کدام هتل ارمنستان بهتر است

 ما اینجا هستیم تا به شما در رزرو بهترین هتل کمک کنیم. با رزرو هتل ایروان از علی بابا هم می‌توانید انتخاب خود را نهایی کنید و هم اطلاعات زیادی درباره هتل به‌دست آورید.

1-هتل باکسوس

این هتل دقیقا در مرکز شهر ایروان قرار داشته و فاصله 10 دقیقه‌ای از سالن تئاتر اپرا دارد. هتل سه ستاره بوده و با اتاق‌های گرم، صمیمی و شیک آماده میزبانی است. رستوران هتل باکسوس غذاهای ارمنی و انواع نوشیدنی‌های بین‌المللی را برای شما سرو و خستگی سفر را از تن شما در می‌کند. اتاق‌های هتل به مینی‌بار، تلویزیون، سشوار، سیستم تهویه، حمام، خدمات اتاق، اینترنت رایگان، خشکشویی، فروشگاه، آرایشگاه، صرافی، خدمات ویژه معلولان، شاتل فرودگاهی و گردشگری و... مجهز هستند.

2-هتل بلا

این هتل جزو هتل‌های سه ستاره بوده و در مرکز شهر قرار دارد. هتل شامل اتاق‌های دو نفره، سه نفره، چهار نفره و اتاق مخصوص معلولان و سوئیت ماه عسل است. پنجره‌ها شیشه دو جداره دارند و سروصدا به داخل اتاق نفوذ نمی‌کند. امکانات هتل شامل پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، خشکشویی، سونا، حمام ترکی، رستوران و... می‌شود. فاصله این هتل تا میدان جمهوری حدودا 800 متر است.

کدام هتل ارمنستان بهتر است؟ رجینه

3-هتل رجینه

این هتل سه ستاره از سال 2011 پذیرای مسافران بوده و منظره زیبای کوه آرارات از همه اتاق‌ها قابل‌رویت است. استخر شنای روباز و مرکز بدنسازی یکی از امکانات خوب و سرگرم‌کننده هتل به‌شمار می‌رود. رستوران کوئین رجینه گلچینی از غذاهای اروپایی و مخصوص منطقه ایروان را سرو می‌کند. صبحانه نیز هرروز صبح به‌شکل بوفه سرو می‌شود. تراس بیرونی هتل همراه روزنامه و وای‌وای رایگان حس آرامش به شما می‌دهد.

4-هتل دایموند هاوس

این هتل چهار ستاره از سال 2014 پذیرای میهمانان است. اتاق‌ها به‌سبک کلاسیک طراحی شده و تهویه مطبوع، مینی‌بار و تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای دارد. حمام این هتل برای میهمانان سشوار، لوازم آرایش و اصلاح رایگان درنظر گرفته است. رستوران هتل نیز غذاهای روسی، اروپایی و ارمنی سرو می‌کند. تراس، بار، پذیرش 24 ساعته، امکان برگزاری جلسه و نشست و... ازدیگر امکانات هتل محسوب می‌شود.

5-هتل حیات پلیس

این هتل چهار ستاره دارد و از سال 2013 پذیرای میهمانان است. اتاق‌های هتل روشن و نورگیر بوده و با رنگ‌های گرم تزئینات مدرنی درون خود جای می‌دهد. تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، حمام همراه حوله و سشوار و... از امکانات هتل به‌شمار می‌رود. رستوران ضمن سرو غذاهای اروپایی و ارمنی 24 ساعته باز است. همچنین در این هتل می‌توانید ساندویچ‌های تازه، سالاد و تازه‌ترین شیرینی‌ها را مزه کنید.

کدام هتل ارمنستان بهتر است؟

6-هتل سیتی بای پیک‌نیک

این هتل سه ستاره در 900 متری میدان جمهوری و همچنین تئاتر و اپرای ایروان واقع شده است. اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگان و وایفای رایگان از مهم‌ترین خدمات هتل محسوب می‌شود. هر اتاق این هتل حمام خصوصی، صندوق امانات، مینی‌بار، میز و صندلی کار و... دارد. پذیرش 24 ساعته این هتل هم آماده میزبانی از میهمانان در هر ساعتی از شبانه‌روز است.

