بلیط هواپیما کیش سیستمی بخریم یا چارتر؟

اگر قصد سفر به جزیره نیلگون کیش را دارید، بهتر است برای صرفه‌جویی در زمان، خرید بلیط هواپیما کیش را انتخاب کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خود را به این جزیره زیبای خلیج‌فارس برسانید.

جزیره کیش یکی از مقاصد مهم تجاری و گردشگری ایران است که به علت موقعیت خاص خود در زمینه‌های گوناگون، مسافران زیادی در تمامی ایام سال دارد. به علت موقعیت جزیره‌ای‌بودن کیش و نبود راه زمینی به آن، هواپیما راحت‌ترین وسیله سفر به کیش بوده و سبب پرمتقاضی‌شدن بلیط هواپیما کیش شده است.

همراه این مطلب باشید تا درباره بلیط هواپیما کیش بیشتر بدانیم.

انواع بلیط هواپیما کیش

شما برای سفر به کیش باید یکی از سه نوع بلیط سیستمی، چارتر یا لحظه آخری را خریداری کنید که در ادامه با تفاوت‌های هر یک آشنا می‌شویم.

بلیط چارتر کیش

بلیط چارتر کیش از محبوبیت زیادی نزد مسافران این مسیر برخوردار است و اکثر افراد به سراغ خرید این نوع بلیط می‌روند؛ زیرا تصور می‌کنند بلیط چارتر ارزانترین نوع بلیط هواپیما است. این در حالی است که این تعریف در سال‌های اخیر دست‌خوش تغییرات زیادی شده است.

زمانی که یک آژانس چارترکننده اقدام به اجاره تمامی بلیط‌های یک پرواز به‌صورت «سیت چارتر» یا «فول چارتر» می‌کند، بلیط چارتر ایجاد می‌شود. مسئولیت قیمت‌گذاری بلیط چارتر بر عهده آژانس چارترکننده است؛ البته با توجه به تعرفه سازمان هواپیمایی کشوری این عمل انجام می‌گردد. همچنین این نوع بلیط نوسان قیمتی زیادی دارد؛ به نوعی که با افزایش مسافران قیمت آن گران شده و با کم‌شدن حجم مسافران قیمت آن رو به ارزانی می‌رود.

بلیط سیستمی کیش

مسافرانی که به‌صورت مداوم به جزیره کیش سفر می‌کنند، به‌خوبی با بلیط سیستمی کیش آشنا هستند؛ زیرا می‌توانند این بلیط را از مدت‌ها قبل از سفر خود خریداری کرده و دغدغه‌ای برای پیداکردن بلیط هواپیما کیش نداشته باشند.

بلیط سیستمی به‌صورت مستقیم توسط شرکت‌های هواپیمایی، قیمت‌گذاری شده است که فروش آن را هم برعهده گرفته‌اند. قیمت این نوع بلیط معمولاً ثابت است و مسافران کمتر شاهد نوسان قیمتی آن هستند؛ اما با نزدیک‌شدن به ساعات پرواز، نرخ آن ممکن است گران‌تر شود.

بلیط لحظه آخری کیش

بلیط لحظه آخری کیش راه نجات آن دسته از افرادی است که به‌صورت ناگهانی مجبور به سفر شده و باید با آخرین پرواز خود را به کیش برسانند. بلیط لحظه آخری در واقع همان بلیط‌های چارتر و سیستمی هستند که به فروش نرفته‌اند و در همان روز اگر به فروش نرسند، سوخت می‌شوند. ازاین‌رو به لحظه آخری، بلیط روز هم گفته می‌شود. در زمان‌های مسافرخیز باید مبلغ بیشتری برای خرید این نوع بلیط بپردازید؛ اما در ایام کم‌مسافر بلیط لحظه آخری با قیمتی پایین نیز قابل خرید است.

مسافران جزیره کیش می‌توانند با مراجعه به سایت ره بال آسمان، بلیط هواپیما کیش را در هر زمان از شبانه‌روز خریداری کنند.

مسیرهای پُرتردد پرواز کیش

در ادامه به معرفی مسیرهای پرتردد پروازی کیش می‌پردازیم.

