انگیزه: آموزش به افراد انگیزه می‌دهد. اغلب افراد به دنبال دانش و یادگیری هستند و وقتی به آن می‌‌‌رسند احساس غرور می‌کنند. آموزش کارکنان در حوزه تکنیک‌‌‌های جدید و نوین بازاریابی به آنها نشان می‌دهد که سازمان برای مشارکت آنها ارزش قائل است و زمانی‌‌‌که افراد احساس ارزشمندی می‌کنند، سخت‌‌‌تر کار می‌کنند و به شغل خود متعهدتر هستند.

خدمات مشتری: آموزش به افرادی که در سازمان شما با مشتری به صورت مستقیم در ارتباط هستند کمک می‌کند تا بفهمند که چگونه با مخاطبان خود صحبت کنند، از آنها چه بخواهند و مهارت‌‌‌های خدمات مشتری را به آنها می‌‌‌آموزد. همچنین می‌‌‌آموزد که چگونه مشتریان را با سازمان درگیر کنیم تا از برند ما لذت ببرند و با تمایل و آگاهی کامل ما را نسبت به رقبا انتخاب کنند.

بنابراین آموزش روش‌های جدید بازاریابی به کارمندان آنها را توانمندتر کرده و سبب صرفه‌‌‌جویی در وقت و هزینه‌‌‌ای می‌شود که با بازاریابی ناکارآمد هدر خواهد رفت و همچنین سطح جدیدی از اشتیاق برای کار را در اعضای تیم ایجاد می‌کند.

پنج مسیر یادگیری برای استفاده بیشتر از دوره‌‌‌های بازاریابی آنلاین

یک دوره آموزشی کاربردی مسیرهای یادگیری جامعی را ارائه می‌دهد که به بازاریابان در ارتقای جایگاه و درآمد خود و همچنین به ایجاد پایگاه دانش گسترده‌‌‌تر کمک می‌کند. در اینجا پنج مسیر یادگیری وجود دارد که می‌توانید به بازاریابان ارائه دهید تا آنها بتوانند نحوه توسعه، پیاده‌سازی و سنجش یک استراتژی بازاریابی برنده را کشف کنند.

مدیر بازاریابی شوید : یکی از سخت‌‌‌ترین بخش‌‌‌های حرفه بازاریابی، جهش از قالب یک مشارکت‌‌‌کننده حرفه‌‌‌ای به مدیر بازاریابی است، چرا که همزمان باید دو کار صورت گیرد؛ تضمین موفقیت تیم و در عین حال ایجاد یک استراتژی برنده برای سازمان.

استخدام برای این جایگاه شغلی ممکن است دشوار باشد اما با دنبال کردن مسیر یادگیری صحیح می‌توان کارکنان موجود را برای این انتقال آماده کرد.

بازاریاب دیجیتال شوید: همه جنبه‌‌‌های بازاریابی، دیجیتال نیست اما از هر جنبه که به این موضوع نگاه کنید، دنیای دیجیتال و کانال‌‌‌های آن برای جذب مخاطب و حفظ آنها مهم هستند. هر بازاریاب از طریق آموزش می‌تواند در دنیای دیجیتال وارد شود و از مزایای آن بهره ببرد.

یک استراتژیست محتوا شوید: حتما این جمله را شنیده‌اید که در این عصر، محتوا پادشاه است و امروزه استراتژیست محتوا نقشی بسیار کلیدی دارد. آموزش بازاریابی نوین با تمرکز بر محتوا به بازاریاب می‌‌‌آموزد که بر ارسال پیام مناسب به افراد مناسب و در زمان مناسب تمرکز داشته باشد.

یک متخصص تبلیغات دیجیتال شوید : در دنیای امروز، دیجیتال مارکتینگ بخش ضروری از طرح تجاری هر شرکتی است. تیم بازاریابی به کمک آموزش می‌تواند در این مسیر حیاتی قرار بگیرد و از مزایای بی‌‌‌نظیری که دیجیتال مارکتینگ اصولی در توسعه و ارتقای یک کسب و کار ایجاد خواهد کرد، بهره ببرند.

یک متخصص سئو شوید: جذب مشتریان جدید از طریق ترافیک جست‌وجو یک هدف حیاتی برای هر کسب و کاری است. دستیابی به هدف مستلزم ترکیبی از تاکتیک‌‌‌های فنی و سئو است که بازاریابان سنتی هرگز به دنبال آن نبودند یا الزام و فواید آن ‌‌‌را باور ندارند. مسیر یادگیری به بازاریابان می‌‌‌آموزد که چگونه از تجزیه و تحلیل و بهینه‌‌‌سازی وب‌سایت‌‌‌ها برای موفقیت خود استفاده کنند.

دوره‌‌‌های بازاریابی کاربردی به کارکنان منابع لازم برای انطباق با نیازهای در حال تغییر مشتریان را ارائه می‌دهد. برای متخصصان این حوزه و رهبران بازار، فراهم آوردن طیف وسیعی از موضوعات آموزشی بازاریابی می‌تواند کمک می‌کند تا آنها از یک تیم ناکارآمد، یک ماشین روغن‌‌‌کاری شده و بسیار سازگار ایجاد کند. با توجه به احساس نیاز روزافزون فعالان کلیه حوزه‌‌‌های کسب و کار به حضور و فعالیت در زمینه بازاریابی و به‌ویژه بازاریابی دیجیتال، واحد توسعه دانش گروه رسانه‌‌‌ای «دنیای‌اقتصاد» در راستای رشد و ارتقای این حوزه در کسب و کارهای بزرگ و کوچک و متوسط، دوره‌‌‌های آموزشی مختلفی در حوزه «بازرگانی، بازاریابی و فروش» برگزار می‌کند که افراد فعال در کسب و کارهای مختلف می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی در این دوره‌‌‌های آموزشی ثبت‌‌‌نام و شرکت کنند.  همچنین واحد توسعه دانش گروه رسانه‌‌‌ای «دنیای‌اقتصاد» زمینه خدماتی‌‌‌ تحت عنوان «آموزشیار سازمانی» فراهم کرده است که با استفاده از آن می‌توانید دوره‌‌‌های آموزشی با محتوای اختصاصی و شخصی‌‌‌سازی شده متناسب با سازمان خود را به صورت آنلاین یا حضوری در هر یک از هفت حوزه‌‌ «بازرگانی، بازاریابی و فروش»، «تحول دیجیتال در کسب و کار»، «مدیریت چابک»، «مدیریت پروژه»، «مدیریت کسب و کار»، «مهارت‌‌‌های کسب و کار و کارآفرینی» و «مراودات و مهارت‌‌‌های بین‌المللی» دریافت کنید.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌‌‌های ۴۲۷۱۰۱۷۵ و ۴۲۷۱۰۱۷۶ در ارتباط باشید یا به وب‌سایت http: //lms.den.ir/ مراجعه فرمایید.