این مطلب را هم بخوانید: معرفی قطارهای غزال + عکس

7-هتل کانگرس

از هتل‌های چهار ستاره شهر ایروان بوده و دسترسی به اینترنت برای میهمانان این هتل کاملا رایگان است. امکانات در اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع، ضد صدا، حمام اختصاصی، مینی‌بار، تلویزیون، میز کار و صندلی، صندوق امانات بوده و در هتل جکوزی، سونا، حمام بخار، ماساژ و سالن ورزش برای گذراندن اوقات‌فراعت مسافران درنظر گرفته‌اند. از هتل تا میدان ریپابلیک و موزه تاریخی ارمنیان پنج دقیقه فاصله است. برای صرف صبحانه از بوفه و برای صرف نهار و شام به‌راحتی می‌توانید از رستوران هتل استفاده کنید.

8-هتل آویا ترانس

این هتل چهار ستاره در مرکز ایروان و در خیابان آبوویان واقع شده است. این هتل از سال 2011 آماده خدمت به میهمانان شده و دکوراسیون آن را به‌شکل مدرن طراحی کرده‌اند. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، میز کار و حمام اختصاصی هستند. صبحانه خود را می‌توانید در بوفه میل کرده و رستوران هم آماده پذیرایی برای سرو غذاهای ارمنی و اروپایی است. با رزرو هتل ایروان از سایت علی بابا به‌راحتی هتل خود را انتخاب کنید.

9-هتل اپرا سوییت

این هتل چهار ستاره در سال 2015 ساخته شده و برای میهمانان خود پارکینگ و خدمات ماساژ رایگان ارائه می‌دهد. این هتل در 500 متری تئاتر اپرای ارمنستان واقع شده و رستوران آن صبحانه را به‌صورت بوفه سرو می‌کند. این رستوران در وعده‌های نهار و شام نیز آماده خدمت است. البته امکان صرف غذا در اتاق نیز وجود دارد. اتاق‌های هتل همراه طراحی مدرن و رنگ‌های گرم مجهز به مینی‌بار، تلویزیون، سشوار، سیستم تهویه، حمام خصوصی، کتری برقی، وسایل بهداشتی و صندوق امانات هستند. همچنین سرویس 24 ساعته، باغ اختصاصی، اتاق نگهداری چمدان، خشکشویی، اتاق جلسه، شاتل فرودگاهی، اجاره خودرو، صرافی، خدمات ویژه معلولان و... از خدمات این هتل محسوب می‌شود.

10-هتل دابل تری بای هیلتون

این هتل از شیک‌ترین هتل‌های چهار ستاره ایروان است که تا میدان جمهوری یک کیلومتر فاصله دارد. نمای این ساختمان به‌خاطر متفاوت و خاص‌بودنش معروف است و توجه همه را جلب می‌کند. مهمانان می‌توانند از خدماتی چون سونا، ماساژ، سالن بدنسازی، وای‌فای، پارکینگ رایگان، نوشیدنی‌های بار، غذاهای لذیذ رستوران، سیستم تهویه مطبوع و.... استفاده کنند.

11-هتل آکواتک

این هتل چهار ستاره یک پارک آبی دارد؛ علاوه‌براین موضوع پارک واترورد نیز نزدیک به همین هتل است. اتاق‌ها تلویزیون، تهویه هوا، بالکن با نمای پارک آبی، مینی‌بار و حمام اختصاصی مجهز به سشوار دارند. صبحانه هتل به‌سبک ارمنی سرو شده و تعداد زیادی رستوران و کافه هم در مجموعه پارک آبی قرار می‌گیرند. اسپا، ماساژ و حمام ترکی هم از امکانات هتل است که برای میهمانان این هتل رایگان حساب می‌شود.

12-هتل فروم

این هتل چهار ستاره از سال 2014 ساخته شده و در مرکز شهر ایروان قرار دارد. خیلی از پکیج های تور های ارمنستان  این هتل را برای مسافران تور خود در نظر میگیرند. با اقامت در این هتل می توانید به‌صورت پیاده درعرض کم‌تر از 15 دقیقه می‌توانید خود را به بیشتر مکان‌های دیدنی شهر برسانید. اتاق‌ها کاملا به‌شکل کلاسیک دکور شده و تهویه مطبوع و تلویزیون، مینی‌بار، حمام خصوصی و... دارند. سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته و خدمات روزانه خدمتکاری ازدیگر امکانات آن محسوب می‌شود. استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام، خدمات ماساژ و غذاهای سنتی ارمنی در رستوران هتل امکاناتی هستند که هتل برای پرکردن اوقات‌فراعت مسافران درنظر گرفته است.

با رزرو هتل ایروان از علی بابا انتخاب خود را نهایی کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.