بلیط هواپیما تهران کیش

پایتخت‌نشینان اهل گشت‌وگذار هستند و علاقه زیادی به مناطق خوش و آب‌وهوا به ویژه ساحلی دارند. مسافت طولانی بین دو شهر تهران و کیش، مسافران را ترغیب می‌کند تا برای سفر از هواپیما استفاده کنند و بلیط هواپیما تهران کیش را بخرند. نکته مهمی که مسافران این مسیر پروازی باید برای خرید ارزان بلیط هواپیما انجام دهند، ساعت و روز پرواز است. اگر بعد گردشگری کیش را نادیده بگیریم، افراد زیادی برای بیزینس به کیش سفر می‌کنند و بلیط هواپیما کیش همیشه پر متقاضی است. به همین خاطر ساعات صبح زود یا نصفه‌شب و روزهای وسط هفته و غیر تعطیل برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش مناسب است.

بلیط هواپیما مشهد کیش

مسافران مشهدی آمار بالایی در سفر به کیش دارند. همین عامل سبب شده است که بلیط هواپیما مشهد کیش پرمتقاضی شود. مسافرانی که از مشهد به کیش سفر می‌کنند نیز با چالش قیمت بلیط هواپیما کیش مواجه هستند و همواره به دنبال راهی برای خرید ارزان بلیط هستند. 

بهترین  کار برای خرید بلیط هواپیما ارزان کیش آن است که در بازه‌های کم‌مسافر به این جزیره سفر کنید. تابستان کیش به علت گرما و رطوبت بالای هوا باب میل مسافران نیست؛ زیرا این شرایط آب‌وهوایی، گشت‌وگذار و لذت‌بردن از مناطق گردشگری و تفریحی این جزیره را سخت می‌کند؛ اما اگر قیمت برای شما در اولویت است، در این زمان از سال به سفر بروید.

بلیط هواپیما شیراز کیش

شیراز و کیش دو شهر جنوبی ایران هستند که وجود موقعیت عالی گردشگری و تفریحی هر کدام باعث شده است که مسافران زیادی سالانه به این دو شهر سفر کنند. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند بعد از گشت‌وگذار در شیراز با خرید بلیط هواپیما شیراز کیش، به این جزیره هم سری بزنند.

مسافت هوایی بین این دو شهر کوتاه است و افراد مدت‌زمان کوتاه‌تری در هواپیما می‌مانند. پس نیازی به دریافت خدمات ویژه هنگام پرواز نیست. با انتخاب کلاس پروازی اکونومی، مبلغ کمتری بابت بلیط هواپیما می‌پردازید. در حالی که با انتخاب کلاس پروازی بیزینس با صندلی‌های بزرگ و راحت‌تر و خدمات متمایزتر در طول پرواز، بلیط خود را باید گران‌تر بخرید.

بلیط هواپیما اصفهان کیش

برای دستیابی سریع و آسان به جزیره زیبای کیش از اصفهان و تجربه سفری مفرح و لذت‌بخش، پرواز اصفهان کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دانستن برخی اصطلاحات خرید بلیط هواپیما به شما کمک می‌کند به‌راحتی بهترین بلیط را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش

قیمت بلیط هواپیما همیشه یکی از پربحث‌ترین مسائل هنگام خرید است. مسافران تمایل دارند تا یک سفر ارزان داشته باشند و مبلغ کمی بابت بلیط هواپیما بپردازند. برای یافتن بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش، باید به عوامل گوناگونی که بر محدوده قیمتی بلیط مؤثر است، توجه کنید. ازجمله این عوامل تأثیرگذار، می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

1. نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛

2. کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛

3. فصل سفر (زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافران به کیش)؛

4. فاصله مبدأ تا مقصد؛

5. زمان پرواز.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما کیش

خرید بلیط ارزان هواپیما کیش کار ساده‌ای نیست. کیش مقصدی با موقعیت عالی اقتصادی، تجاری و گردشگری است. به همین خاطر افراد گوناگونی به علت انجام فعالیت‌های متعدد وارد این جزیره می‌شوند. ازاین‌رو، کیش همواره متقاضیان زیادی برای سفر دارد که باعث گران شدن قیمت بلیط هواپیما می‌شود.

شاید انتخاب بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما کیش کمی سخت باشد؛ اما اگر کمی هوشمندانه عمل کنید، شدنی است. پروازهای نیمه‌شب و صبح زود، روزهای وسط هفته و ایام غیرتعطیل و فصل تابستان زمان مناسبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش است.

