آشنایی با ساعت‌های سیتیزن + معرفی نمایندگی رسمی فروش ساعت سیتیزن

رپرتاژ آگهی: کمپانی سیتیزن اولین ساعت‌های تیتانیومی در جهان را به بازار عرضه کرد که دارای وزن سبک، مقاوم در برابر آسیب و ضد حساسیت هستند. این دسته از ساعت‌ها برای غواصان ایدئال است؛ همچنین سیتزین ساعت‌هایی با موتور اختصاصی اکودرایو را طراحی کرد که به‌عنوان اولین ساعت‌های خورشیدی جهان معرفی شدند.

جدیدترین مدل‌های سیتیزن در نمایندگی‌ها و مراکز فروش معتبر در سراسر جهان به فروش می‌رسند. اگر شما هم از علاقه‌مندان به ساعت‌های ژاپنی اصل هستید، این محصولات را از نمایندگی‌های رسمی آن می‌توانید خریداری کنید.

در این مطلب به معرفی مرکز فروش رسمی محصولات ساعت سیتیزن می‌پردازیم تا با آخرین مدل‌های ساعت‌های سیتیزن و نحوه خرید آن‌ها از مراکز فروش معتبر بیشتر آشنا شوید.

خرید ساعت‌های سیتیزن

برخلاف اکثر اکسسوری‌ها، ساعت‌های مچی خیلی پیچیده هستند و انتخاب و خرید آن‌ها نیاز به تجربه و دانش دارد. برند سیتیزن به‌ تولید ساعت‌های بادوام، با کیفیت و دقیق مشهور است. این برند محبوب کالکشن‌های بسیاری از ساعت‌هایی با صفحه‌های ساده‌ و پیچیده را‌ برای خانم‌ها و آقایان طراحی می‌کند. قبل از خرید ساعت‌ سوالات متعددی درباره‌ آن وجود دارد. به طور مثال: ساعت با موتور مکانیکی بهتر است یا کوارتز؟ کدام برند بهتر است؟ چه سبک ساعتی مناسب استایل من است؟ و… همچنین تشخیص ساعت اصل و فیک در بسیاری از برندها مشکل است.

Shape2

برای خرید ساعت‌های سیتیزن ابتدا باید استایل و هدف خود را باید مشخص کنید. به عنوان مثال ساعت‌های Baltic Aquascaphe یکی از بهترین ساعت‌های غواصی هستند که قیمت آن‌ها حدود ۱۰۰۰ دلار بوده و برای مچ‌های کوچک مناسب است.

نیک گالری مرکز فروش ساعت‌های اصل سیتیزن با سال‌ها تجربه در این زمینه آماده کمک به شما در انتخاب محصولی مناسب شما و تجربه خریدی مطمئن هستند.

مشاهده محصولات سیتیزن: https://nikgallery.com/brand-۵۹/g-۶/citizen.html

چرا ساعت سیتیزن را از مراکز معتبر بخریم؟

خرید ساعت‌های گران‌قیمت سیتیزن کار دشواری است، زیرا تشخیص اصل یا فیک‌بودن آن‌ها نیاز به تخصص و تجربه دارد. بسیاری از سودجویان ساعت‌های فیک را با قیمت بالا به مشتریان می‌فروشند؛ همچنین محصولات تقلبی هرگز به خوبی ساعت‌های اصل نخواهند بود. به دلیل نداشتن گارانتی ممکن است بعد از گذشت مدتی خراب شوند و رنگ بدنه و بندشان از بین برود. خرید این محصولات علاوه بر اینکه پول شما را هدر می‌دهد، ممکن است نگرش شما را نسبت به ساعت مچی منفی کند.

برندهای معتبر به محصولات خود اطمینان کامل دارند و موتور، رنگ بدنه و بند و عملکرد کلی ساعت‌های خود را ضمانت می‌کنند و در صورتی‌ که کالا دچار مشکل شود، به آن رسیدگی می‌کنند. این خدمات را فقط می‌توان از طریق خرید ساعت اصل از نمایندگی‌های معتبر به دست آورد.

