سفر خودتون رو با اجاره خودرو امن کنید

این خدمات قبلا برای شهرهای توریستی مثل کیش و قشم مورد استفاده قرار می گرفت . اما هم اکنون در تهران و دیگر شهرهای ایران موجود است.

 خدمات توسط شرکت های رنتکار که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند ارائه می شود.اجاره ماشین در چند بخش دسته بندی می شوند که در زیر بیشتر به آنها اشاره خواهیم کرد. 

حالا چرا سفر با خودروهای اجاره ای امن تر و راحت تر است؟ 

امروزه هزینه های خودرو مثل بیمه ، مشکلات فنی و اصطحلاک باعث شده که از خرید ماشین قیمت بالا صرفه نظر کنیم. حتی افزایش قیمت خودرو اجازه خرید خودرو را برای بیشتر خانوادهها غیر ممکن کرده است. پس بهترین راه حل برای اینکه بتوانید یک سفر کم هزینه ، راحت و ایمن داشته باشید، اجاره خودرو خارجی قیمت مناسب است. حتی می توانید یک خودرو ایرانی با هزینه مناسب تر را رنت کنید. 

تمامی شرکت های کرایه خودرو خدمات خود را در چند بخش تقسیم کرده اند. 

  • اجاره خودرو با راننده (اجاره خودروهای تشریفاتی )

  • اجاره خودرو بدون راننده (برای سفرهای درون شهری و یا برون شهری بهترین انتخاب است)

  • اجاره ماشین عروس (انواع ماشین عروس خارجی )

  • اجاره ون (برای سفر خانوادگی ، حمل و نقل مهمانان )

شرایط اجاره خودرو از این شرکت ها چگونه است؟ 

شرایط به این صورت است که پس از انتخاب خودرو باید با شرکت در تماس بوده و مدارک مورد نیاز را ارسال و خودرو را تحویل بگیرید. حالا اینکه شرایط اجاره چگونه است بستگی به شرکت رنتکار دارد. برخی از این شرکت ها شرایط آسان و برخی شرایط سختی دارند. 

برای مثال برخی از این شرکت ها برای ضمانت علاوه بر ودیعه ، چک و یا سفته از شما دریافت می کند. برخی از شرکت ها نیز هستند که دارای شرایط آسان تری بوده. برای مثال شرکت اجاره خودرو رنت کنیم که تنها مدرکی که برای ضمانت از شما می خواهند مدرک شغلی است. 

اجاره خودرو بدون راننده به دلیل اینکه خودرو به صورت دربستی در اختیار شما است و راننده خودرو شما هستید نیاز به یکسری مدارک دارد که در زیر نام برده شده است.

در موسسه ها اجاره خودرو برای خودروهای بدون راننده نیاز به تحویل مدارک داشته. 

  • داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.

  • گواهینامه رانندگی 

  • مدارک شناسایی مورد نیاز 

  • احراز مدرک شغلی 

(گواهی شغلی یعنی: فیش حقوقی یا جواز کسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمی شرکت با مهر و امضاء، دفترچه تامین اجتماعی، یا هر چیزی که نشان دهنده ی شغل شما باشد، صرفا کارمند بودن مهم نیست، داشتن شغل مهم است.)

  • ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک 

  • مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو باراننده نیز به این صورت است که خودرو موردنظر شما همراه باراننده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.  در واقع در کرایه ماشین همراه با راننده هیچ مدرکی از شما دریافت نخواهد شد. حداقل تعداد روز کرایه خودروهای بدون راننده سه روز بوده و هر خودرو بسته به نوع ایرانی و خارجی بودن ماشین، دارای محدودیت کیلومتر روزانه است. 

برای رنت خودرو شما از طریق رزرو آنلاین سایتهای رنت کار و یا شماره های تماس موجود در گوگل می توانید اقدام به کرایه خودرو کنید. کلیه خودروها دارای بیمه کامل بدنه هستند اما امکان اضافه کردن بیمه اضافی را نیز دارا می باشند که شامل هزینه جداگانه خواهد بود. برای رزرو کافی ماشین اجاره ای مورد نظرتان را انتخاب و فرآینده رزرو را تکمیل کنید. به همین راحتی می توانید با شرایط بسیار آسان با هر بودجه ای که دارید ماشین رنت کنید.

اجاره خودرو در کشورهای دیگر 

اجاره خودرو در کشورهای دیگر

یکی از کشورهایی که اجاره خودرو در آن بسیار  مورد توجه است استانبول می باشد. بسیاری از ایرانی هایی که به این شهر سفر می کنند به دلیل هزینه های بالای تاکسی خودرو رنت می کنند. اما اینکه چگونه خودرو  رنت کنید و به چه شرکتی می توان اعتماد کرد یک مشکل بزرگ برای شما خواهد بود. 

بهترین راه برای  اجاره خودرو در استانبول  استفاده از خدمات شرکت های ایرانی است. شما می توانید به این شرکت ها اعتماد کرده و خودرو مورد نیازتان از ایران رنت کرده و در استانبول تحویل بگیرید. داشتن متصدی فارسی زبان و آشنا به شهر استانبول یکی از ویژگی های مثبت اجاره ماشین از شرکت های ایرانی است. 

اگر تا انتهای این مقاله رو خوندین به این نتیجه رسیدید که رنت ماشین به شما کمک می کنه که هم هزینه های سفرتون کم تر بشه و اینکه با مشکلات فنی خودرو خودتون گریبان گیر نیستید. برای اجاره خودرو شرکت های معتبر و دارای مجوز را انتخاب کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.