پیشگیری از سرقت با فنس الکتریکی

فنس الکتریکی (Electric fence) چیست؟

فنس الکتریکی پیشرفته ترین و قویترین سیستم های امنیتی می باشد. نام دیگر فنس الکتریکی الکتروفنس می باشد. در این مقاله به توضیح فنس الکتریکی چیست و کاربردهای مختلف آن می پردازیم. فنس های الکتریکی هوشمند را می‌توان در کنار حصار توری، نصب روی دیوار، نرده و یا دیوار های ارزان قیمت به کار برد.

کاربرد این فنس های الکتریکی بازدارنده ورود افراد غیر مجاز می باشد. با توجه به اینکه حفاظت از اماکن باید از سیستم امنیت بالایی برخوردار باشد تمام قطعات با بهترین کیفیت ساخته شده است تا بتواند در برابر تعارض افراد ناشناس مقاومت کند.

فنس های الکتریکی بهترین گزینه  و راه حل های پیشگیری از سرقت در بین سیستم های حفاظت شده می‌باشد به این دلیل که فنس شوکدار سیستمی بازدارنده هستند که با وارد کردن شوک به  سارقین  آنها را از ورود به محوطه حفاظت شده منع می کند. اگر سارقین قصد داشته باشند فنس الکتریکی را دست کاری و یا خراب کنند ، با ارسال کردن پیامک و یا نمایش در اتاق مانیتورینگ اطلاع رسانی می‌شود.

کاربرد های مختلف فنس الکتریکی

کاربرد های مختلف فنس الکتریکی

فنس الکتریکی بخاطر امنیت بالایی که دارند بیشتر در کارخانه ها باغ وحش ها کارگاه ها ویلا ها و انبار های کوچک به کار می روند.

ویژگی های بارز و منحصر به فرد الکتروفنس

فنس های الکتریکی دارای گارانتی یکساله و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی و نگهداری می باشند. با وجود حصار الکتریکی دیگر نیاز نیست تعداد زیاد نیروی انسانی در اتاق کنترل حضور داشته باشند و مدام تصاویر را کنترل نمایند.

این فنس های الکتریکی به دلیل هوشمند بودن اگر خطری احساس نمایند به صورت  آنلاین اطلاع رسانی و اوتوماتیک تصاویر را ضبط می کنند. یکی از بهترین ویژگی های این فنس ها فعال شدن سیستم آلارم محیطی مثل پرژکتور و آژیر می باشد.

فنس های الکتریکی بسیار زیبا هستند و شما می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده که شامل رنگ های سازمانی و محیطی هستند.یکی دیگر از ویژگی های این فنس ها وارد کردن شوک استاندارد در مواقع سرقت و وارد شدن سارقین است.با نصب کردن الکتروفنس ها امکان نفوذ هیچ دزدی امکان پذیر نیست و می تواند مانع هر گونه غافلگیری شود.کمک کردن به  حراست جهت حفاظت بهتر و هوشمند درون تأسیسات و محوطه ها.این نوع فنس ها میتوانند متعارضین را ردیابی و شناسایی کنند.

منظور از سیستم بازدارنده چیست؟

همانطور که میدانیم سرقت از مکان هایی مانند ویلا، سوله، کارخانجات کارگاه، انبار  و ... به راحتی شکل می گرفت.حتی بعد از شناختن سارق ها بخاطر روند طولانی پیگیری ها این کار بی نتیجه بود و هزینه زیادی هم داشت.

به خاطر همین بهترین روش پیشگیری از سرقت و حفاظت ویلا با استفاده کردن از سیستم های حفاظتی پیشرفته و راه حل های بسیار کم هزینه با قابلیت هوشمند بودن و اطلاع رسانی می باشد فنس الکتریکی انتخابی مطمئن و هوشمند می باشد.