دلیل دیگر خرید از نمایندگی‌های معتبر تنوع بی‌نظیر مدل‌ها در این مراکز است. در این فروشگاه‌ها آخرین مدل‌های سیتیزن فروخته می‌شوند. همچنین، فروشندگان حرفه‌ای تمام امکانات و قابلیت‌های هر مدل یا کالکشن را به طور کامل به مشتری معرفی می‌کنند.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. این فروشندگان اعتبار خود را با فروش ساعت‌های بی‌کیفیت و فیک به خطر نمی‌اندازند و اصالت کالای خود را تضمین می‌کنند.

مراکز فروش ساعت سیتیزن در ایران

نمایندگی‌های رسمی برند سیتیزن مرکزی مطمئن برای خرید ساعت‌های لوکس و با کیفیت سیتیزن هستند.

خدمات این مراکز فروش عبارتند از:

  • ارائه کالکشن‌های جدید برند سیتیزن

  • فروش محصول با قیمت اصلی

  • خدمات پس از فروش

  • کارت گارانتی و ضمانت اصالت کالا

  • تخفیف‌های فصلی فوق‌العاده برای کالکشن‌های قدیمی

امروزه به دلیل سودجویی بسیاری از رقیبان، محصولات فیک و تقلبی سیتیزن نیز در بازار عرضه می‌شود. حتی بسیاری از فروشندگان محصولات تقلبی سیتیزن را با قیمت اصلی آن می‌فروشند. خرید از نمایندگی‌های رسمی و مراکز فروش معتبر این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولی با کیفیت و قیمت مناسب در دست دارید. در ادامه 2 تا از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی ساعت‌های سیتیزن را به شما معرفی می‌کنیم:

مرکز فروش ساعت نیک گالری

فروشگاه اینترنتی نیک گالری تنوع بی‌نظیری از ساعت‌های مچی معمولی و هوشمند، کلاسیک، مدرن، ورزشی و… را دارد. این مجموعه جدیدترین برندها را از نمایندگی‌های معتبر خریداری کرده و با قیمت مناسب و گارانتی به مشتریان خود ارائه می‌کند.

انواع ساعت‌ها بر اساس جنس بدنه و بند، قیمت، رنگ، نوع کاربری، نوع موتور، رنگ صفحه نمایش و… دسته‌بندی شده‌اند و شما به راحتی با توجه به سلیقه و استایل خود بهترین محصول را انتخاب می‌کنید.

مطمئنا با فروشگاه اینترنتی نیک گالری یک خرید متفاوت را تجربه خواهید کرد. در این فروشگاه می‌توانید تمام کالکشن‌های جدید و قدیمی سیتیزن را مشاهده کنید و با مقایسه ‌آن‌ها از نظر عملکرد، قابلیت‌ و قیمت بهترین انتخاب را بکنید. با سفارش آنلاین از فروشگاه اینترنتی ساعت نیک گالری، ساعت مچی خود را در اسرع وقت با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

گالری ساعت کاظمی

گالری ساعت کاظمی از دهه ۶۰ در حوزه فروش ساعت‌های اصل شروع به‌کار کرده است. این مجموعه علاوه بر فروشگاه اینترنتی در ۳ شعبه حضوری در تهران و جزیره کیش نیز انواع محصولات را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

مشتری‌مداری و عرضه محصولات اورجینال با گارانتی معتبر، اساس کار این فروشگاه اصیل و قدیمی است. گالری ساعت کاظمی جدیدترین مدل‌ها از برندهای معروف ژاپنی مانند سیتیزن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این مجموعه محصولات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رساند.

گالری کاظمی برای ساعت‌های اصل سیتیزن خدمات پس از فروش دارد و دارای متخصصان حرفه‌ای برای تعمیر ساعت است. با مراجعه به سایت گالری ساعت کاظمی و پر کردن فرم مخصوص و شرح مشکلات مربوط به ساعت، کارشناسان این مرکز با شما تماس می‌گیرند و در مورد نحوه تعمیر با شما صحبت می‌کنند.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم ابتدا شما را با ساعت‌های سیتیزن آشنا کنیم و سپس از مزایای خرید محصولات اصل این برند و تفاوت آن‌ها با نسخه‌ها‌‌ی فیک و تقلبی صحبت کردیم. در انتها 2 تا از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی را به شما معرفی کردیم تا خریدی مطمئن و آسوده داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.