چندراه حل برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش

ترفندهای بلیط ارزان قیمت کیش

در ادامه چندراه حل برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش به شما توصیه می‌شود:

1. همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، فصول کم مسافر سال مانند تابستان را برای سفر به کیش انتخاب کنید؛

2. ساعت پروازی خود را برای زمان‌هایی رزرو کنید که مسافران کمتری رغبت به پرواز در آن ساعت‌ها را داشته باشند؛

3. اگر زمان دقیق سفرتان مشخص شده، بلیط سیستمی کیش را بخرید تا در لحظات نزدیک به پرواز مجبور به خرید گران نشوید؛

4. اگر کودکان زیر 12 سال همراه خود دارید هنگام خرید بلیط هواپیما دقت کنید. در بلیط سیستمی قیمت بلیط کودک و نوزاد کمتر از بلیط بزرگ‌سالان است؛

5. قبل از خرید قوانین مربوط به استرداد و کنسلی بلیط هواپیما را مطالعه نمایید. زیرا هر ایرلاین و چارترکننده قوانین خاص خود را در این باره وضع کرده است؛

6. قبل از شروع خرید، ابتدا نگاهی به لیست بلیط لحظه آخری بیندازید. زیرا گاهی قیمت‌های ارزانتری نسبت به بلیط‌های دیگر دارد؛

7. حواستان به انتخاب نوع کلاس پروازی باشد. کلاس پروازی اکونومی معمولی‌ترین قسمت هواپیما با خدمات کمتر هنگام پرواز است که قیمت ارزان‌تری نسبت به کلاس پروازی بیزینس با خدمات ممتازتر دارد؛

8. روش خریدتان را آنلاین انتخاب کنید. با خرید آنلاین شما انتخاب‌های گسترده‌تری دارید و می‌توانید بین گزینه‌ها فراوان، مناسب‌ترین را برگزینید،

9. کمی هوشمندانه عمل کنید و برای خرید اینترنتی به سراغ سایت‌های همچون ره بال آسمان بروید تا از تخفیفات دوره‌ای آنان استفاده کرده و بلیط هواپیما خود را ارزان‌تر بخرید.

فرودگاه بین‌المللی کیش

فرودگاه بین‌المللی کیش به علت حجم بسیار بالا در جابه‌جایی مسافران، از پررفت‌وآمدترین فرودگاه‌های کشور است. این فرودگاه در دو مسیر پرواز داخلی و مسیر پرواز خارجی فعال است که ترمینال یک آن مختص پروازهای خروجی و ترمینال دو به پروازهای ورودی اختصاص داده شده است.

مسیر پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، بندرعباس، کرمان، اهواز، تبریز، یزد، همدان، بوشهر، رشت، کرمانشاه، ساری، کاشان، گرگان، جم، عسلویه، ارومیه و سنندج می‌شود. 

مسیر پروازی خارجی فرودگاه بین‌المللی کیش هم شامل شهرهای دبی و مسقط است.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

ازجمله ایرلاین‌هایی که در مسیر پروازی کیش فعال هستند، شامل کیش ایر، ایران ایرتور، آتا، کاسپین، آسمان، کارون، ماهان، معراج، قشم، سپهران، تابان و زاگرس می‌شوند.

روش‌های خرید بلیط هواپیما کیش

بهترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش

بهترین روش خرید بلیط هواپیما کیش در شرایط کنونی، روش اینترنتی است. برای این کار دیگر نیازی نیست تا از خانه خود خارج شوید و ساعت‌ها وقت خود را صرف خرید بلیط هواپیما کنید. در خانه بمانید و با گوشی موبایل یا کامپیوتر وارد سایت ره بال آسمان(rahbal.com) شوید و بلیط کیش با روز و ساعت دلخواهی خود را پیدا کرده و در کسری از زمان بخرید.

اما چرا ره بال آسمان؟

1. راحتی استفاده از سایت؛

2. فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما که افزایش قیمت بر روی آن اعمال نمی‌شود؛

3. پشتیبانی 24ساعته؛

4. امکان کنسلی بلیط هواپیما کیش و استرداد وجه به‌صورت آنلاین و تلفنی.

آدرس سایت:  rahbal

شماره تماس: 05137170

آدرس ایمیل: info@rahbal.ir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.