خرید انواع کرکره برقی با کیفیت و قیمت مناسب

لطفا برای خرید کرکره برقی مدرن روی لینک انواع کرکره برقی کلیک نمایید.

با وجود و افزایش نیاز روز افزون کاربران به این محصول، انواع مدل کرکره اتوماتیک ساخته شده که برای کاربری‌های مسکونی، اداری و به‌عنوان کرکره برقی پنجره هم استفاده می‌شود. با این امکان شما به اختیار خود و با فشردن تنها یک دکمه می‌توانید درب را باز و بسته کنید.

کرکره برقی چه انواعی دارد؟

-کرکره آلمینیومی

-کرکره پلی کربنات

 -کرکره گالوانیزه فوم دار 

کرکره برقی چه ویژگی‌هایی دارد؟

-جلوگیری از اتلاف انرژی

-کنترل از راه دور هوشمند

-نمای زیبا در هنگام بسته بودن

-نصب آسان

-کم جا بودن

-امنیت بالا و ضد سرقت بودن

-تنوع رنگ و تیغه‌ها

مکان‌های نصب

-نصب در محیط‌ها و منازل مسکونی

-نصب در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری

-نصب در بانک‌ها و صرافی‌ها از نوع شیشه‌ای مرغوب

-نصب در ورودی ساختمان‌های آموزشی و همچنین اداری

-نصب در سوله‌ها و انبارها

-و...

کاربرد کرکره برقی

کاربرد کرکره برقی

کرکره‌های برقی کاربردهای مختلفی دارند، همچون: درب کابین کامیون ها، گاراژ ها، زندان، انبار ها وغیره

از ویژگی‌های مثبت این محصول مقاومت خوب آن در مقابل شرایط آب و هوایی است به طوری‌ که بارندگی و رطوبت باعث پوسیدگی و رنگ پریدگی آن نمی‌شود و این ویژگی از آن جهت است که این کرکره‌های برقی در فضاهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع رایج درب ریلی و درب کرکره ای

درب ریلی و درب کرکره‌ای مغازه،درب کرکره‌ای ضد سرقت، صنعتی و همچنین پارکینگی از رایج‌ترین انواع کرکره برقی هستند و همینطور لازم به ذکر است که پر کاربردترین درب ریلی پارکینگ و درب اتوماتیک برقی، نوع آلومینیومی آن است.

این نوع از درب‌های اتوماتیک تنوع رنگ و طرح زیادی دارد به همین جهت حتما در خرید کرکره برقی ظاهر آن را با نمای ساختمان خود هماهنگ کنید.

امروزه کرکره‌های برقی با کیفیت بسیار بالاتر و با کاربری آسانی که دارد جای نوع دستی آن را که در گذشته بیشتر کاربرد داشته گرفته است و استقبال بسیاری هم از آن به عمل آمده است. 

نحوه عملکرد درب صنعتی سریع 

مکانیزم عملکرد این محصول به این صورت است که از طریق میله‌ها کار می‌کند. درب صنعتی سریع به‌وسیله چرخش در یک جعبه قرار می‌گیرد و جعبه هم معمولا داخل درب نصب می‌شود و به عنوان محرک اصلی شناخته می‌شود.

درب اتوماتیک برقی/ مزایا

-بی‌نیازی از نیروی انسانی و کارکردن به‌وسیله ریموت

-صدای بسیار کم و عدم ایجاد آلودگی صوتی

-استحکام بالاتر و امنیت بیشتر به نسبت کرکره دستی

-عدم نیاز به روغن کاری و گریس کاری

-جلوگیری از آلودگی‌های محیطی

-قابلیت استفاده در هر فصل و هر اقلیم و آب و هوا

-نمای زیبا با تیغه‌های رنگی

-امکان کارکرد به‌وسیله یو پی اس در صورت قطعی برق

 درب اتوماتیک برقی/ معایب

-طراحی نسل جدید آن به گونه‌ای است که امکان باز و بسته شدن بیش از 3 یا 4 بار در روز را نمی‌دهد

-از آنجا که سیسیتم آن برقی می‌باشد، اختلالات و قطعی برقی رفت و آمد آن را مختل می‌کند

-در صورت عدم نصب توسط متخصص آن در آینده دچار مشکل می‌شود

اجزاء

اجزاء به کار رفته در کرکره‌های برقی عبارتند از:

-تیغه کرکره

-موتور کرکره

-ریل طرفین

-متعلقات ( شامل لوله، چشمی، کاور موتور، فلاشر و...)

نوع پارکینگی

این نوع، به دلیل مزیت‌هایی که دارد از جمله امنیت بالا، اشغال فضای کم و همچنین عملکرد بی‌نقص به جایگاه بالایی در بین کرکره‌های برقی‌ رسیده و موفق به جلب توجه بسیاری از مصرف کنندگان گردیده است.

