تعیین کننده است. اگر مسافر این پرواز کم باشد، بلیط لحظه آخری گرگان با قیمت ارزان به فروش می‌رود و اگر برخلاف آن باشد با قیمتی گران‌تر عرضه می‌شود.

با مراجعه به سایت ره بال آسمان می‌توانید انواع بلیط هواپیما گرگان را مقایسه قیمتی کرده و مناسب‌ترین آن را خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما گرگان

قیمت بلیط هواپیما گرگان

محدوده قیمت بلیط هواپیما گرگان ثابت نیست و معمولاً تحت تأثیر عوامل گوناگونی تعیین می‌شود. به همین دلیل است که مسافران هنگام خرید بلیط هواپیما با چالش قیمت مواجه می‌شوند؛ اما با دانستن این عوامل، می‌توان هزینه‌ها را تا حد معقولانه‌ای کاهش داد.

ازجمله عوامل تأثیرگذار بر محدوده قیمتی بلیط هواپیما گرگان می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

1. فاصله مبدأ تا مقصد؛

2. کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس)؛

3. شرکت هواپیمایی؛

4. روز (ایام تعطیل و آخر هفته‌ها)؛

5. نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری).

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان گرگان

امری مسلم است که گردشگران به سفر می‌روند تا از آب‌وهوای و مناظر دیدنی مقصد لذت ببرند. گرگان یکی از شهرهای خوش آب‌وهوا و سرسبز ایران است. اردیبهشت تا تیرماه بهترین زمان سفر به گرگان است. همین امر باعث بالارفتن میزان تقاضا بلیط هواپیما این مسیر پروازی می‌شود. افزایش تقاضا سبب افزایش قیمت بلیط هواپیما گرگان شده و مناسب مسافرانی نیست که به دنبال خریدی ارزان هستند.

تابستان را باید بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان گرگان دانست؛ چراکه گرما و رطوبت بالای هوا، مسافران کمتری را برای سفر به این شهر ترغیب می‌کند. همین امر سبب افت تقاضا و ارزان‌شدن بلیط هواپیما گرگان می‌شود.

چند ترفند برای خرید بلیط ارزان هواپیما گرگان

خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما گرگان

در ادامه به معرفی چند ترفند برای خرید بلیط ارزان هواپیما گرگان می‌پردازیم.

1. زمان سفر خود را به ایام غیرتعطیل سال و وسط هفته موکول کنید. همچنین ساعت پروازی‌تان صبح زود یا نصفه‌شب باشد. زیرا مسافران کمتری به سراغ این ساعت‌ها می‌روند؛

2. اگر به همراه کودکان و خردسال به سفر می‌روید، بلیط سیستمی گرگان مناسب شما است؛ زیرا قیمت بلیط نوزاد و کودک در این نوع بلیط کمتر از بزرگ‌سال است؛

3. برای خرید ارزان، دور دریافت خدمات اضافی در هواپیما را خط قرمز بکشید. اکونومی کلاس ارزان‌تر قسمت هواپیما است. اما در کلاس پروازی بیزینس با اضافه‌شدن خدمات و داشتن صندلی‌های راحت‌تر، مبلغ بلیط هواپیما را افزایش می‌دهد؛

4. جوانب احتیاط را رعایت کنید. قبل از خرید بلیط هواپیما شرایط مربوط به کنسلی و استرداد وجه بلیط هواپیما را به خوبی بخوانید. هر ایرلاین و چارترکننده قوانین مطابق با سیاست‌های خود را در قبال کنسلی بلیط و استرداد وجه، تعیین کرده‌اند؛

5. بلیط لحظه آخری را قبل از شروع خرید چک کنید. ممکن است این نوع بلیط دارای قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به انواع دیگر بلیط داشته باشد؛

6. با خرید آنلاین، انتخاب‌های فراوانی دارید که شما را به خریدی مقرون‌به‌صرفه نزدیک می‌کند؛

7. سایت‌های مطمئنی مثل rahbal را مرتب چک کنید تا ارزان‌ترین بلیط هواپیما گرگان را بخرید.

معرفی فرودگاه گرگان

فرودگاه گرگان میان دو شهر گرگان و آق‌قلا واقع شده که یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های شمال کشور و اصلی‌ترین قطب جابه‌جایی حجاج مناطق شمالی است. این فرودگاه از نظر تعداد و جابه‌جایی مسافران در جایگاه چهاردهم قرار دارد. همچنین از فرودگاه گرگان به صورت روزانه و دوره‌ای به چند مقصد داخلی و خارجی، پروازهایی انجام می‌شود. مسیرهای پروازی داخلی این فرودگاه شامل تهران، مشهد، کیش، بندرعباس و زاهدان می‌شود و مسیرهای پروازی خارجی آن به نجف، بغداد و عربستان است. 

