مبتکران گلدیران در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ایران در تبریز

حال امسال نیز به رسم هرسال در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان که از ۳ تا ۶ خردادماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی شهر تبریز برگزار می‌شود؛ بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی گردهم آمدند تا نویدبخش همکاری‌های متمایز باشند. 

از آنجایی که تهویه مطبوع صنعتی و خانگی، شریان اصلی هر پروژه ساختمان‌سازی است؛ شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت ساختمان‌سازی با سبد متنوعی از محصولات تهویه مطبوع، در این نمایشگاه حضور دارد و از آخرین محصولات و دستاوردهای خود نیز رونمایی خواهد کرد.

سبد محصولات مبتکران، از برندهای معتبری همچون جی‌پلاس، ال‌جی، مدیا و ... و در دسته‌بندی چیلر، فن‌کویل، داکت اسپلیت، پکیج هوایی یکپارچه، اسپیلیت کاستی چهار طرفه با کمپرسور اینورتر، اسپیلیت ایستاده با کمپرسور اینورتر، هواساز تشکیل می‌شود. تمامی محصولات شامل گارانتی و خدمات پس از فروش گلدیران می باشند و بازدیدکنندگان می‌توانند این محصولات را از نزدیک بررسی کنند.

اما بخشی از فعالیت‌های مبتکران در حوزه خدماتی است که برای هریک از پروژه‌های ساختمانی ارائه می‌شود تا صاحبان پروژه از مشاوره، طراحی و تجهیز ساختمان با بالاترین میزان صرفه‌جویی و با ارائه هوای بسیار مطبوع بهره‌مند شوند. همچنین گفتنی است انجام پروژه‌های شاخص بیمارستانی، صنعتی (پروژه های نفتی و نیروگاهی)، مسکونی شامل برج ها و هتل‌ها و پروژه‌های کاربری خاص (تونل دیتاسنتر، اتاق تمیز) تا به امروز در کارنامه مبتکران قرار گرفته است.

فعالان، متخصصان، کارشناسان و علاقمندان به بازدید از غرفه مبتکران گلدیران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان تبریز می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای سوم تا ششم خردادماه به نمایشگاه بین‌المللی تبریز مراجعه کنند و دیداری با مشاوران فروش مبتکران داشته باشند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.