نوروز 1402 با ردپاکت کوینکس!

ردپاکت حاوی ارز دیجیتال‌ و پیام تبریک و تهنیت است که در نوروز افراد به عنوان عیدی به یکدیگر می‌دهند. اگر شما هم جز افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال هستید که تمایل دارید عید نوروز را به گونه‌ای دیگر در ذهن نزدیکانتان خاطره انگیز و به یادماندنی کنید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله توضیحات کاملی درباره ردپاکت صرافی کوینکس به شما ارائه می‌شود که می‌توانید از آن استفاده کنید.

چگونه ردپاکت تهیه کنیم؟

اگر شما هم بعد از تحقیق و پرس و جو به این نتیجه رسیده‌اید که ارز دیجیتال بهترین گزینه به عنوان عیدی است می‌توانید توضیحات تکمیلی ادامه مطلب را بخوانید. برای تهیه این عیدی خاص و ویژه تنها کافی است به صفحه home صرافی کوینکس بروید و گزینه ردپاکت را از میان گزینه‌ها انتخاب کنید.

سپس در صفحه باز شده شما می‌توانید نوع ارز دیجیتال و مقدار آن را انتخاب کنید. سپس می‌توانید پیام تبریک خود را به این پاکت اضافه کنید. پیام‌ها می‌توانند دلخواه باشند، به عنوان مثال برای تبریک سال نو می‌توان happy new year را به عنوان پیغام تبریک و تهنیت به ردپاکت اضافه کنید.

کوینکس

بعد از اضافه کردن این مورد شما می‌توانید کد QR برای آن تهیه کرده و به عنوان عیدی به دوستان و نزدیکان خود ارسال کنید. لینک این ردپاکت از طریق تلگرام، ایمیل، واتساپ، اینستاگرام و غیره نیز قابل ارسال است. افرادی که این پیام را از طرف شما دریافت کرده‌اند می‌توانند با اسکن کردن این کد توسط تلفن همراهشان به محتوای آن دسترسی داشته باشند، یا کیلیک بر روی لینک ارزدیجیتال را دریافت کنند.

سخن پایانی

عیدی نوروز با ردپاکت کوینکس یکی از بهترین خدماتی است که توسط این صرافی به تازگی معرفی شده است. اگر شما جز کاربران این صرافی هستید می‌توانید از آن استفاده کنید. این صرافی یکی از معتبرترین صرافی‌های بین المللی است که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارد و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از این سایت برای انجام معاملات خود استفاده کنید. صرافی کوینکس برای استفاده بهتر و راحت‌تر کاربران فارسی زبان گروه فارسی زبانان کوینکس را در تلگرام راه اندازی کرده است.

شما می‌توانید تمامی سوالات و نقاط ابهام خود را در آنجا پرسیده و حل کنید. همچنین درباره سیگنال‌ها و نحوه خرید و معامله با دیگر کاربران مشورت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.