در هنگام خرید نایلون رولی ضخیم به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

معمولا در بین نایلونهای تولید شده در کارخانه ها، دو نوع نایلون داریم که یک نوع آن رولی می باشد و به صورت بسته بندی به فروش می رسد و نوع دیگر این نایلونها، کیلوئی بوده که نایلون زباله کیلوئی جزئی از آنها می باشد.

نایلون زباله کیلوئی را معمولا برای مصارف بزرگتر و کارخانه هایی که تولید زباله بیشتری دارند مورد استفاده قرار می دهند. یکی از پرکاربرد ترین نایلون لوله ای در بخش کشاورزی و برای آبیاری مزارع استفاده می شود.

همانطور که می دانید، جنس این نایلون گلخانه یو وی ضخیم از پلی اتیلن سبک بوده و برای تولید آن از مواد اولیه پلاستیک بازیافتی استفاده می شود.

خرید به صورت کیلوئی بسیار مقرون به صرفه می باشد، مجموعه آراد برندینگ از جمله مراکز فروش عمده این محصول می باشد. همچنین از این نایلون لوله ای برای محافظت از بار در هنگام حمل و نقل و به عنوان عایق برای پوشش سقف نیز استفاده می کنند.

از پر فروش ترین و پر مصرف ترین نایلونها در بین انواع نایلونهای زباله، می توان به نایلون زباله بیمارستانی اشاره نمود که سالانه فروش بیشتری را به خود اختصاص داده است. این نایلونها به صورت بسیار ضخیم تولید می شوند تا زباله های بیمارستانی که عفونی نیز هستند مشکلی برای جامعه به وجود نیاورد.

کاربرد اصلی این نایلونهای زباله معمولا برای پسمانده های عفونی و قارچی می باشد و باید از مواد درجه یک برای تولید آن استفاده نمایند.

نایلون رولی ضخیم

همانطور که پیش تر اشاره شد، نایلونها دارای انواع مختلفی هستند که نایلون رولی ضخیم نیز یکی از آنها به حساب می آید که جنس آنها بسیار ضخیم می باشد و بیشتر از این نایلونها برای مصارف صنعتی، کشاورزی و بسته بندیهای کالاها و خوراکی استفاده می کنند.

نایلون رولی ضخیم از قیمتهای مناسبی بر خوردار می باشند و یکی از پر فروش ترینها در میان نایلونهای رولی بوده اند. نایاون رولی ضخیم همانند دیگر نایلونها از رنگ متنوعی تشکیل شده اند و سایزهای مختلفی نیز دارند که هر کدام مناسب برای مصارف گوناگون می باشد.

نایلون رولی ضخیم

یکی دیگر از انواع نایلونهای رولی که نایلون رولی ضخیم مشکی و کیسه جامبو می باشد برای مصارف گوناگونی کاربرد دارد. این نایلونها با مواد اولیه درجه 1، 2 و 3 و با توجه به نیاز مشتریان در سایزها و ابعاد مختلف تولید شده اند.

با توجه به رنگ پاشی 100 درصد و با کیفیتی که بر روی آن انجام شده است، به هیچ عنوان در زیر نور هم درون آن دیده نمی شود. این نایلون رنگی در بازار به پلاستیک مشکی نیز معروف می باشد و یکی از محبوب ترین نایلونها در بین افراد قرار گرفته است.

شرکتها و تولیدکنندگان بسیاری هستند که قادر به تولید نایلون طرح دار زباله رولی در ابعاد و ضخامتهای مختلفی می باشند و همچنین آنان می توانند بر روی این نایلونها از چاپ سفارشی نیز استفاده کنند.

این نایلون زباله رولی همانطور که از نامش مشخص می باشد مخصوص زباله بوده و هم اینکه به صورت رولی عرضه می گردد.

انواع نایلون رولی

از ارزان ترین وکم هزینه ترین انواع بسته بندی که کیفیت بالا وقابلیت چاپ بسیار عالی دارد، نایلون‌های بسته بندی رولی می باشد که مصارف زیادی مانند بسته بندی مواد غذایی،وسایل ولوازم بهداشتی،پوشاک و...کاربرد دارد. کیسه های رولی شیرینگ حرارتی یکی دیگر از انواع نایلون‌ها است ودرجهت بسته‌بندی استفاده می شود.

محصول دیگر از نایلون رولی که خیلی زیاد وهیچ جایگزینی نداشته است؛ نایلون فریزر رولی و کیسه های دسته دار رولی می باشد. این دومحصول با داشتن پرفراژ به سادگی از هم دیگر جدا شده وکاربرد فراوانی نسبت به نایلون های فله‌ای دارند.

خرید نایلون رولی

امروزه به دلیل رشد فضای مجازی خرید نایلون رولی به صورت اینترنتی نیز انجام می شود به این نکته توجه داشته باشید که نایلون رکابی یا همان دسته دار رولی از مواد اولیه ی نایلکس تولید می شود.

دربیشتر نوع این محصولات که باچاپ یا به حالت شفاف ومات سفارش داده می شود،ولی دربعضی موارد مشتریان به نایلون‌های در رنگ بندی گوناگون تمایل دارند واین مسئله هیچ محدودیتی ندارد،ودرمان حاضر این امکان برای رنگ بندی نایلون های رولی هم وجود دارد وانجام می دهند.

نکته ی حائز اهمیت این است که این رنگ بندی تاثیر چندانی درقیمت نخواهد داشت. چنان که مشاهده می کنیم نایلون مشکی رولی از سفارش بالایی برخورداراست وتولید این محصول زیاد می باشد وکاربردهای متفاوتی دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.