استعلام رایگان وضعیت فنی خودروهای کارکرده + گزارش وضعیت خوش‌فروشی خودرو در بازار

این مقایسه در مقیاس کلی خودروهای داخلی، چینی، کره‌ای و ژاپنی نیز محاسبه شده است. خودروهای داخلی حدود ۴۹٪، خودروهای چینی بیش از ۷۵٪، خودروهای کره‌ای نزدیک ۸۰٪ و خودروهای ژاپنی حدود ۹۰٪ از سلامت موتور و گیربکس برخوردارند.

استعلام آنلاین سلامت  فنی و خوش‌فروشی خودروی شما

به همین منظور کارنامه امکانی را فراهم کرده است که خریداران و حتی صاحبان خودرو، یک دید آماری و کلی از کارشناسی فنی خودروی خود، بر اساس گزارش کارشناسی خودروهای مشابه داشته باشند.

کارنامه
به گزارش دنیای اقتصاد، کارنامه در صفحه «خودرو تخصص ماست» با تجمیع و داده‌کاوی گزارش‌های کارشناسی انجام‌شده در طول فعالیت خود، آمار کلی از سلامت فنی تیپ‌های مختلف خودرو به متقاضیان ارائه می‌دهد. در این صفحه تنها با وارد کردن برندمدل خودرو و همچنین سال ساخت، اطلاعات آمار کارشناسی فنی از موتور، گیربکس و ECU خودرو اعلامی، نمایش داده می‌شود.

خرید خودرو به دلائل مختلف حساسیت‌های زیادی دارد که پروسه خرید را نیازمند یک کارشناسی دقیق و حرفه‌ای می‌کند. آمار ارائه‌شده در این صفحه با داده‌کاوی بیش از ۲۵۰ هزار گزارش کارشناسی محاسبه شده و متقاضیان می توانند به منظور دریافت گزارش تکمیلی برای خودروی موردنظر خود، از خدمات کارشناسی در محل کارنامه استفاده کنند. 

متقاضیان همچنین می‌توانند ظرف چند دقیقه، بازه قیمتی خرید و فروش خودرو در بازار و میزان خوش‌فروشی آن را دریافت کنند. همچنین بعد از نمایش این اطلاعات، رقیب خوش فروش خودرو خود در بازار را نیز می‌توانند مشاهده کنند.

در صفحه «خودرو تخصص ماست» علاوه بر گزارش سلامت فنی و خوش‌فروشی، قیمت صفر و کارکرده خودرو و هزینه سرویس دوره‌ای، به صورت آنلاین قابل دریافت است. این اطلاعات اختصاصی حاصل استفاده از به‌روزترین داده‌های آماری و معاملاتی بازار خودرو توسط کارنامه محاسبه و منتشر شده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.