نمایشگاه بین المللی ابزار تبریز میزبان شکوه و تنوع بی‌نظیر رونیکس

 این رویداد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز و در سالن پروین اعتصامی به بهترین شکل برگزار شد و استقبال پرشور مردم، از بزرگان صنف ابزار تا فروشندگان و مغازه داران، کاربران و خریداران گواه شکوه این نمایشگاه بوده است. اما شرکت رونیکس به عنوان برندی شاخص در صنعت ابزار ایران، بزرگترین غرفه این نمایشگاه را به خود اختصاص داده بود. تنوع بی‌نظیر محصولات این برند معتبر موجب شده بود تا سایر غرفه‌ها تحت‌الشعاع حضور و شکوه برند رونیکس قرار بگیرند.

در این نوشتار، به حضور برند رونیکس در نمایشگاه بین‌المللی ابزار تبریز می‌پردازیم و به این رویداد بزرگ از منظر رهبر بازار ابزار ایران نگاه می‌کنیم.

حضور در زمان درست، در رویدادی بزرگ

به گزارش مجله رونیکس، دغدغه و هدف رونیکس از حضور در این رویداد بزرگ و بین‌المللی موضوع ارتباطات بود. اینکه چطور می‌توان با هم‌صنفی‌ها، مغازه‌داران، خرده‌فروشان، عمده‌فروشان و تجار این صنف به بهترین شکل ممکن ارتباط برقرار کرد و از همه مهم‌تر، اینکه چطور می‌شود به بزرگان صنف ابزار که محمدرضا رامخو از آن‌ها به‌عنوان اساتید واقعی دانشگاه ابزار یاد می‌کند، ادای احترام کرد. محمدرضا رامخو مالک و بنیان‌گذار برند رونیکس از ارتباط به عنوان نیازی نهفته در خود برای برقراری ارتباط با صنف ابزار یاد می‌کند.

حضور در این نمایشگاه برای برند رونیکس بدون چالش هم نبود. پیشنهاد برگزاری این نمایشگاه از سوی مهدی نوروزعلی، مدیر مسئول مجله صدرا به عنوان اولین مجله تخصصی ابزار و یراق ایران مطرح می‌شود و رونیکس بعد از حدود ده سال دوباره خود را آماده حضور در رویدادی با محوریت صنعت ابزار و یراق‌آلات ساختمانی می‌کند.

رویدادی به میزبانی تبریز

رویدادی به میزبانی تبریز

تبریز به عنوان دومین شهر صنعتی و از قطب‌های اقتصاد ایران به عنوان میزبان این رویداد بزرگ انتخاب شد و حالا زمانی است که برندهای معتبر بازار ابزار باید خود را برای این نمایشگاه آماده کنند. مجوز برگزاری این نمایشگاه حدود دو ماه پیش از تاریخ برگزاری صادر و زمان برای آماده‌سازی کم بود اما زمان محدود و محدودیت‌ها همواره سنگ محک برندهای بزرگ بوده است و رونیکس توانست به تنهایی موجب شکوه هر چه بیشتر این رویداد بزرگ شود.

با وجود فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان فرصت بسیار کمی برای آماده‌سازی و ساخت غرفه‌ و تبلیغات آنلاین و محیطی برای حضور رونیکس در نمایشگاه بود. اما نکته‌ای که تیم رونیکس را برای برگزاری به نحو احسنت این نمایشگاه هم‌دل و همراه می‌کرد، بحث شخصیت صنف ابزار بود.

۱۴۰۰ متر؛ غرفه با شکوه رونیکس

طراحی و ساخت غرفه‌ای با این وسعت نیاز به حضور و تلاش شبانه‌روزی متخصصانی داشت که جز با هم‌دلی و همراهی آن‌ها امکان‌پذیر نبود. تمام خانواده رونیکس از واحد ارتباطات و برند و طرح و برنامه گرفته تا واحدهای فروش، قطعات، خدمات پس از فروش و دیگر واحدها برای اجرای این رویداد نقش داشتند.

برند رونیکس تولید کننده بیش از 2000 محصول با کیفیت در صنعت ابزار است؛ برندی که با دارا بودن بیش از 34000 نوع قطعه بزرگترین بانک قطعات کشور را در اختیار دارد. نمایش این تعداد ابزار و اشاره به تنوع بی‌نظیر ابزارآلات و قطعات، نیازمند غرفه بزرگی بود تا بتوان تنوع محصولات را به مخاطبان نشان داد. نتیجه آن شد که بزرگترین غرفه نمایشگاه ابزار تبریز با مساحتی بالغ بر 1400 متر مربع به رونیکس تعلق گرفت. حدود 100 نفر نیرو برای طراحی و ساخت غرفه رونیکس در نمایشگاه بین‌المللی ابزار تبریز نقش داشتند. حتی بعضی از پرسنل رونیکس از حدود یک ماه قبل از شروع نمایشگاه برای ساخت غرفه و مقدمات برگزاری نمایشگاه در تبریز حاضر شدند.

به نام نمایشگاه، به کام رونیکس

به نام نمایشگاه، به کام رونیکس

استقبال از نمایشگاه باورکردنی نبود و با توجه به جذابیتی که برند رونیکس به‌عنوان برندی معتبر برای نمایشگاه ایجاد کرده بود، موجب شد تا علاوه بر حضور بزرگان صنعت ابزار، مردم و کاربران عمومی ابزار نیز حضوری پرشور و با شکوه در نمایشگاه ابزار داشته باشند. از ارومیه و زاهدان تا کردستان و مازندران؛ علاقه‌مندان از سراسر کشور، پیر و جوان برای بازدید از غرفه‌های رونیکس به تبریز آمده بودند. مغازه‌داران، خرده‌فروشان، عمده‌فروشان، تجار و حتی مصرف‌کنندگان نهایی برای بازدید از این نمایشگاه آمده بودند. میزان بازدیدها از غرفه رونیکس در حدی زیاد بود که با وجود اتمام ساعت نمایشگاه، مدت زمان زیادی برای خروج بازدیدکنندگان از نمایشگاه صرف می‌شد.

حضور بزرگان صنعت ابزار در نمایشگاه

در روزهای نمایشگاه، مسئولان کشوری و استانی و بزرگان صنف ابزار ایران از غرفه‌ رونیکس بازدید کردند و با محمدرضا رامخو مدیرعامل این شرکت گفت‌و‌گو داشتند. نکته مهم این تعامل و ارتباطات، احترام شخص محمدرضا رامخو برای بزرگان و اساتید صنعت ابزار بود که نشان از روحیه بزرگ و میل به پیشرفت برای این برند معتبر داشت.

حضور بزرگان صنعت ابزار در نمایشگاه

کلام آخر

نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزار و یراق‌آلات ساختمانی به میزبانی شهر زیبای تبریز و آذربایجان  برگزار شد. این رویداد با تمام چالش‌هایی که داشت، بسیار با شکوه برگزار و به پایان رسید. این امر میسر نمی‌شد مگر با همدلی و همراهی مردم عزیز شهر تبریز و آذربایجان. امیدواریم تا شاهد رشد روز افزون صنعت ابزار در کشورمان باشیم و برندهای داخلی همچون رونیکس بیش از پیش در دنیای ابزار صاحب نام و آوازه باشند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.