خرید از علی بابا

وبسایت علی بابا چین یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهانی است با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر باعث شده خرید از علی بابا بصرفه و عالی باشد.

درآمد سال ۲۰۲۰ علی بابا ۵۰۹ میلیارد دلار معادل ۱۵.۲۷۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

این وبسایت تا به اکنون کسب و کار های کوچک بسیاری را از طریق تامین کنندگان قابل اعتماد خود به قله های موفقیت رسانده است.

سایت علی بابا برای تولید کنندگان نیز بستری مناسب برای فعالیت می باشد، این افراد می توانند با عضویت در وبسایت مشتریان بسیاری را از سراسر دنیا به کسب و کار خود جذب کنند و صادرات سودمندی داشته باشند. شما به راحتی می توانید با درج لینک محصولات مورد نظر خود در سایت جمبوجت از علی بابا به راحتی خرید کنید ( آموزش تصویری خرید از چین )

درباره سایت علی بابا چین

وبسایت علی بابا {خرید از علی بابا} در سال ۱۹۹۹ توسط فردی به نام جک ما راه اندازی شد؛ علت نام گذاری این وبسایت توسط اقای جک ما به علی بابا به دلیل همگانی بودن نام علی بابا و آشنایی همه جهان با این شخصیت بود، تا بتوانند همه افراد از همه جوامع به راحتی با این وبسایت ارتباط برقرار کنند.

وبسایت علی بابا چین با هدف ایجاد تجارت راحت و تضمینی به صورت بین المللی و جهانی پدید آمده است، و بستری مناسب و ایمنی را برای خرید و فروش همه افراد در هر نقطه کره زمین ایجاد کرده است، این وبسایت بر این باور است که با کنار هم قرار گرفتن کسب و کار ها، صاحبان آن ها می توانند در کنار یکدیگر به پله های صعود دست پیدا کنند.

جمبوجت

امروزه وبسایت علی بابا به سرعت در حال رشد و گسترش است و تا به اکنون میلیون ها فروشنده و خریدار را گرد یکدیگر جمع آورده تا در مکانی ایمن بتوانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند و محصولات خود را به فروش برسانند.

فروشندگان در سایت علی بابا شامل: خرده فروشان، تولید کنندگان مواد خام، عمده فروشان، کارخانه داران و… می شوند، شما می توانید با جستجوی محصول خود فروشنده مورد اطمینانی را پیدا کنید و کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

اگر نمی توانید از بین طیف وسیعی از فروشندگان بهترین و مطمئن ترین تامین کننده را پیدا کنید، می توانید با کمک جمبوجت بهترین فروشنده را پیدا کنید و خریدی مطمئن و بدون دردسر  داشته باشید. ( ثبت سفارش در جمبوجت)

تیم جمبوجت با نظارت بر محصولات و اعتبارسنجی فروشندگان طرز کار و عملکرد تامین کنندگان چینی را بررسی می کند و تجارتی تضمینی مطابق تمامی استاندارد ها را در اختیار شما قرار می دهد.

ساختمان مرکزی علی بابا

خرید از علی بابا چین

از آنجایی که کشور چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع کالا در جهان است، حجم عمده ای از فروشندگان وبسایت علی بابا، چینی هستند و به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای اجناس چینی امروزه تاجران و بازرگانان بسیاری اقدام به خرید از سایت علی بابا می کنند.

از ویژگی های بارز خرید از سایت علی بابا این است که پس از اینکه کالا ها به شما تحویل داده شد و شما از دریافت آن ها اعلام رضایت داشتید هزینه کالا ها برای فروشنده آزاد خواهد شد.

در واقع وبسایت علی بابا برای خرید و فروش به صورت عمده طراحی شده است، و برخی از فروشندگان به همین دلیل از فروش تکی سر باز می زنند، اما اگر به دنبال خرید تکی از فروشندگان چینی هستید، فروشندگان دیگری نیز هستند که اجناس خود را به صورت تکی  هم به فروش می رسانند، شما با کمک جمبوجت می توانید در کمترین زمان این تامین کنندگان را پیدا کنید و کالای خود را سفارش دهید.