در کشور های بزرگ و پیشرفته فنس الکتریکی به عنوان یکی از پیشرفته ترین سیستم حفاظت شناخته شده است. فنس های الکترونیکی و یا حصار الکتریکی یکی بهترین جایگزین برای  سیستم های سنتی است . اوایل قرن بیستم در مکان های  مختلف دنیا الکتروفنس ها به عنوان حصار کامل استفاده شده است.‌

منبع تغذیه فنس الکتریکی

برق شهری :

برق شهری می تواند برقی که در دستگاه آنالایزر یا فنس الکتریکی یا سایر سیستم های حفاظتی به کمک فنس الکتریکی  استفاده می شود را تامین کند .

سیستم خورشیدی:

با کمک سیستم خورشیدی می توان برق مورد نیاز دستگاه آنالایزر و سایر سیستم حفاظتی و انرژی دهنده سیستم های فنس الکتریکی را با کمک سلول های خورشیدی تامین کرد.

مزایای فنس الکتریکی

مزایای فنس الکتریکی

برخی از مزایای نصب حصار شوکدار این است که برای شروع، یک بازدارنده امنیتی عالی برای سرقت، خرابکاری و تجاوز است. همچنین، به دلیل ساختار مواد سبک‌تر، ساخت آن‌ها بسیار آسان است و تعمیر و نگهداری آن بسیار ساده است. یکی دیگر از مزایای بزرگ فنس الکتریکی این است دوام آن ها برای چندین سال است و نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی نمی باشد

فنس الکتریکی، مزاحمان احتمالی را از دسترسی به ملک شما باز می‌دارد و به عنوان یک مانع فیزیکی و ترسناک در سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد. اگر کسی علی‌رغم شوک الکتریکی تلاش کند از فنس شوکدار عبور کند، گزینه‌های با امنیت بالا مانند آلارم های محیطی (آژیر و پرژکتور و ارسال پیامک تا 8 شماره فعال می شود) و به مالک اطلاع داده شده و حضور متجاوز را تشخیص می‌دهند.

سیم های فنس الکتریکی از جنس، های کربن گالوانیزه گرم است  و پایه های فنس الکتریکی نیز گالوانیزه گرم است. این بدان معنی است که سیستم فنس الکتریکی در شرایط آب و هوایی مختلف اعم از خشک، معتدل، گرم و سرد قابل نصب است و در هنگام بارندگی و طوفان اختلالی در سیستم به وجود نمی آید.

معایب فنس الکتریکی

یکی از معایب عمده نصب فنس الکتریکی این است که باید دائماً پوشش گیاهی اطراف را بررسی کنید. اگر درختان و علف‌ها به درستی کوتاه نشده باشند، می‌تواند آلارمهای کاذب داشته باشد.

از آنجایی که فنس الکتریکی با برق شهری و یا پنل خورشیدی کار می کند در صورتی که برق به هر نحوی قطع شود سیستم به طور کامل از کار می افتد. البته باید به این موضوع اشاره شود که فنس الکتریکی  مجهز به باتری پشتیبان 10 ساعته می باشد. در صورت قطعی برق سیستم به فعالیت خود ادامه داده و قطعی برق از طریق پیامک به مالکین اطلاع رسانی میشود.

قابلیت های فنس الکتریکی

قابلیت های فنس الکتریکی

سیتم فنس الکتریکی قابلیت های ویژه ای دارد از جمله میتوان :

اعلام هشدار سریع

اعلام هشدار سریع از طریق سیستم اس ام اس کننده به مالک و هشت شماره دلخواه

شوک استاندارد

این سیستم براساس فرمول پزشکی طراحی شده، شوک موجود استاندارد و کاملا کنترل شده است.

استحکام فیزیکی

استحکام فیزیکی بلندمدت در شرایط محیطی گوناگون.

فعال شدن آلارم

فعال شدن سیستم های آلارم محیطی و سیستم پروژکتور به محض نفوذ به محل

درآخرحفاظت و حراست از مجموعه ها و حفظ حریم شخصی همیشه یکی از مشکلات و دغدغه های اصلی انسان ها بوده، که در طول زمان به دلیل زیر ساخت های سنتی و ضعیف، اکثر اماکن اغلب در معرض آسیب، سرقت و دزدی کلان یا جزئی قرار می گرفته است ما در شرکت ایمن حصار پویا راهکاری ایمن، مطمئن و هوشمند داریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.