جبران ضرر های فیلتر اینستاگرام با ثبت شرکت و علامت تجاری برای کسب و کار ها

ثبت شرکت و علامت تجاری یکی از مهمترین کارهایی است که می تواند بخشی از ضرر های وارد شده به این کسب و کارها را جبران نموده و باعث جذب دوباره مشتریان این کسب و کارها در فضاهای دیگر شود. کسب و کار هایی که قبلاً توانسته بودند شرکت و علامت تجاری خود را به ثبت برسانند و یا شرکت خود را به صورت کامل رسمی تاسیس کنند،  ضرر های بسیار کمتری را در این بازه زمانی متحمل شده و به همین دلیل قصد داریم تا تمامی مزیت ها و مراحلی که برای ثبت برند تجاری و همچنین ثبت و تاسیس یک شرکت وجود دارد را با ذکر هزینه‌های آن مورد بررسی قرار دهیم تا دیگر کسب و کارها نیز بتوانند وارد این فضا شده و با ثبت علامت تجاری، باعث جلوگیری از سوء استفاده از رقبا نسبت به نام برند و علامت تجاری خودشان شوند.

چالش های ثبت برند و علامت تجاری برای کسب و کار ها

 ثبت لوگو و علامت تجاری در گام اول می تواند باعث افزایش محبوبیت و اعتبار برند شما در بین دیگر کسب و کارها شود. در کنار این موضوع افزایش محبوبیت شما در بین افراد و مشتریان نیز در راستای همین موضوع شکل گرفته و با ثبت برند و علامت تجاری به صورت کاملاً قانونی می توانید محبوبیت بسیار بیشتری را در بین مشتریان خود داشته باشید.

 بسیاری از کسب و کارها قبل از فیلتر شدن اینستاگرام تمامی کارهای لازم برای عملیات برندینگ را در سطح کسب و کار خود انجام داده بودند اما غافل از این موضوع بودند که برای ثبت قانونی برند فقط عملیات برندینگ در سطح کسب و کار و سازمان کافی نیست و باید تمامی مراحل این کار را به صورت کاملا قانونی انجام داد.

 بنابراین برای اینکه بتوانید ضمن افزایش محبوبیت کسب و کار و  برند خود،  به دنبال جلوگیری از سوءاستفاده رقبا از نام برند و علامت تجاری خودتان نیز باشید بهتر است در سریع ترین زمان ممکن برند و علامت تجاری را با تمامی شرایط و مراحلی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید.

 افزایش قدرت کسب و کار با ثبت قانونی شرکت

کسب و کارهایی که در بستر اینستاگرام فعالیت داشتند معمولاً از نظر قانونی هیچگونه فضایی را برای خود در نظر نگرفته بودند و به همین دلیل بعد از فیلتر شدن اینستاگرام با مشکلات اساسی در این زمینه روبرو شدند که ثبت نکردن و عدم تاسیس یک شرکت به صورت کاملا قانونی یکی از مهم‌ترین دلایل این مشکلات و ضررهای اساسی کسب و کارها می باشد.

افزایش قدرت کسب و کار با ثبت قانونی شرکت

 در کنار این موضوع کسب و کارهایی که بتوانند شرکت خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانند در صورتی که گستره فعالیت آنها افزایش پیدا کنند، می‌توانند به راحتی نمایندگی‌های را در سطح شهر و دیگر استان ها دایر نمایند که این موضوعات می‌تواند باعث پایستگی بیشتر شرکت شده و به راحتی با بسته شدن یک فضا باعث مرگ شرکت نشود.

اگر کسب و کاری به فکر صادارات خود به کشور های دیگر نیز باشد، می تواند با دریافت کارت بازگانی حقیقی و حقوقی به راحتی بعد از ثبت شرکت، عملیات واردات و صادارات را انجام دهد و از این طریق به سود و درآمد بیشتری نیز برسد.