نوع پنجره‌ای کرکره برقی

نوع پنجره‌ای کرکره برقی

کرکره‌های برقی پنجره در شکل و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نمای ساختمان خود از بین آن‌ها طرح و شکل دلخواهتان را انتخاب کنید.

از مهم‌ترین قسمت‌ها در کرکره برقی تیغه و یا همان بدنه اصلی آن است که معمولا رنگ آن سفید بوده و سر تا سر پنجره را فرا می‌گیرد. قیمت این نوع از کرکره‌های برقی تا حدود زیادی به تیغه آن بستگی دارد و به‌ طور کل در بازار دو نوع تیغه برای آن موجود است:

-تیغه فوم‌‎دار

-تیغه شفاف

موتور نیز در این نوع، یکی از قسمت‌های مهم است که در صورت خرابی آن امکان باز و بسته شدن توسط ریموت از بین می‌رود. به دلیل کوچک بودن کرکره برقی پنجره‌ای می‌توان در نصب آن از موتور توبولار استفاده کرد.

از مزیت‌های کرکره برقی پنجره‌ای، کاربرد آن جهت محافظت و امنیت ساختمان و هزینه کم است. در ضمن لازم به ذکر است که جهت نصب کرکره‌های برقی پنجره امنیتی اولین اولویت با تیغه پلی کربنات و یا تیغه شفاف بوده و در رتبه بعدی تیغه رول گیتر.

درب اتومات برقی چند نوع موتور دارد؟

موتور در کرکره‌های برقی، اصلی‌ترین جزء می‌باشد که باعث به حرکت درآمدن تیغه‌ها می‌شود. هر موتور مناسب فضای خاصی است.

موتور کرکره به 3 دسته تقسیم می‌شود:

موتور توبولار

موتور ساید

موتور سانترال

تعمیر و نگهداری

از مزیت‌های فوق‌العاده کرکره‌های برقی این عدم نیاز آ‌ها به مراقبت زیاد است و به طور معمول در فصل سرد به دلیل شرایط هوایی قطعات آن جهت بالاتر رفتن کارایی روغن کاری می‌شود.

کرکره اتومات یا همان درب امنیتی باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شوند اما با این حال درب و کرکره‌های دستی ارزان‌تر و برای مشاغل کوچک منایب‌تر هستند.

نکات مهم هنگام خرید

در زمان خرید به موتور به کار رفته در درب  توجه داشته باشید که باید وزن و میزان تردد آن با شرایط محیط سازگار باشد.

همچنین توجه به کیفیت تیغه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، قابلیت ‌های این درب در هنگام قطعی برق را نیز بررسی نمایید. همچنین از طریق مشاوره با متخصصین نیز می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید. 

انواع نصب

این محصول در دو نوع داخلی که بالای پنجره نصب میشود و توکار که موتور آن داخل شفت و به‌صورت توکار نصب می‌شود و درنتیجه ظاهری زیبا ایجاد میکند، تقسیم می‌شود. 

قیمت

این مورد با توجه به عملکرد محصول متفاوت است. مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت کرکره‌های برقی عبارتند از:

-موتور

-تیغه

-سایز

-اندازه

نصب و تعمیر

برای داشتن بهترین نصب محصول کرکره برقی این است که در ابتدای کار اندازه‌گیری ها در محل انجام گردد بطوری که همه ابعاد و زوایای هر محل برای نصب این محصول با دقت اندازه گرفته شود و سپس اقدام به نصب شفت و موتور کرکره‌ها و پس از آن نصب بلبرینگ و ریسیورشود، در آخرین مرحله نیز اقدام به نصب به نصب کرکره مد نظر و دلخواه خواهد شد.

البته به این نکته توجه داشته باشید که تمامی مراحب نصب توسط چند متخصص این امر انجام خواهد گرفت.

خدمات پشتیبانی کرکره‌های برقی

این امکان برای کاربران محترم این محصول وجود دارد که در صورت رخ دادن هر گونه مشکل یا خرابی می‌توانید ضمن تماس با بخش پشتیبانی محصول از خدمات آن بهره ببرید. 

گارانتی کرکره‌های برقی

مدت زمان گارانتی این محصول توسط سازندگان آن معمولا بین 2 تا 3 سال می‌باشد که البته این مدت با توجه به برند و شرکت می‌تواند متغیر باشد.

نکته‌ای که در این‌جا حائز اهمیت است این است که شرکت‌هایی که اقدام به فروش کرکره‌های اتوماتیک می‌کنند، امکان ارائه گارانتی را ندارند پس انتظلر می‌رود کاربران گرامی در صورت هر گونه مشکلی به کارت گارانتی که توسط سازنده با ایشان تحویل گردیده‌است مراجعه فرمایند.

در انتها امیدواریم با ارائه مطالب فوق توانسته باشیم قدمی در جهت آگاهی و رفع ابهام شکا خوانندگان گرامی از موضوع بداشته‌ باشیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.