اقامتی دلنشین و آرام با رزرو بهترین اقامتگاه های کاشان

سفر به کاشان، یکی از لذتهایی است که هر ایرانی باید حداقل یکبار آن را تجربه کند. با سفر به شهر کاشان در بهار، شما می توانید شاهد مراسم گلاب‌گیری مردم کاشان باشید که از گلهای سرخ و معطر، عصاره ای خوشبو و پرفایده را تهیه می کنند. سفر به کاشان در فصلهای تابستان، پاییز و زمستان نیز جذابیتهای خاص خودش را دارد.

یکی از مهمترین نکات برای تجربه لحظاتی خاطره‌انگیز در کاشان، انتخاب اقامتگاه مناسب برای استراحت در طول سفر است. با رزرو هتل در کاشان یا اقامت در خانه های روستایی و اقامتگاه های بومگردی کاشان، شما می توانید خستگی سفر را از تنتان بیرون بیاورید و با انرژی بیشتر به گشت‌و‌گذار در کاشان مشغول شوید. برای آشنایی برترین اقامتگاه ها و هتلهای کاشان، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی بهترین هتلهای کاشان

برای تجربه اقامتی لذت بخش در کاشان، یکی از هتلهای زیر را برای اقامت خود انتخاب کنید؛ زیرا این هتل ها جزو بهترین هتل های کاشان هستند:

هتل نگارستان کاشان

هتل نگارستان کاشان، فضایی زیبا و سرسبز دارد و به باغ فین کاشان نزدیک است. در این هتل، انواع امکانات رفاهی مانند رستوران فرنگی، رستوران سنتی، کافی شاپ، تالار پذیرایی، میز بیلیارد، اینترنت وای فای، سالن ماساژ و پارکینگ روباز در اختیار مهمانان عزیز قرار می گیرد. هتل نگارستان کاشان، فضایی آرام و دوست‌داشتنی دارد و آرامش و راحتی را به شما هدیه می دهد. هتل نگارستان در خیابان امیرکبیر ساخته شده و به مکانهای دیدنی کاشان نزدیک است.

هتل سرای باقی کاشان

اگر به اقامت در هتلهای اصیل و سنتی علاقه دارید، هتل سرای باقی را برای اقامت خود انتخاب کنید. هتل سرای باقی، عمارتی قاجاری است که پس از بازسازی، به عنوان هتل فعالیتش را آغاز کرد. وجود تور گردشگری، حوضخانه، رستوران سنتی و چایخانه از جمله امکانات هتل سرای باقی است.

هتل وندا کاشان

یکی از بهترین هتل های کاشان از نگاه گردشگران، هتل وندا کاشان است که جنب کاشان مال ساخته شده است. با اقامت در هتل وندا، شما به مکانهای دیدنی کاشان نزدیک هستید و می توانید از امکاناتی مانند بیزینس روم، چایخانه سنتی، رستوران، فروشگاه، گیم نت، کافی شاپ و سالن ورزشی استفاده کنید.

هتل ویونا ابیانه

هتل ویونا، هتلی سنتی است که در روستای ابیانه کاشان قرار دارد. چشم انداز واحدهای هتل ویونا رو به رشته کوه کرکس، چشمه ابیانه و معبد آناهیتا است و منظره جالبی دارد. از جمله امکانات هتل ویونا می توان به وجود فروشگاه صنایع دستی، رستوران، کافی شاپ، فضای بازی کودکان و چایخانه سنتی اشاره کرد. در هتل ویونا، مکانی برای گلاب‌گیری وجود دارد که بازدید از این قسمت برای مهمانان هتل مجاز است.

هتل روناک کاشان

هتل روناک کاشان در بزرگراه کاشان به قم قرار دارد و هتلی سه ستاره است. امکانات موجود در هتل روناک متنوع بوده و گزینه ای مناسب برای استراحت در سفرهای جاده ای است. در اطراف هتل روناک، بخشهایی مانند رستوران، کافی شاپ، هایپر مارکت، محوطه سرسبز، چایخانه سنتی و... را مشاهده می کنید و می توانید از این بخش ها استفاده کنید. فاصله هتل روناک تا مرکز شهر کاشان، حدوداً ۲۵ دقیقه است که باید این مسافت را با ماشین شخصی یا تاکسی های هتل طی کنید.

عوامل موثر در قیمت هتل های کاشان

در شهر کاشان، تعداد زیادی هتل و اقامتگاه با قیمتهای متفاوت وجود دارد. قیمت هتل های کاشان به موارد زیر بستگی دارد:

  • امکانات رفاهی هتل

  • تعداد ستاره ها و امتیاز هتل

  • موقعیت مکانی

  • سال تاسیس هتل

  • دسترسی به جاذبه های کاشان

  • کیفیت سرویس‌دهی و خدمات هتل

معرفی بهترین اقامتگاه های بومگردی کاشان

معرفی بهترین اقامتگاه های بومگردی کاشان

انتخاب اقامتگاه های بومگردی کاشان به افرادی پیشنهاد می شود که دوست دارند در فضایی سنتی و بومی اقامت داشته باشند و لذت زندگی به سبک مردمان محلی را تجربه کنند. در شهر کاشان، تعداد زیادی خانه تاریخی و اقامتگاه بومگردی وجود دارد که با انواع وسایل ساده دکوراسیون شده‌اند. از جمله بهترین اقامتگاه های بومگردی کاشان می توان از اقامتگاه های زیر نام برد:

اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان

اقامتگاه فانوس ویونا در خیابان فاضل نراقی قرار دارد و اقامتگاهی بسیار تمیز است. قدمت این اقامتگاه به دوران پهلوی برمی‌گردد. این اقامتگاه سنتی به مکانهای دیدنی کاشان مانند خانه طباطبایی ها، خانه بروجردی ها و... نزدیک است و با پای پیاده می توان به این عمارتهای تاریخی رفت.

اقامتگاه سنتی ترنج

اقامت در اقامتگاه بومگردی ترنج با حس و حال خوب و آرامش همراه است. در این اقامتگاه، نظافت اتاق ها به بهترین شکل ممکن انجام می شود و برخورد پرسنل هتل بسیار خوب است. همچنین موقعیت مکانی این اقامتگاه بسیار خوب است؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین اقامتگاه بومگردی کاشان هستید، رزرو اقامتگاه سنتی ترنج را به شما پیشنهاد می کنیم.

از دیگر اقامتگاه های بومگردی کاشان می توان از این اقامتگاه ها نام برد:

اقامتگاه سرای عامری ها، هتل سنتی قجر، هتل ابیانه، هتل سنتی تقی خان، اقامتگاه بومگردی سرای آقا محمد، اقامتگاه سنتی سروا کاشان، اقامتگاه سنتی گیواک کاشان، اقامتگاه سنتی خانه منوچهری ها، اقامتگاه سنتی آمیرزا، اقامتگاه سنتی خانه پارسی، اقامتگاه بومگردی ملک کاشان و اقامتگاه بومگردی عمو حسین نیاسر.

رزرو بهترین اقامتگاه های کاشان در سفربازی

در سامانه سفربازی، تعداد زیادی از هتلها و اقامتگاه های کاشان وجود دارند و قابل رزرو هستند. برای رزرو اقامتگاه های بومگردی و هتل های کاشان با بهترین قیمت، شما می توانید به سامانه سفربازی مراجعه کرده و از تخفیف ویژه سفربازی برای رزرو هتل در کاشان استفاده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.