هتل های محبوب مشهد بین زائران

 جالب است بدانید قدمت سکونت در مشهد به پنج هزار سال قبل از میلاد برمی‌گردد. شهر مشهد آب‌وهوای متغیر اما معتدل و متمایل به سرد و خشک دارد و از تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب برخوردار است. هتل‌های زیادی در شهر مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران وجود دارند. از هتل‌های محبوب بین زائران می‌توان به هتل‌ الماس مشهد، هتل اترک، هتل الماس نوین مشهد، هتل درویشی، هتل پردیسان مشهد، هتل جواد و... اشاره کرد.

هتل اترک

یکی از قدیمی‌ترین و نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر هتل اترک است. این هتل در سال ۱۳۵۷ افتتاح و سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. هتل اترک مشهد ساختمانی لوکس دارد که شامل ۱۰ طبقه و ۱۶۳ اتاق و سوئیت مجهز به بهترین امکانات و خدمات می‌شود. این مجموعه اقامتی کم‌ترین فاصله را با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و به‌ همین دلیل هتل اترک از جایگاه بهتری نسبت به رقیبان خود برخوردار است. این هتل در منطقه‌ای قرار گرفته که مهمانان به‌ سادگی و در کم‌ترین زمان می‌توانند به اماکن مهم مشهد رفته و از آن‌ها دیدن کنند. اگر علاقه به اقامت در هتل پنج ستاره دارید، می‌توانید از سایت علی بابا دیدن فرمایید و پس از بررسی هتل پردیسان مشهد، آن را رزرو کنید.

هتل اترک

موقعیت مکانی هتل اترک

هتل اترک در میدان بیت‌المقدس، اول بازار رضا واقع شده است. قرارگیری این هتل در یکی از موقعیت‌های نزدیک به حرم باعث دسترسی زائران به مراکز خرید مانند بازار رضا، بازار هفده شهریور و حرم مطهر می‌شود. فاصله هتل اترک تا حرم، ورودی باب‌الرضا 358 متر است و می‌توانید در کم‌تر از پنج دقیقه این مسافت را طی کنید. این هتل با حدود ۵۰ سال سابقه پرسنلی مجرب، حرفه‌ای و آموزش‌دیده دارد که آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند.

امکانات هتل اترک

هتل اترک با 10 طبقه، 163 اتاق و 350 تخت برای اقامت خدمات مختلفی به مسافران ارائه می‌کند. امکانات این هتل شامل جکوزی، پله اضطراری، سیستم اعلام حریق، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، خدمات باربری، آسانسور، خدمات بیدار باش، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، کافی‌شاپ، مرکز خرید، تاکسی سرویس، پارکنیگ، سالن ورزشی، شبکه پخش فیلم، وسایل بدن‌سازی، خشک‌شویی، سرویس بهداشتی در طبقات، سرویس تهویه مطبوع، خدمات مخصوص افراد دارای معلولیت، تلویزیون در لابی، خدمات تشریفات ویژه، سونا، رستوران بام، خدمات خانه‌داری، اینترنت درلابی و... می‌شود. 

همچنین از خدمات اتاق‌ها می‌توان به آشپزخانه، مبلمان، رخت‌آویز، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، روم سرویس، کمد لباس، دراور، شبکه پخش فیلم، آباژور، مینی‌بار با هزینه، سیستم اطفای حریق، صبحانه، میزتحریر، IPTV، چای‌ساز، یخچال، آب رایگان، تلویزیون، لوازم بهداشتی، اینترنت، سیستم گرمایش وسرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و... اشاره کرد. ظرفیت پارکینگ هتل اترک 30 خودرو بوده و رستوان عمومی آن نیز شرایط پذیرایی از 300 نفر را دارد. در هتل اترک دو رستوران ساخته شده که یکی از آن‌ها معماری سنتی دارد و دیگری در بالاترین طبقه هتل قرار گرفته است. چشیدن طعم غذاهای لذیذ ایرانی در این رستوران با فضای باز و منظره‌ زیبا از حرم مطهر لذت‌بخش خواهد بود.

هتل جواد

هتل‌ جواد مشهد با چشم‌اندازی خاص و جذاب از بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (علیه السلام) واقع‌در خیابان امام رضا در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد. این هتل به‌عنوان نزدیک‌ترین هتل چهار ستاره به حرم امام رضا شناخته می‌شود. هتل جواد با موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به مراکز خرید مثل بازار امام رضا و 17 شهریور اقامتگاه مناسبی برای بسیاری از مسافران شهر مشهد است. این هتل با هشت طبقه و 105 واحد اقامتی بهترین امکانات و خدمات را ارائه می‌کند. از دیگر هتل‌های چهار ستاره می‌توان به هتل الماس نوین مشهد و هتل الماس مشهد اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل جواد

هتل جواد در خیابان امام رضا نبش کوچه امام رضا سه واقع شده است. این هتل با حرم مطهر 516 متر فاصله دارد. فاصله هتل جواد با حرم مطهر بسیار کم بوده و حتی می‌توانید پیاده به حرم بروید. این هتل در منطقه‌ای قرار گرفته است که دسترسی آسان برای رفتن به اماکن مهم شهر مشهد را فراهم می‌آورد. هزینه اقامت در هتل جواد نسبت به امکانات و خدماتش مقرون‌به‌صرفه به‌نظر می‌رسد.

هتل جواد

امکانات هتل جواد

هتل جواد با امکاناتی مانند تاکسی سرویس، ترانسفر برگشت با هزینه، آسانسور، اتاق چمدان، سالن ورزشی، دستگاه واکس کفش، کتاب‌خانه، گشت نیم‌روزی، صرافی، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی، کافی‌نت، ترانسفر رفت با هزینه، کافی شاپ، جکوزی، خودپرداز، سونا، خشک‌شویی، پرداخت ویزا و مسترکارت، خدمات تور، خدمات بلیط، پارکنیگ، مینی‌بار با هزینه، خدمات برای معلولین، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، خدمات خانه داری و... در خدمت مسافران و زائران حرم رضوی است.

همچنین می‌توان به امکانات اتاق‌ها نظیر روم سرویس، آباژور، یخچال، رخت‌آویز، آب رایگان، تلویزیون، مبلمان، پاور سوئیچ، دراور، کمد لباس، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق، سیستم گرمایش و سرمایش و... اشاره کرد. پارکنیگ هتل جواد با ظرفیت 50 خودرو و رستوران با ظرفیت 250 نفر در خدمت زائران است.

در این مطلب دو مورد از بهترین هتل‌های مشهد را معرفی کرده‌ایم. هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره زیادی وجود دارد که می‌تواند مسافرتی خاص و به‌یادماندنی را برای شما ثبت کنند. این هتل‌ها مانند هتل الماس مشهد، هتل کیانا، هتل الماس نوین مشهد، هتل درویشی، هتل پردیسان مشهد، هتل هما و... هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا از آخرین خبرها درباره قیمت و تورها مطلع شوید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.