به دلیل اینکه خرید از سایت علی بابا چین نیازمند دانش و تجربه بسیاری است، از این رو کاربران ایرانی خرید کالا کمی دشوار خواهد بود، اما با خدمات دهی تیم تجاری جمبوجت به واردکنندگان، مراودات تجاری بین ایران و چین بسیار راحت و آسان خواهد بود.

جمبوجت با آشنایی و تجربه بسیاری که در زمینه خرید کالا از سایت علی بابا چین دارد، می تواند فروشندگان معتبری را به واردکنندگان معرفی کند و از لحظه خرید تا زمان تحویل کالا در کنار خریدار باشد، تا از هر گونه کلاهبرداری و ضرر و زیان جلوگیری کند.

در راهنمای تصویری زیر مراحل خرید از علی بابا به راحتی نمایش داده شده است فقط کافی است لینک محصول را کپی و در بخش ثبت سفارش جمبوجت قرار بدهید.

خرید از علی بابا چین

نحوه خرید از جمبوجت

راهنمای خرید آسان و امن 

در واقع برای خرید از علی بابا چین باید به صورت هوشمندانه و با آگاهی کامل عمل کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید، اگر هیچ تجربه و شناختی در زمینه خرید از چین ندارید توصیه می کنیم بی گدار به آب نزنید و از یک واسطه برای خرید از سایت علی بابا کمک بگیرید تا خریدی سودمند داشته باشید.

در ادامه مراحل خرید از علی بابا چین را به ترتیب برای شما بیان خواهیم کرد:

  • اگر از جمبوجت می خواید استفاده کنید برای خرید از علی بابا باید ابتدا به سایت علی بابا بروید کالا را جستجو کنید.

  • در مرحله بعد با گفتگو با فروشنده می توانید از قیمت و هزینه های باربری و حمل کالا از چین اطلاع پیدا کنید البته برخی کالا ها دارای نرخ فیکس و مشخص است (می توانید این مراحل هم به جمبوجت بسپارید)

  • اگر قصد خرید کالا به صورت عمده دارید پیشنهاد می کنیم ابتدا از فروشندگان درخواست سمپل و یا نمونه کالا داشته باشید، تا از کیفیت و مرغوبیت محصولات اطمینان حاصل کنید، و با در نظر گرفتن ابعاد، طراحی، و جنس کالا، اجناس را به صورت عمده سفارش دهید.

  • پس از آنکه از کیفیت کالای مورد نظر اطمینان حاصل کردید و قصد داشتید فرایند خرید کالا را نهایی کنید می توانید از خدمات جمبوجت برای تحویل سریع کالا و واریز وجه استفاده کنید تا با خیالی آسوده محصولات خود را درب منزل بدون وجود هیچ گونه مشکلی تحویل بگیرید.

  • لینک خرید را از سایت یا اپلیکیشن علی بابا کپی کنید و در بخش ثبت سفارش سایت جمبوجت قرار بدهید به همین راحتی!

سخن پایانی درباره علی بابا چین

همانطور که گفتیم علی بابا یکی از بزرگترین و مشهورترین وبسایت های فروشگاهی عمده فروشی است که می توانید توسط آن فروشندگان بسیاری را از هر نقطه جهان پیدا کنید، و کالای مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

اما لازم است بگوییم که برخی محصولاتی که در این وبسایت به فروش می رسند کاملا شبیه به عکس خود نیستند و ممکن است از کیفیت پایین تری برخوردار باشند؛ حتی ممکن است همه فروشندگان معتبر نباشند و نتوان به آن ها اطمینان کرد.

با توجه به این تفاسیر ما به شما جمبوجت را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید بهترین فروشنده را در کمترین زمان پیدا کنید و تجارتی مطمئن و کم خطر داشته باشید.

همین الان با جمبوجت دات کام خرید خودتان را از علی بابا شروع کنید!

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.