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

ازجمله ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند، می‌توان به پویا، ایران ایر، آسمان، قشم ایر، آتا، ماهان، وارش و زاگرس اشاره کرد.

مسیرهای پرتردد پرواز گرگان

از این فرودگاه روزانه پروازهایی انجام می‌شود که در ادامه نگاهی به مسیرهای پرتردد پرواز گرگان می‌اندازیم.

بلیط هواپیما تهران گرگان

بلیط هواپیما تهران گرگان بیشترین متقاضی را در بین بلیط‌های این مسیر پروازی دارد. پایتخت‌نشینان برای فراز از دود و ترافیک تهران، به دنبال یک منطقه خوش‌آب‌وهوا و سرسبز می‌گردند که گرگان دقیقاً یک انتخاب مناسب برای آن‌ها است. برخلاف پرواز بندرعباس گرگان، پرواز تهران گرگان محدودیت روز و ساعت ندارد و مسافران می‌توانند به‌راحتی یکی از انواع بلیط سیستمی گرگان، بلیط چارتر گرگان و بلیط لحظه آخری گرگان را تهیه کنند. برای دست‌یافتن به مناسب‌ترین قیمت بلیط گرگان، می‌توان وارد سایت ره بال آسمان شده و قیمت هر بلیط را با هم مقایسه کرد.

بلیط هواپیما مشهد گرگان

مسافت 9 ساعت و 668کیلومتری بین دو شهر مشهد و گرگان، مسافران را ترغیب می‌کند تا از هواپیما برای کوتاه‌کردن مسافت و زمان استفاده کند. به همین دلیل بلیط هواپیما مشهد گرگان متقاضیان زیادی در فصول مختلف سال دارد.

مسافرانی که از مشهد عازم گرگان هستند، برای خرید ارزان بلیط هواپیما باید سفر در زمان‌های کم‌مسافر سال مانند تابستان را انتخاب کنند. همچنین ایام غیر تعطیل و روزهای وسط هفته، راه‌حلی مناسبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما است.

بلیط هواپیما بندرعباس گرگان

اگر قصد سفر به گرگان از بندرعباس را دارید، پرواز هوایی انتخاب بسیار مناسبی است. مسافت طولانی 1399کیلومتری بین این دو شهر، برای مسافران خسته‌کننده می‌شود. پس خرید بلیط هواپیما بندرعباس گرگان، گزینه خوبی برای شروع سفر است.

پرواز بندرعباس گرگان تنها در روز و ساعت‌های خاصی انجام می‌شود که کمی خرید بلیط هواپیما آن را برای مسافران محدود می‌کند؛ اما برای آنکه مسافران خیالشان از بابت پیدا کردن بلیط هواپیما این مسیر پروازی راحت باشد، بهتر است بلیط سیستمی گرگان را از مدت‌ها قبل از سفر خریداری کنند.

بلیط هواپیما زاهدان گرگان

زاهدان یکی از شهرهای خشک و گرم ایران است که تعجبی ندارد مردم این خطه برای سفر، مناطق سرسبز و خوش آب‌وهوا را انتخاب کنند. گرگان یکی از مقاصد محبوب شمالی برای مسافران زاهدانی است که برای کم کردن مسافت طولانی بین دو شهر، مسیر هوایی آن پرتردد و بلیط هواپیما زهدان گرگان پرفروش است.

بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما زاهدان گرگان، از اطلاعات پروازی آن که شامل شرایط کنسلی بلیط هواپیما زاهدان گرگان، مدت‌زمان پرواز زاهدان گرگان و نیز قیمت بلیط کودک و نوزاد معطل شوید.

بلیط هواپیما گرگان را به چه صورت خریداری کنیم؟

خرید اینترنتی یکی از روش‌های مرسوم خرید بلیط هواپیما است که دیگر نیازی نیست تا افراد ساعت‌ها در ترافیک بمانند و خرید حضوری انجام دهند. برای این کار تنها نیاز است به یک سایت مطمئن مانند ره بال آسمان مراجعه کرد و با خیالی راحت لیست تمام بلیط هواپیما گرگان را بگردید و درنهایت مناسب‌ترین بلیط را بخرید. 

اما چرا ره بال آسمان؟

1. راحتی استفاده از سایت؛

2. فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما که افزایش قیمت بر روی آن اعمال نمی‌شود؛

3. پشتیبانی 24‌ساعته؛

4. امکان کنسلی بلیط هواپیما گرگان و استرداد وجه به‌صورت آنلاین و تلفنی.

آدرس سایت: rahbal

شماره تماس: 05137170

آدرس ایمیل: info@rahbal.ir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.