 خدمات مربوط به ثبت شرکت معمولاً هزینه و تعرفه و مصوبه تعیین شده ای ندارد اما در کمتر از ۱۴ روز می توانید درخواست خود را از طریق سامانه پایدار به ثبت رسانده و شرکت و کسب و کار خود را به صورت کامل قانونی راه اندازی کنید. 

 شرایط ثبت برند و علامت تجاری

برای اینکه هر کسب و کار خانگی و یا غیر خانگی که شرکت خود را به صورت کاملا رسمی به ثبت رسانده است بتواند برند و علامت تجاری خود را نیز به صورت کاملا قانونی به ثبت رساند و از مزیت های آن بهره مند شود باید تمامی استعلام های لازم در مورد برند ثبت شده قبلی را انجام دهد.

انجام استعلام های لازم در مورد برند های ثبت شده قبلی باعث می‌شود تا از انتخاب نام های مشابه با برند ثبت شده قبلی و همچنین طراحی لوگو و علامت تجاری که قبلا برای برنده قبلی در زمینه مورد نظر شما یا دیگر زمین ها به ثبت رسیده شده باشد جلوگیری شود.

 پس می توانیم متوجه شویم که یکی از مهمترین شرایط ثبت برند و علامت تجاری برای هر کسب و کار عدم شباهت نام برند و همچنین لوگو تجاری طراحی شده برای برند مورد نظر به برندهای ثبت شده قبلی میباشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که نام برند شما  و همچنین لوگو تجاری طراحی شده برای آن باید به بهترین شکل ممکن معرف تمامی خدمات کسب و کار شما باشد و مشتری را دچار کج فهمی برای استفاده از خدمات و تولیدات کسب و کار شما نکند.

انواع شرکت هایی که می توان به ثبت رساند

انواع شرکت هایی که می توان به ثبت رساند

 با توجه به اینکه بسیاری از برندهای فعال در اینستاگرام به صورت شخصی اداره می شدند و ثبت شرکت به صورت کاملا رسمی و قانونی برای آنها انجام نشده بود،  ثبت برند به صورت شخصی حقیقی با ارائه مدارک لازم برای تمامی این برند ها توصیه می شود. البته این کسب و کارها می توانند با ثبت شرکت ها به صورت مسئولیت محدود و سهامی خاص به صورت قانونی تمامی فعالیت های خود را انجام دهند.

شرکت ها در کشورمان در 7 نوع مختلف قابل ثبت شدن هستند. در ابتدای راه با توجه به هزینه ها و دردسر هایی که برای ثبت شرکت های سهامی خاص، عام و ... وجود دارد، پیشنهاد می شود تا شرکت را به صورت مسئولیت محدود به ثبت برسانید. در ادامه می توان شرکت مسئولیت محدود را به صورت سهامی خاص تبدیل نمود.

سامانه ثبت شرکت در ایران

امروزه تقریباً تمامی کارهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهیم. به همین دلیل سامانه پایدار ثبت شرایطی را فراهم کرده است تا برای ثبت برند و علامت تجاری و استان‌های مربوط به آن و حتی ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود و سهامی خاص نیاز به مراجعه حضوری و انجام روال اداری نداشته باشد و به راحتی به صورت کامل آنلاین می توانید تمامی امور مربوط به ثبت برند و ثبت شرکت خود را انجام دهید.

 در این سامانه فرم های مخصوص برای هر کدام از عملیات در نظر گرفته شده است که تمامی اطلاعات و مدارک مورد نیاز در این فرم ها قرار داده شده و شما با پر کردن آنها با پرداخت پایین ترین و ارزانترین قیمت ثبت شرکت در کشورمان می توانید به راحتی برند و شرکت مربوط به کسب و کار اینستاگرامی خود را به ثبت رسانده و از سوء استفاده رقبا برای آن در سریع ترین زمان ممکن جلوگیری به عمل بیاورید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.